Entertainment alle pijlers

Supernatural!!!

25-11-2008 23:28 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het tijd wordt om een topic over deze geweldige, spannende en door de acteurs ook erg prettig om naar te kijken serie te openen. Ik weet niet in hoeverre hier animo voor is, wie dit volgt, maar ik ben echt "hooked".

Supernatural gaat over broers Sam en Dean die in navolging van hun vader de strijd aan gaan met allerlei Urban Legends en de moordenaar (demon) van hun moeder. Jensen Ackles en Jared Padalecki spelen de hoofdrollen en zijn best apetijtelijk, een understatement wat mij betreft

Supernatural seizoen 1 komt nu op zondagavond op Net 5 en in Amerika zijn ze net met een winterstop (snik) bezig tot 15 januari en zijn ze al bij seizoen 4.

Het lijkt met handig dat wanneer er over seizoenen na seizoen 1 wordt geschreven er even tussen streepjes - spoiler - voor wordt gezet voor de mensen die het alleen in Nederland volgen.

Tot slot nog even twee leuke foto's van Sam en Dean.

Wie volgt?

Best een leuke serie. Heb me iig niet verveeld en ga het ook maar volgen.
Hier ook een fan!

Hm, wel beetje jammer dat Supernatural naar de vrijdag gaat Kijken naar Supernaturel was het laatste waar ik naar keek voordat ik ging snurken

Afgelopen zondag was ook weer leuk. Fijn ook, die flashbacks, dacht dat ik heel veel gemist had, maar valt dus mee
Hee Mactrees,

Ik herken dat wel. Lekker zwijmelen terwijl manlief denkt dat je aan de serie verslaafd bent. Hahaa hij moest eens weten wat ik er allemaal bij fantaseer. Hij zit meestal achter de pc als ik m'n finest hour beleef. Mag ik ?
Jaaaaaaaaaaa 1 t/m 3 is binnen, dus ik kan schade inhalen!

Ben gewoon hier dit seizoen ingevallen toen het weer begon, maar laat ik eens terugkijken

Kan nu al niet wachten op die regenachtige zondagen!
de vrijdagen dus he Fearless!!!
Ja die sowieso hahaaaaa!

En dan die regenachtige zondagen om mn box te kijken

Maar moet wel mn tijd verdelen over Supernatural, North & South en Angel...
ah Angel, ook al zo'n goede oude serie Ik vind de vrijdag wel fijn, vergat het nog al eens op zondag. Ik kijk gewoon rustig 2 of 3 keer een aflevering. Heb seizoen 5 al via internet gezien en nog een maandje dan begint seizoen 6 alweer. Ik hoop dat Net 5 het achter elkaar door blijft uitzenden, dan kunnen we misschien het straks net als bij Lost twee dagen na de uitzending in Amerika al zien
Even een reminder. Vanavond om 22:25 nieuwe afleveringen van supernatural!!!
Te laat!

Was in slaap gevallen...

Maaaaaar gelukkig dacht ik er van de week wel aan om het op te nemen. :-)

Dus ik kijk morgen met een frisse blik!
Oh, shit...ik had hem zien staan maar dacht dat het oude afleveringen waren omdat het op zondag ook nog stond.

Maar ik heb nu dus een aflevering gemist.

Heb ik veel gemist??
Je hebt een hele spannende aflevering gemist. Kroop af en toe echt even onder de dekens.

Was wel een 'losse' aflvering, dus geen castiel, lillith, ruby of iets van de hel wat naar voren kwam.
Ik heb de aflevering even voor je opgezocht. Op onderstaande link kan je hem kijken zonder ondertiteling. Je kan daar kiezen uit verschillende links, ik kijk altijd series via megavideo. Je kan dan max 72 minuten kijken en daarna 54 minuten niet.

Maar dan kan je prima deze aflevering achter elkaar kijken.

http://www.sidereel.com/S ... son/4/_episode/11/_search
Oeh, afgelopen aflevering was echt rete spannend, heb 1 x weg gezapt. Ik lag al in bed en anders slaapt dit mietje zo slecht

Wel lekker vers, zo'n rat
Heb de serie pas net 'ontdekt'. Dat kwam zo: ik lag op bed tv te kijken (wat moet je anders?) en toen zag ik die 2 leuke gasten, dus die trokken mijn aandacht wel natuurlijk (duh!). Alleen schrok ik wel heel erg toen er opeens zo'n geest tevoorschijn kwam (of wat het ook was).

En nu kijk ik elke week!
quote:_discovery_ schreef op 31 juli 2010 @ 16:55:

Ik heb de aflevering even voor je opgezocht. Op onderstaande link kan je hem kijken zonder ondertiteling. Je kan daar kiezen uit verschillende links, ik kijk altijd series via megavideo. Je kan dan max 72 minuten kijken en daarna 54 minuten niet.

Maar dan kan je prima deze aflevering achter elkaar kijken.

http://www.sidereel.com/S ... son/4/_episode/11/_searchLief van je Discovery! Nu moet ik bekennen dat ik in een ander topic al vraag hoe ik in vredesnaam via sidereel kan kijken maar misschien lukt het met jouw link wel gewoon! Gelukkig was het een 'losse' aflevering maar zo te lezen wel errug jammer als ik hem niet kan zien!
Ik hoop dat je het kan zien. Ik kijk nu 'lost' via sidereel en dan link ik het naar megavideo. Heb tot nu alles kunnen zien.
Ik heb mijn hulpkreet verwijderd want het is gelukt!!! Ik kreeg eerst een of ander stom pokerspel en dat kreeg ik niet weg maar plots was de aflevering daar! Yippie er gaat een wereld voor me open....
quote:MacTrees schreef op 12 april 2010 @ 23:20:

Super natural is een van de series die ik zeer trouw volg, net als criminal minds.

Net als fearless red ik dat niet op zondagavond omdat we tegenwoordig de gewoonte op na houden om door te zakken op de zondagmiddag/avond . Ik lig dus meestal snurkend in de kussens van de bank tegen die tijd en daarom programmeer ik zondagmorgen de video.

Wanneer mijn man vraagt waarom ik dit persé moet kijken beweer ik altijd stelling vanwege het verhaal natuurlijk. Hij heeft niet zo door dat er 2 smakelijke acteurs rondlopen.

Hahaa Mactrees,

Dat heb ik ook met mijn mannetje. Hij moest eens weten wat ik bij mekaar fantaseer onder de serie.

Maar hij profiteert er ongemerkt wel van. Ik wordt er tamelijk hitsig van. Mag 't ?
Alleen kijken als je helemaal bij bent met seizoen 5 maar heb net een heel korte promo gezien en ik heb echt het gevoel dat seizoen 6 geweldig wordt yay! Ik maakte me na seizoen 5 eerlijk gezegd wel wat zorgen maar kijk nu echt al naar de 24ste september uit! Wie volgt het ook real time?

Vanavond natuurlijk weer even een aflevering seizoen 4 kijken
Oh ja http://www.youtube.com/watch?v=UAQVDZZUUsA (SPOILER)
Gaat net 5 het eindelijk weer uitzenden, beginnen ze bij seizoen 3.. Nou ja, ik volg het gelukkig nog via internet
Ha ha nou dit topic is een beetje dood volgens mij, maar kijkt er nog iemand? Naar seizoen 7? Vind het helemaal super tot nu toe!
Haha dat is wel erg idd!

Ik heb vlak voor mn vakantie seizoen 5 afgekeken en ik wacht weer tot 6 lekker cheap op Amazon staat, maar ik kan eigenlijk niet wachten!

Gelukkig heb ik het heel druk en heb ik nog andere verslavingen, maar Dean en Sam staan wel op mn bureaublad als achtergrond om mn dagelijkse fix te krijgen
Ha ha! Hier ook :D Iedere keer een andere foto

Maarre.. je wilt liever niet downloaden dus? Ik koop de seizoenen erna wel, maar eerst kijk ik ze via download Je kan ze ook gewoon online kijken via sidereel, met een max van 76 min. Dus dan kan je iedere dag toch vast je fix krijgen
Oh ja dat zou ook kunnen hoor, maar ik heb nog heel veel boeken te lezen en heel veel dvd's op voorraad die ik nog niet gezien heb Dus dan heb ik straks weer een kadootje.

Net als True Blood en Vampire Diaries. :-)

Maar als de korte natte donkere dagen weer beginnen (alhoewel, als ik naar buiten kijk..) , wie weet dat ik ga downloaden en de kabel aan mn tv koppel en mn pc aan de praat krijg haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven