de leukste posting van de dag. Posten ná 24.00 a.u.b

12-08-2010 00:07 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Da's makkelijk; plaatsen we gewoon de posting die we het leukst vonden; kan jij de hele dag wat anders doen.

Mariananananananas ; trap jij af?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja, godver, ik zei toch dat ik hoofdpijn had?

Grijns.
.
Ahhhhhhhhhhh...........toe nou?!
Frits zijn post was grappig.

*zou ik niet naar bed gaan?*
OK, omdat ik de beroerdste niet ben.

Posting van Frits:

Hans, jongen, ik hoor wat je overkomen is. Het is een lage kutstreek, schoolplein-niveau, maar dan met een valse beschuldiging. Maar goed dat er genoeg leuke forummers zijn. Ik begrijp dat er 75 vrouwen op je feestje komen.

Hans de player, wie had dat gedacht.
.
Het topic 'Ik had me net een kutklant'...
quote:littlemissvixen schreef op 12 augustus 2010 @ 00:15:

Het topic 'Ik had me net een kutklant'...

Nee, dan moeten mensen gaan zoeken. Gewoon dé leukste posting er uit halen en hier plakken.

Marianananananas; Dank je.
Van Hans:

(Serieus: Ik relativeer meer en meer, en je zult soms ook wel wat humor van mij zien)
Echt een topic naar m´n hart moet helaas naar bed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gister was het b.v mijn motto.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou, ik lees deze net, geen idee waar het origineel van dit juweeltje vandaan komt btw :quote:nouschi schreef op 12 augustus 2010 @ 00:13:

[...]

`Ik vind namelijk dat we nog niks kunnen verwachten aangezien we het nog onze snuffelstage noemen. Daarom weet ik ook niet of het verstandig is om mijn verwachtingen uit te spreken zonder hem het gevoel te geven dat ik hem claim. Ik denk namelijk ook wel dat mijn onzekerheid op een gegeven moment naar de achtergrond verdwijnt, als dat prille er wat vanaf is.`*Veegt, nogmaals, de tranen uit de ogen. Snuffelstage voor een relatie*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Posten na 24.00 uur, dat is dus de hele dag door=
Misschien kan ik de tips combineren en een flink zoemende vibrator pakken, door het huis lopen masturberen onderwijl roepend 'oh ja stoere mannennaam, nog een keer, nog een keer, ja in het ritme van dat klapperende raam waar je zo nog naar moet kijken, oeh ja!'

Dit alles met het licht aan natuurlijk.

Uit het topic van Spijker, Bang in het donker.

N.a.v. tips om een inbreker weg te jagen
Ik nomineer die van Hans: je zult soms ook wel wat humor van mij zien

Goede tweede, ook van Hans, over de vele vrouwen die langskomen: Hoe groter het aantal, hoe meer organisatoren er gewenst zijn, omdat ik dan denk dat er ook meer organisatiewerk is.

Onbetaalbaar!
Ik vond het Tutje met rietje van BGB echt briljant:

"Vlak ook niet uit dat de zo mondige, mondaine, moderne, adremme, goedgebekte, zo goed voor zichzelf kunnen opkomende, doorsnee Viva-vrouw misschien in het echt wel een tutje eerste klas is, die achter de computer héél wat lijkt. Die maakt geen eind aan een onprettig gesprek, die blijft gegeneerd met het rietje van haar ijsthee spelend zich vertwijfeld afvragen of ze met goed fatsoen kan zeggen dat ze haar neus moet poederen en die stuurt voor aanvang van een nieuwe meet een mailtje met " komt die en die ook want dan kom ik niet "."

.
@ Frits: voor meer briljants van Hans verwijs ik je naar zijn OP over de februari 2011-meet.
Zullen we er ook een verkiezing aan hangen? Dat we stemmen wat de leukste posting die week was ofzo? En dat de prijs dan is dat de winnaar niet naar de meeting hoeft?
.

Niet naar Dé meeting hoeft
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Wat een héérlijk topic als het gezeik over de meet nog in je hoofd nadreunt!

De posting van het tutje met het rietje. Met stip op nr 1!
Tutje met een rietje, hands on, omdat het zo vreselijk waar is!
Wat is nou een tutje met rietje dan???
De gemiddelde Viva forummer, Kabouter.
"De vaginale flora in orde brengen " ( nieuwe topictitel)

Moet gelijk weer denken aan die wurksjop vagina tuinieren.
(off topic: nouschi, jij had toch eerst die briljante quote over smoor in je signature? Wat jammer dat hij weg is, ik moest nog elke keer lachen )
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ja klopt Tyche, ik vond het tijd voor een andere quote maar die andere was idd hilarisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven