supermarkt-drama´s

11-08-2010 15:13 553 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:20:

[...]

Is dit weer een normale vraag. Dan zal ik een normaal antwoord geven.

Principe vind ik een zwaar woord. Gewoon, goede service. Je moet bedenken dat ik bijna dagelijks in die winkel kom (kwam). Soms zelfs wel twee keer daags, zoals vandaag. Ik was echt een goede vaste klant. Ik heb daar heel wat weggehaald. Dit gebeurde nogmaals in de deuropening. Niet op de parkeerplaats, niet thuis, maar mijn dochter stond in de deuropening.

Je kunt het vragen en je kunt dan nee als antwoord krijgen.

De winkel is na aanschaf niet verlicht om je iets te geven wat je zelf hebt laten vallen.

Daarbij was het een bepaald iemand die je de service die je verlangt niet gaf, een ander had het misschien wel gedaan.

Je stelde een vraag en kreeg nee, op zich maakt dat een supermarkt geen kutsupermarkt.

Maar als jij klaar bent met de C1000 dan ga je toch elders heen in het vervolg?

Ik ga hier nooit meer naar een bepaalde slager. Ik ga nu naar een andere slager. Maakt de slager waarmee ik geen beste ervaring heb niet tot een kutslager.

Jij stelt dat de C1000 een klotewinkel ís. Volgens mij vind jíj het een klotewinkel, dat kan, maar dat maakt het nog niet overall een klotewinkel.
Ja, zoveel ellende om een monatoetje... Je kan je maar ergens druk om maken. Sneu, heel sneu.

Maar ik blijf het raar vinden dat jij vindt recht te hebben op een toetje... Hoe kom je daar in hemelsnaam bij? Het is gebeurd nadat je het gekocht hebt, dus het is JOUW toetje, wat je kapot hebt laten vallen. De c1000 hoeft het toetje dus helemaal niet te vergoeden. Omgekeerde wereld hier.

Wat zullen ze bij de C1000 blij zijn dat ze van je af zijn, zeg!
quote:Some_One schreef op 11 augustus 2010 @ 16:26:

[...]

[qoute] Had net boodschappen gedaan, kleine erbij, valt er tijdens het overpakken in de fietstassen een mona-toetje kapot. Ikke balen, dat had die kleine dus ook uitgezocht. Terug naar de winkel en gevraagd aan een cassiere of ik deze alsjeblieft nog om kan ruilen.[/qoute}]

Volgens mij spreek je jezelf tegen... Of heb je dat laatse erbij verzonnen van je dochter om het zieliger over te laten komen?

Wat een gezeur, de winkel is je niks verplicht. En of je nou vaste klant bent of niet, het is geen kleine buurtsuper, grote kans dat ze je niet eens herkennen.

Kan me voorstellen dat dit allemaal erg verwarrend voor je is. Geeft niet hoor, zal het proberen uit te leggen.

Tijdens het overpakken van de boodschappen in de fietstas pakt mijn dochtertje het mona toetje (dit was volgens haar van haar, want zij had het uitgezocht) en loopt ermee naar de deurwinkel. Daar valt het dus. Snap je het zo beter, anders vraag maar gerust hoor..
quote:fleurtje schreef op 11 augustus 2010 @ 16:23:

[...]

Zonder dollen: mijn vliezen zijn ws gebroken door de enorme lachstuip die ik kreeg toen vriend uit bed lazerde. Was rond uitgerekende datum en stond ws al op knappen, maar arts zei later dat het echte breken van de vliezen wel veroorzaakt kon zijn door die enorme druk die er opeens op stond.Okay, ga door, ik blijf nog even plakken!!
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2010 @ 16:28:

[...]

Je kunt het vragen en je kunt dan nee als antwoord krijgen.

De winkel is na aanschaf niet verlicht om je iets te geven wat je zelf hebt laten vallen.

Daarbij was het een bepaald iemand die je de service die je verlangt niet gaf, een ander had het misschien wel gedaan.

Je stelde een vraag en kreeg nee, op zich maakt dat een supermarkt geen kutsupermarkt.

Maar als jij klaar bent met de C1000 dan ga je toch elders heen in het vervolg?

Ik ga hier nooit meer naar een bepaalde slager. Ik ga nu naar een andere slager. Maakt de slager waarmee ik geen beste ervaring heb niet tot een kutslager.

Jij stelt dat de C1000 een klotewinkel ís. Volgens mij vind jíj het een klotewinkel, dat kan, maar dat maakt het nog niet overall een klotewinkel.Het is een klotewinkel.
Ik probeer toch maar serieus te reageren op deze OP... Wij gaan al 4 jaar naar de C1000 hier in de buurt en zijn erg tevreden. Er zijn inmiddels weet-ik-veel-hoeveel verschillende supermarkten, dus ik vraag me af waarom je je zo druk maakt. Als je de winkel echt zo vervelend vindt (je noemt in je post meer dan alleen het niet vervangen van een (door je eigen kind) kapotgegooid toetje) waarom ben je dan vaste klant daar geworden??? Ga lekker naar een andere supermarkt. Scheelt je weer een hoop frustratie.

O ja, Flowerbloem, ben je al bevallen inmiddels??? Ik neem het risico maar niet om het hele topic te lezen, moet nog minimaal 9 weken ...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
quote:Soezie81 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:30:

Ik probeer toch maar serieus te reageren op deze OP... Wij gaan al 4 jaar naar de C1000 hier in de buurt en zijn erg tevreden. Er zijn inmiddels weet-ik-veel-hoeveel verschillende supermarkten, dus ik vraag me af waarom je je zo druk maakt. Als je de winkel echt zo vervelend vindt (je noemt in je post meer dan alleen het niet vervangen van een (door je eigen kind) kapotgegooid toetje) waarom ben je dan vaste klant daar geworden??? Ga lekker naar een andere supermarkt. Scheelt je weer een hoop frustratie.

O ja, Flowerbloem, ben je al bevallen inmiddels??? Ik neem het risico maar niet om het hele topic te lezen, moet nog minimaal 9 weken ...Inderdaad, helemaal gelijk. En dat is dus ook wat ik voortaan doe. Iedereen blij.
quote:Soezie81 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:30:

O ja, Flowerbloem, ben je al bevallen inmiddels??? Ik neem het risico maar niet om het hele topic te lezen, moet nog minimaal 9 weken ...Als je je kind binnen wil houden, zeker niet doen nee!! Ik heb serieus kramp in mijn buik. En dat is zeer welkom!
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:30:

[...]

Het is een klotewinkel.De C1000 in jouw woonplaats? Of alle C1000-vestigingen?
.
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:29:

[...]

Kan me voorstellen dat dit allemaal erg verwarrend voor je is. Geeft niet hoor, zal het proberen uit te leggen.

Tijdens het overpakken van de boodschappen in de fietstas pakt mijn dochtertje het mona toetje (dit was volgens haar van haar, want zij had het uitgezocht) en loopt ermee naar de deurwinkel. Daar valt het dus. Snap je het zo beter, anders vraag maar gerust hoor..

Nou, dan mag je ook nog even vertellen hoe iets met een plastic verpakking kapot kan vallen, zo erg dat het omgeruild moet worden, maar dat er niets was om op te ruimen?

Of had je uit besparing de restjes al van de vloer gelikt?
De luchtbelletjes waren uit de chocomouse...
De C1000 is hier ter plaatse (bij mij om de hoek) de best uitgebreide/ruimst gesorteerde in de 'regio'.

As we speak, ik ga maar even een wijntje halen voor dit womiboto!
Jammer, moet zo even koken hoor. We eten vroeg want ik ga vanavond sporten. Maar ik kom zeker later vanavond nog even terug. Het was leuk! Grappig hoe je in korte tijd zoveel reacties kunt krijgen, ik dacht altijd: hoe doen sommigen dat toch..als ik iets open is het ook altijd zo weer klaar. Maar nu weet ik hoe het werkt... grappig!!!!
quote:C1000 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:33:

[...]

Nou, dan mag je ook nog even vertellen hoe iets met een plastic verpakking kapot kan vallen, zo erg dat het omgeruild moet worden, maar dat er niets was om op te ruimen?

Of had je uit besparing de restjes al van de vloer gelikt?Nee, ze wilde er natuurlijk nog een EXTRA toetje uit proberen te slepen... Ze moet natuurlijk wel ergens geld besparen, he!
Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer een kilometerrr! We zitten al op pagina 8! Over een f*cking Mona toetje! Ik bel het Guinness boek vast!!!
quote:Madelein schreef op 11 augustus 2010 @ 16:32:

[...]

De C1000 in jouw woonplaats? Of alle C1000-vestigingen?Dat was dus de vraag! Maar nu "hang ik op"..
Ik snap het denk ik niet helemaal. Jij (of je dochtertje in dit geval) laat iets kapot vallen in de deuropening van een winkel, dan is de eerste gedachte toch het schoonmaken daarvan? Dan ga je binnen even een doekje vragen en ruim je het op.

Je kan mazzel hebben en dan gratis een nieuw toetje krijgen maar dat hoeft niet. Nadat je ervoor betaald heb is het jouw eigendom. Als je dat laat vallen, pech gehad... nieuwe halen.
Je schreef in je openingspost dat je gevraagd had in de winkel of je het gevallen exemplaar nog om kon ruilen. Dat slaat natuurlijk nergens op. Ruilen doe je als je per ongeluk een verkeerd artikel hebt meegenomen of als iets je bij nader inzien toch niet helemaal bevalt, niet als je het eerst hebt gemold.

*op naar gebroken vliezen voor flowerbloem!*
quote:Blaagje schreef op 11 augustus 2010 @ 16:35:

Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer een kilometerrr! We zitten al op pagina 8! Over een f*cking Mona toetje! Ik bel het Guinness boek vast!!! Ja, dat schreef ik net ook al, haha, dit is echt grappig, bel ze maar!!!
En nu achter het fornuis jij!
quote:flowerbloem schreef op 11 augustus 2010 @ 16:32:

[...]

Als je je kind binnen wil houden, zeker niet doen nee!! Ik heb serieus kramp in mijn buik. En dat is zeer welkom! Het zou toch wat zijn zeg: 'Mijn bevalling kwam op gang door het topic 'de C1000 is een klotewinkel'....' Mocht het idd echt zo zijn, heel veel succes!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Haha ik zie het al voor me! Ik koop een auto bij een autodealer, rij de garage uit, parkeer hem tegen de eerste beste boom, auto total loss en dat ik dan ga vragen of ik hem om mag ruilen voor een andere/nieuwe auto.

Get a life zeg!
quote:kaatje_85 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:16:

[...]

*kwak*

Schitterend!
Jammer, TO gaat weg om te sporten. Toch fijn dat je geen nieuw toetje meer hebt genomen, dat scheelt weer wat voor straks. Maar zo raakt de lol er wel weer snel af hier.

Doe nog eens even chago? Pliesss?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven