Blog van Femke....

06-08-2010 12:41 286 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las net Femke's blog, met haar bolle buik en doelen die allemaal bereikt zijn voor haar 30ste. Vond het echt rete-irritante tekst en houding!

Maar snap niet helemaal van mezelf waarom eigenlijk...

Voel me bijna beledigd ofzo. Ideeen die ik had in mijn pubertijd over mijn leven nu (vrouw van 35 met huurhuis, 2 katten, net verbroken relatie) zijn namelijk totaal niet uitgekomen. Heb ook nooit met grote doelen voor de toekomst geleefd.

En aan ene kant vind ik dat prima en ben ik gelukkig, maar aan andere kant steekt zo'n happy-de-peppie-kijk-mij-eens-wel-aan-het-ideaal-plaatje-voldoen-blogje mij dan wel.

Ben beetje jaloers misschien Ook al moet ik er niet aan denken om zo doelgericht te leven. En vind het ook niet zo aardig van mezelf dat ik de blogster zo irritant vind. Iedereen is anders en gun anderen hun eigen geluk en levenshouding.

Nou ja. Verwarrend dus. Dan hier mijn vraag: Hoe voelen jullie je (de bijna 30-ers en 30-plussers) bij het blog van Femke?
Ik ben bijna 30 en die blog zegt me echt helemaal niks. Ik heb een huisje-boompje-beestje ruim voor mijn 30e maar da's heus niet zaligmakend. Zoals in de reacties ook al gepost werd komt ze op mij zeeer materialistisch over, bah.
hekje, ik kan me je gevoel wel voorstellen.

Maar weetje, ik geloof er geen hol van, het is reclame, gesponsord door Guhl.

Ik weet het, het is makkelijker gezegt dan gedaan, maar trek het je niet aan meis!
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik zal de blog eens lezen
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik vond het een mega-mutserige en ook enigszins hautaine blog, maar ik ben totaal niet jaloers op haar "geslaagde" leventje. In tegendeel zelfs, ik zou er de zenuwen van krijgen, zoveel planning.
O ja, sorry hoor voor alle blije zwangere vrouwen hier, maar die foto, brrrr. Te zelfvoldaan voor woorden!
Hahaha Iris, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen Ik vond de foto precies hetzelfde als wat jij ervan vindt....
Zoals Bar zegt, het is gewoon reclame van Guhl. Jammer dat Guhl haar doelgroep niet op de juiste manier weet te bereiken, maar het gewoon verzonnen door een stagiair ofzo, maak je niet druk en geniet van je leven!
Iris, ik vind het ook brrrrrr
Ik heb er ook echt een hekel aan trouwens (afgezien van de foto en de blog) die vrouwen die om de haverklap die buik zitten te aaien.
Ik verbaas me er wel over dat Viva blijkbaar nog steeds niet weet wie haar lezers zijn
In eerste instantie voelde ik er niets bij. Nu snap ik niet dat mensen zich hier zo druk om maken. Zij is er blij mee. Nou prima!
Inderdaad vreselijke blog. Zoals de zin Ook heb ik geleerd dat je soms egoïstisch moet zijn, anders zat ik nu nog steeds opgesloten in een ongelukkig huwelijk.

Als ze niet egoistisch perse op een bepaalde leeftijd had willen trouwen had ze ook niet in een ongelukkig huwelijk gezeten...
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik hoop wel dat haar huis in een Vinex wijk staat!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Haley schreef op 06 augustus 2010 @ 12:48:

Ik verbaas me er wel over dat Viva blijkbaar nog steeds niet weet wie haar lezers zijn Viva ziet hier gewoon geld voor en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich hier wel door aangesproken voelen.
Ik weet nog steeds niet wat ik wil worden/wil bereiken als ik 'groot ben'.

Nooit een vastomlijnd plan gehad wat ik voor mijn 30e/36,5e/43e zou moeten hebben gedaan/bereikt. Ik zie allemaal wel wat er op mijn pad komt.

Heb het blog niet gelezen, alleen dat er 'Guhl' bij het onderwerp staat en dan denk ik al snel van 'laat maar'. Hou niet zo van die gesponsorde zogenaamde leuke verhaaltjes.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik denk dat het met jaloezie te maken heeft. Als een dertiger of bijna dertiger schrijft dat ze geen vaste baan heeft, geen vaste relatie, een zolderkamertje van 2 bij 3 en een uitkering heeft, dan is het wel goed?
quote:Haley schreef op 06 augustus 2010 @ 12:48:

Ik verbaas me er wel over dat Viva blijkbaar nog steeds niet weet wie haar lezers zijn Dat snap ik niet. Wat bedoel je precies?
Ik had het gevoel van "kun je mij even een teiltje aangeven".
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Merelin schreef op 06 augustus 2010 @ 12:50:

Ik denk dat het met jaloezie te maken heeft.
quote:El_lebel schreef op 06 augustus 2010 @ 12:48:

Zoals Bar zegt, het is gewoon reclame van Guhl. Jammer dat Guhl haar doelgroep niet op de juiste manier weet te bereiken, maar het gewoon verzonnen door een stagiair ofzo, maak je niet druk en geniet van je leven!Nee hoor, dit zijn ingezonden columns van lezers van de website. (En ja dat weet ik zeker)
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 06 augustus 2010 @ 12:48:

Ik heb er ook echt een hekel aan trouwens (afgezien van de foto en de blog) die vrouwen die om de haverklap die buik zitten te aaien.Inderdaad dat voortdurende aaien, daar word je als baby toch helemaal appelig van? Als ik een baby was gaf ik dan een flinke schop .
Volgende maand word ik 30...ik wou dat ik dit topic niet had gelezen dan had ik die blog ook niet opgemerkt

Er zijn nou eenmaal van die mensen waar alles bij lijkt te lukken. Best irritant, soms
quote:hanZie schreef op 06 augustus 2010 @ 12:49:

[...]

Viva ziet hier gewoon geld voor en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich hier wel door aangesproken voelen.

Een goede (Viva-)accountmanager zou toch moeten aanvoelen én aangeven bij de klant dat een dergelijk stukje tekst wrevel op kan wekken en dat het daarom geen positieve brandbuilding voor Guhl gaat zijn.

Ik zou aangestuurd hebben op een andere tekst, ééntje die dichter bij de belevingswereld van de Vivagebruikers ligt (ik zeg expres niet doelgroep want wellicht is die anders -- Viva zou niet de eerste organisatie zijn waarbij de doelgroep een compleet andere is dan de werkelijke gebruiker).
Haha daar is hij weer: je bent vast jaloers! Wat een dooddoener zeg!

Mag ik een dubbeltje voor iedere keer dat ik dat op dit forum lees?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven