Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door

vrijdag 30 juli 2010 om 23:27
Nee dan past het niet nee
Banjer past ook goed bij een hond vind ik
Roest is jammer ja
Naja hij zit kontschuddend sprintjes richting hond te trekken, die dus niks mag doen, wan tja hondjes mogen nou eenmaal nooit iets en katten mogen aaaaalles
Hij jat zijn balletjes (hond heeft hier een eigen plaats en ballenverzameling) en vervolgens gaat ie plat op de grond liggen en hond kan er dan dus niet ongestraft langs
Maar volgens mij gaat het al iets beter nu...
Ik voel me matig, maar komt wel weer goed hoor, isnie erg
Dat b12 lijstje wat je postte verschoot ik wel van trouwens, ga ik maar es ff aankruisen op mn labformulier als dat erbij staat...
Nu is het ook wel zo dat er veel symptomen algemeen zijn, maar toch..
Heb een blauwe dikke voet, is stoel op gevallen vandaag.. beetje jammer, word kort rondje zo met het hondje
Banjer past ook goed bij een hond vind ik
Roest is jammer ja
Naja hij zit kontschuddend sprintjes richting hond te trekken, die dus niks mag doen, wan tja hondjes mogen nou eenmaal nooit iets en katten mogen aaaaalles
Hij jat zijn balletjes (hond heeft hier een eigen plaats en ballenverzameling) en vervolgens gaat ie plat op de grond liggen en hond kan er dan dus niet ongestraft langs
Maar volgens mij gaat het al iets beter nu...
Ik voel me matig, maar komt wel weer goed hoor, isnie erg
Dat b12 lijstje wat je postte verschoot ik wel van trouwens, ga ik maar es ff aankruisen op mn labformulier als dat erbij staat...
Nu is het ook wel zo dat er veel symptomen algemeen zijn, maar toch..
Heb een blauwe dikke voet, is stoel op gevallen vandaag.. beetje jammer, word kort rondje zo met het hondje

vrijdag 30 juli 2010 om 23:32