nieuw koffieapparaat werkt niet!!!!
donderdag 5 augustus 2010 om 21:51
Omdat jullie (bijna) alles weten.....!
Wij hebben een nieuw koffiezetapparaat....een Lavazza Guzzini. Hartstikke mooi, maar....we krijgen dat ding niet aan de praat.
Waarschijnlijk doen we iet verkeerd, want bij het opstarten / doorspoelen voor het eerste gebruik, komt er geen water uit dat ding....
Inmiddels zijn we al een tijdje bezig en ben ik in staat om dat ding ook weer het raam uit te gooien...
Iemand de gouden tip....??
Wij hebben een nieuw koffiezetapparaat....een Lavazza Guzzini. Hartstikke mooi, maar....we krijgen dat ding niet aan de praat.
Waarschijnlijk doen we iet verkeerd, want bij het opstarten / doorspoelen voor het eerste gebruik, komt er geen water uit dat ding....
Inmiddels zijn we al een tijdje bezig en ben ik in staat om dat ding ook weer het raam uit te gooien...
Iemand de gouden tip....??

donderdag 5 augustus 2010 om 22:00
Is het een koffieapparaat met waterresevoir of moet je hem op de kraan aansluiten?
Als je een waterresevoir hebt, zit er dan geen dopje in het resevoir die er nog uit moet?
Als je hem op de kraan moet aansluiten, staat de kraan dan wel open?
Misschien loopt er pas water door als de piston er goed onder zit?
Als je een waterresevoir hebt, zit er dan geen dopje in het resevoir die er nog uit moet?
Als je hem op de kraan moet aansluiten, staat de kraan dan wel open?
Misschien loopt er pas water door als de piston er goed onder zit?
donderdag 5 augustus 2010 om 22:05
Ja, het reservoir is gevuld met water en nee er zit geen dopje op. Als je in het reservoir knijpt komt er ook gewoon water uit... dus hij is niet verstopt.
De stekker zit goed in het stopcontact. Hij maakt ook wel herrie, alleen er komt geen water uit.
We kunnen de gebruiksaanwijzing inmiddels dromen, daar weten we ook uit dat je hem eerst moet laten doorlopen voor gebruik.
En nee, ik vind het niet suf, voor het zelfde geldt was het de gouden tip....iniedergeval bedankt!
De stekker zit goed in het stopcontact. Hij maakt ook wel herrie, alleen er komt geen water uit.
We kunnen de gebruiksaanwijzing inmiddels dromen, daar weten we ook uit dat je hem eerst moet laten doorlopen voor gebruik.
En nee, ik vind het niet suf, voor het zelfde geldt was het de gouden tip....iniedergeval bedankt!

donderdag 5 augustus 2010 om 22:12
donderdag 5 augustus 2010 om 22:17
Heb ik een heel stuk getikt, is het foetsie...
Kan geen plaatje plakken, maar het is niet zo een supersonisch ding. Wij hebben gewoon de thuisversie. Dus niet met losse koffie maar met koffiecapsules.
Hermes, kan dat geen kwaad, die stoomknop een kwartier openzetten. Ik bedoel, er staat dat er na enkele ogenblikken water uit moet komen...raakt ie dan niet oververhit?
Kan geen plaatje plakken, maar het is niet zo een supersonisch ding. Wij hebben gewoon de thuisversie. Dus niet met losse koffie maar met koffiecapsules.
Hermes, kan dat geen kwaad, die stoomknop een kwartier openzetten. Ik bedoel, er staat dat er na enkele ogenblikken water uit moet komen...raakt ie dan niet oververhit?
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:23
Nou, ik heb inmiddels alles geprobeerd, maar dat ding doet het nog steeds niet. Ik heb ook het idee dat er geen water doorheen kan lopen. Heb hem net weer een tijdje aangehad, maar er gebeurt gewoon niets. Ook niet met het stoompijpje, die wordt nieteens warm..
Heb vanmorgen wel de leverancier gebeld, maar het schijnt dat de enige die er wat van weet, met vakantie is en maandag weer terug is. Die man die ik aan de lijn had, was er eerst van overtuigd dat hij gewoon eerst warm moest worden. Maar het kan toch niet zo zijn dat dat ding na ruim 15 min nog niet warm is...
Nou ja, ik laat mijn man maandag wel bellen, want ik ben inmiddels zo teleurgesteld dat het niet meer verantwoord is om te bellen. Zal wel door het stoppen met roken komen.....
Heb vanmorgen wel de leverancier gebeld, maar het schijnt dat de enige die er wat van weet, met vakantie is en maandag weer terug is. Die man die ik aan de lijn had, was er eerst van overtuigd dat hij gewoon eerst warm moest worden. Maar het kan toch niet zo zijn dat dat ding na ruim 15 min nog niet warm is...
Nou ja, ik laat mijn man maandag wel bellen, want ik ben inmiddels zo teleurgesteld dat het niet meer verantwoord is om te bellen. Zal wel door het stoppen met roken komen.....
dinsdag 10 augustus 2010 om 20:11
Gisteren hebben we het apparaat bij de leverancier gebracht (ging sneller dan met de post). Vandaag zijn we teruggebeld en het bleek dat er een slangetje dubbel zat, waardoor het water niet kon doorstromen. Inmiddels is ie gemaakt en heb ik hem als het goed is morgen weer terug. Kan ik eindelijk lekkere koffie drinken...
Bedankt voor het meedenken. Dit had ik zelf ook niet kunnen verzinnen.
Bedankt voor het meedenken. Dit had ik zelf ook niet kunnen verzinnen.