Werk & Studie alle pijlers

Hoe kom ik de dag door

11-08-2010 12:51 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Lees al een tijdje mee en dacht laat ik me is aanmelden.

Ik heb echt een probleem.. verveel me zo op mijn werk.

Heb gewoon niks te doen..internetten doe ik al en opruimen heb ik ook al gedaan.

Ook ben ik verder aan het kijken voor een andere baan.

Maar hoe kom ik nou deze dagen door.. mijn baas is op vakantie.

En het is een klein bedrijf. Vrij nemen wil ik niet.

Wat doen jullie zoal als jullie je vervelen of er is gewoon niks te doen?

groetjes Vivameid27
Vragen om extra klussen?

Een online cursus gaan doen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Grote schoonmaak, administratie, jaarverslag maken, strijken??
Heb ik al gedaan.. en er zijn dus geen extra klussen.

De schoonmaakster komt nu binnen dus dat hoef ik ook niet te doen.

Administratie is gedaan.. en niet echt mijn afdeling..mijn strijk ligt thuis.. en jaarverslagen hoef ik/kan ik niet maken...

Maar bedankt voor het mee denken...
Mag ik vragen wat je werk inhoudt? Hoe kan je nou niks te doen hebben, dat snap ik niet. Er zijn toch altijd wel klusjes te doen, of je kunt alvast vooruit werken. Of ben je nachtwaker ergens ofzo?
Ik ken het, mijn baan is ook zo.

Is echt balen, maar ik probeer er het beste van te maken en er veel te leren. (niet elke dag zin in uiteraard)

Maar ik kijk altijd op wikipedia, dan ga ik dingen opzoeken over van alles en nog wat.

Ik lees ook veel boeken, op het moment van Stephan Hawking. Een aandrader, want de tijd vliegt!
Idd een cursus. daar zou je je nu op kunnen orienteren, en als je dan nog verveelt, zou je kunnen beginnen met een gratis cursus van 25 studieuren van de Open Universiteit. Voor sommige cursussen kan je zelfs voor 50 euro een toets afleggen
wij maken kleding /jassen voor groot winkel bedrijven.

En nu/ volgende maand begint het nieuwe seizoen..dan gaan we inspiratie op doen door te winkelen..

Maar nu ligt er gewoon nog nisk nieuws in de winkels.

het internet ben ik al aant afspeuren.. maar na een paar dagen heb je ook alles gezien..
quote:borderwalk schreef op 11 augustus 2010 @ 13:01:

Idd een cursus. daar zou je je nu op kunnen orienteren, en als je dan nog verveelt, zou je kunnen beginnen met een gratis cursus van 25 studieuren van de Open Universiteit. Voor sommige cursussen kan je zelfs voor 50 euro een toets afleggen

Ja leuk.. gelijk eentje gedownload.. over rechtwetenschappen.

bedankt...

*Tjakka modus uit*
*per ongeluk dubbel*
Het bedrijf maakt kleding/jassen, maar wat doe jij dan, wat is je functie? ? Ik bedoel, ik neem aan dat je meer doet dan winkelen voor inspriratie en online collecties bekijken? Zonder die stap van winkelen voor inspiratie kun je nu niets doen? en de herfstcollectie is toch al uit of zeg ik dan iets heel doms?
quote:vivameid27 schreef op 11 augustus 2010 @ 13:07:

[...]

Ja leuk.. gelijk eentje gedownload.. over rechtwetenschappen.

bedankt...succes ermee!
ik teken en ontwerp de jassen.

Tuurlijk is er al wat uit.. maar het grootste gedeelte niet.

Ben ook gewoon ff niet gemotiveerd.

Ik kan wel leuke themas bedenken en dan daar vanalles bij verzinnen maar onze klanten zijn heel basis.. dus die zitten niet op ingewikkelde op hippe leuke jassen te wachten.

Dus dan is het ook eigenlijk voor niks.
Ik kan die cursussen nergens vinden, heeft één van jullie misschien een linkje? dank je wel
Ik denk dat het om deze gaat:

http://www.opener.ou.nl/
quote:vivameid27 schreef op 11 augustus 2010 @ 13:13:

ik teken en ontwerp de jassen.

Tuurlijk is er al wat uit.. maar het grootste gedeelte niet.

Ben ook gewoon ff niet gemotiveerd.

Ik kan wel leuke themas bedenken en dan daar vanalles bij verzinnen maar onze klanten zijn heel basis.. dus die zitten niet op ingewikkelde op hippe leuke jassen te wachten.

Dus dan is het ook eigenlijk voor niks.Ik dacht dat "de mode/kleding industrie" vooral keek naar de catwalkshows van de grote ontwerpers om de trends te spotten, maar bij jullie gaat het dus echt om de dingen die uiteindelijk in de winkels komen te liggen, had ik niet verwacht. Klinkt trouwens wel alsof je echt hard op zoek moet naar een andere baan, als niemand zit te wachten op je leuke ontwerpen.
quote:Merit schreef op 11 augustus 2010 @ 13:19:

Ik denk dat het om deze gaat:

http://www.opener.ou.nl/Klopt, links staat het complete aanbod, maar er zijn nu nog maar iets van 5 cursussen waar je ook een toets van kan afleggen. Het is allemaal in het kader van de drempel verlagen voor hoger onderwijs.
Klopt... ben ook op zoek.. onze klanten nu zijn vrij basis en laag segment.

Dus die zoeken niet de nieuwste trends.. en hipste gekke dingen.

Die willen gewoon een goede basis jas voor goedkoop..die pikken niks op van de modeshows..
Een leuk tijdverdrijf tijdens rustige dagen: sets samenstellen op Polyvore. Okee, je kunt er geen hele dag mee zoet zijn, maar er is zo weer een uurtje om. Ook leuk voor algehele inspirate (al is het maar voor je eigen kledingkast): Lookbook. Lekker plaatjes kijken

Of zoek een leuke hobby zoals breien of haken (weer helemaal hip!), dat kun je ook makkelijk meenemen naar je werk. En anders zijn er natuurlijk altijd nog puzzelboekjes.
Boomkat: super.. waarom ken ik die site niet? :S
quote:vivameid27 schreef op 11 augustus 2010 @ 13:30:

Boomkat: super.. waarom ken ik die site niet? :SGewoon veel forummen... volgens mij heb ik ze allebei via het forum leren kennen
Ik word bijna jaloers. Ik heb een functie waarbij ik altijd wat te doen heb. Ik krab me hooguit achter de oren om te bepalen welke klus ik nu eens zal oppakken.
quote:lentezon68 schreef op 11 augustus 2010 @ 13:33:

Ik word bijna jaloers. Ik heb een functie waarbij ik altijd wat te doen heb. Ik krab me hooguit achter de oren om te bepalen welke klus ik nu eens zal oppakken.Daar ben ik jaloers op
ik ook hoor...heb het leiver super druk...

Nou ik ga maar even wat sets bedenken.. en daar dan een ontwerp bij maken.. staat weer leuk in mijn porfolio.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven