Blije babymeet december 2011
dinsdag 10 augustus 2010 om 10:42
dinsdag 10 augustus 2010 om 10:49
quote:domnaiefmutsje schreef op 10 augustus 2010 @ 10:46:
Nu nog een topic MEAT meet. Een BBQ met veel vlees. Van hamburgers tot tieten en de overblijfselen van diegene die er naar hebben durven te kijken.
He zeg, die meet hebben we net gehad van het topic En wat eten we vandaag. Zie topic over Foodmeet op de etenpijler.
Die is dus ook al vergeven .
Nu nog een topic MEAT meet. Een BBQ met veel vlees. Van hamburgers tot tieten en de overblijfselen van diegene die er naar hebben durven te kijken.
He zeg, die meet hebben we net gehad van het topic En wat eten we vandaag. Zie topic over Foodmeet op de etenpijler.
Die is dus ook al vergeven .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 10 augustus 2010 om 10:50
quote:Sarah Scott schreef op 10 augustus 2010 @ 10:47:
[...]
Geen probleem, het wordt wel een keizersnede, ben je bang voor bloed?
Nee heb begrepen dat melk de vlekken neutraliseert. Maar goed is het ook in de achtertuin? Vergeet niet dat je het kind vertelt direct na het ploppen te lachen anders start ik een bodemprocedure natuurlijk.
(weet werkelijk niet waarover ik het heb inzake procedures enzo)
[...]
Geen probleem, het wordt wel een keizersnede, ben je bang voor bloed?
Nee heb begrepen dat melk de vlekken neutraliseert. Maar goed is het ook in de achtertuin? Vergeet niet dat je het kind vertelt direct na het ploppen te lachen anders start ik een bodemprocedure natuurlijk.
(weet werkelijk niet waarover ik het heb inzake procedures enzo)
dinsdag 10 augustus 2010 om 10:50
quote:Sarah Scott schreef op 10 augustus 2010 @ 10:42:
Inschrijving is nu geopend!
Zorg je wel voor je eigen systeem? Anders zijn de rapen gaar.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jouw achtertuin (naar aanleiding van jouw tuin-topic). Was pas in Duitsland en onbewust opzoek naar een grote tuin met een vrouw erin die eruit ziet als jouw avatar. Hoezo forum-gedeformeerd...
Inschrijving is nu geopend!
Zorg je wel voor je eigen systeem? Anders zijn de rapen gaar.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jouw achtertuin (naar aanleiding van jouw tuin-topic). Was pas in Duitsland en onbewust opzoek naar een grote tuin met een vrouw erin die eruit ziet als jouw avatar. Hoezo forum-gedeformeerd...
dinsdag 10 augustus 2010 om 10:52
quote:domnaiefmutsje schreef op 10 augustus 2010 @ 10:46:
Nu nog een topic MEAT meet. Een BBQ met veel vlees. Van hamburgers tot tieten en de overblijfselen van diegene die er naar hebben durven te kijken.en dan krijg je als tegenhangers een vega-meet, veganistische meet, lactose-intolerantie meet, glutenvrije meet en wie weet een raw food meet voor een zeer select gezelschap.
Nu nog een topic MEAT meet. Een BBQ met veel vlees. Van hamburgers tot tieten en de overblijfselen van diegene die er naar hebben durven te kijken.en dan krijg je als tegenhangers een vega-meet, veganistische meet, lactose-intolerantie meet, glutenvrije meet en wie weet een raw food meet voor een zeer select gezelschap.