Het Theehuis
woensdag 7 november 2007 om 12:35
woensdag 7 november 2007 om 13:35
Ben ontzettend blij dat deze kwestie opgehelderd is.
Oudste is trouwens helemaal in de ban van zijn nieuwe 2de handse stofzuiger.
Heb hem gegeven na de Tweenies en kind is nog steeds aan het stofzuigen (afgewisseld met Swifferen). Goed opgelet dat kind.
Toen ik de stofzuiger kocht, kreeg ik trouwens een rare reactie van de verkoopster in kwestie: V:" Leuk, kan je dochtertje mama helpen." Ik: "Is voor mijn zoontje hoor." V:"Oooh." (Jammer dat ze geen smiley hebben met die kop van der toen.)
Alhoewel ze mijn leeftijd had, leefde zij duidelijk nog in het stenen tijdperk.
Idem reactie van oudere buurvrouw die ook daar was: "jij hebt toch geen meisjes thuis?"
Dus volgende gewetensvraag: Is het echt zo raar dat ik voor een jongen een stofzuiger/keukentje/... koop?
Of ben ik nu mijn onbewuste homo-obsessie (Mika, Ruben N.,...) ongewild aan het projecteren op mijn kinderen?
Oudste is trouwens helemaal in de ban van zijn nieuwe 2de handse stofzuiger.
Heb hem gegeven na de Tweenies en kind is nog steeds aan het stofzuigen (afgewisseld met Swifferen). Goed opgelet dat kind.
Toen ik de stofzuiger kocht, kreeg ik trouwens een rare reactie van de verkoopster in kwestie: V:" Leuk, kan je dochtertje mama helpen." Ik: "Is voor mijn zoontje hoor." V:"Oooh." (Jammer dat ze geen smiley hebben met die kop van der toen.)
Alhoewel ze mijn leeftijd had, leefde zij duidelijk nog in het stenen tijdperk.
Idem reactie van oudere buurvrouw die ook daar was: "jij hebt toch geen meisjes thuis?"
Dus volgende gewetensvraag: Is het echt zo raar dat ik voor een jongen een stofzuiger/keukentje/... koop?
Of ben ik nu mijn onbewuste homo-obsessie (Mika, Ruben N.,...) ongewild aan het projecteren op mijn kinderen?
woensdag 7 november 2007 om 14:02
woensdag 7 november 2007 om 14:03
Mjah ik had me zo voorgenomen er niet meer op in te gaan, maar ik kan dat nieeeeeeet. Hou er niet van om veroordeeld te worden door een ander die het verhaal niet kent alleen maar omdat er op hetzelfde topic geschreven wordt we allemaal achter elkaar staan. Als ik het niet eens ben met mijn vriendinnetjes dan zeg ik dat ook gewoon, sjonge zeg, waar is mijn achterban verdomme?
woensdag 7 november 2007 om 14:03