Huurder eruit zsm, maar hoe?
donderdag 29 juli 2010 om 23:09
maandag 2 augustus 2010 om 20:06
Ja, ik en ik denk de anderen ook, willen graag weten hoe het afloopt! Ik vind wel dat je hele goede juridische tips hebt gekegen hierboven van Moiske en Boarder. Via het juridisch loket kan John, als hij minder dan 1600 euro netto verdient, voor 1.5 uur een advocaat krijgen voor ongeveer 15 euro, en als ik hem was zou ik die tip hierboven gebruiken, want anderhalf uur is niet veel. Laat die advocaat een brief schrijven dat john een grote renovatie gaat uitvoeren en de huurder er dus helaas uit moet. Wat goed dat er mensen zijn die het wetboek goed kennen!
Heel veel succes voor John (en jou!), ik hoop dat het snel afgehandeld kan worden.
Vreselijk als mensen misbruik van anderen maken.
Heel veel succes voor John (en jou!), ik hoop dat het snel afgehandeld kan worden.
Vreselijk als mensen misbruik van anderen maken.
dinsdag 3 augustus 2010 om 10:24
Als je de huurovereenkomst wil beëindigen vanwege renovatie moet je er wel rekening mee houden dat je een verhuiskostenvergoeding van 5.327 euro moet betalen.
Vraag me wel af of je ze makkelijk met een fictieve renovatie de overeenkomst kan ontbinden. Als huurder het aanbod niet accepteert en de rechter moet er een uitspraak over doen dan zou een slimme rechter toch echt wel wat meer inzicht in de renovatieplannen willen hebben (offertes, vergunningen etc)
Vraag me wel af of je ze makkelijk met een fictieve renovatie de overeenkomst kan ontbinden. Als huurder het aanbod niet accepteert en de rechter moet er een uitspraak over doen dan zou een slimme rechter toch echt wel wat meer inzicht in de renovatieplannen willen hebben (offertes, vergunningen etc)