Pil in buitenland
vrijdag 30 juli 2010 om 21:05
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraag, ik ga over een paar dagen op vakantie naar turkije en daar is het een uur later als hier.
Ik neem de pil altijd om 9 uur 's avonds, nu is mijn vraag zal ik hem dan om 9 uur turkse tijd innemen(in nederland 8 uur) of om 9 uur nederlandse tijd(10 uur turkse tijd)
Ben wel vaker in Turkije geweest maar toen had ik een andere pil en maakte het niet uit of ik hem iets eerder of later innam, maar deze pil moet ik echt op tijd innemen.
Alvast bedankt!
Ik heb even een vraag, ik ga over een paar dagen op vakantie naar turkije en daar is het een uur later als hier.
Ik neem de pil altijd om 9 uur 's avonds, nu is mijn vraag zal ik hem dan om 9 uur turkse tijd innemen(in nederland 8 uur) of om 9 uur nederlandse tijd(10 uur turkse tijd)
Ben wel vaker in Turkije geweest maar toen had ik een andere pil en maakte het niet uit of ik hem iets eerder of later innam, maar deze pil moet ik echt op tijd innemen.
Alvast bedankt!
vrijdag 30 juli 2010 om 21:16
Ik zou gewoon niet neuken tussen een minuut voor negen Nederlandse tijd vijf minuten voor acht Turkse tijd en drie minuten na achten Turkse tijd vijf over negen Turkse tijd. Nee, ik zou helemaal niet neuken in Turkije. Dat laatste lieg ik
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 30 juli 2010 om 21:21
vrijdag 30 juli 2010 om 21:29
:-S, weet je pil dan wel dat je op vakantie bent? Wanneer je de pil om 9 uur turkse tijd inneemt dan ben je feitelijk een uur te vroeg... Dat kan volgens jou niet, toch?? Dus als je het goed wil doen dan moet je hem om 9 uur nederlandse tijd innemen. Vraag me alleen af welke pil het is :-S
Zover ik weet heb je 12 uur speling.
Zover ik weet heb je 12 uur speling.
vrijdag 30 juli 2010 om 21:35
quote:iklijkslimmerdanikben schreef op 30 juli 2010 @ 21:33:
Very Cherry: de drie-fasen pil moet volgens mij exact op de juiste tijd geslikt worden (en dan luistert een uur wel degelijk nauw!)
Neuh, da's echt niet waar. Die mag je wel 12 uur te laat slikken en dan is t nog steeds in orde.
Die van mij iig.
Very Cherry: de drie-fasen pil moet volgens mij exact op de juiste tijd geslikt worden (en dan luistert een uur wel degelijk nauw!)
Neuh, da's echt niet waar. Die mag je wel 12 uur te laat slikken en dan is t nog steeds in orde.
Die van mij iig.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
vrijdag 30 juli 2010 om 21:36
Very Cherry: de drie-fasen pil moet volgens mij exact op de juiste tijd geslikt worden (en dan luistert een uur wel degelijk nauw!)Als je toch GVD weet dat het GVD in Turkiestan 1 uur later is dan in Nederland, dan weet je toch ook wat je te doen staat met je driefasenpil?
Very Cherry: de drie-fasen pil moet volgens mij exact op de juiste tijd geslikt worden (en dan luistert een uur wel degelijk nauw!)Als je toch GVD weet dat het GVD in Turkiestan 1 uur later is dan in Nederland, dan weet je toch ook wat je te doen staat met je driefasenpil?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 30 juli 2010 om 21:38
quote:Very Cherry schreef op 30 juli 2010 @ 21:36:
[...]
Als je toch GVD weet dat het GVD in Turkiestan 1 uur later is dan in Nederland, dan weet je toch ook wat je te doen staat met je driefasenpil?Yep. Indien je all-in zit: 's ochtends slikken. Minder kans m weer uit te kotsen na het nuttige van ranzige buffet-maaltijden en grote hoeveelheden drank.
[...]
Als je toch GVD weet dat het GVD in Turkiestan 1 uur later is dan in Nederland, dan weet je toch ook wat je te doen staat met je driefasenpil?Yep. Indien je all-in zit: 's ochtends slikken. Minder kans m weer uit te kotsen na het nuttige van ranzige buffet-maaltijden en grote hoeveelheden drank.
Ik heb 'm jaren geslikt, nooit gelezen dat hij zo op tijd moest worden ingenomen.
En hij heeft al die tijd prima gewerkt, nooi zwanger geworden.
Ik heb 'm jaren geslikt, nooit gelezen dat hij zo op tijd moest worden ingenomen.
En hij heeft al die tijd prima gewerkt, nooi zwanger geworden.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 30 juli 2010 om 21:42
Dames Very Cherry, kan het iets minder met het schelden?
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat TO niet serieus is, laten we haar OP dan ook als zodanig behandelen.
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat TO niet serieus is, laten we haar OP dan ook als zodanig behandelen.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 30 juli 2010 om 21:44
quote:Viva Angel4 schreef op 30 juli 2010 @ 21:42:
angel ben je serieus? Die twee keer GVD????
angel ben je serieus? Die twee keer GVD????