de leukste posting van de dag. Posten ná 24.00 a.u.b
donderdag 12 augustus 2010 om 00:14
OK, omdat ik de beroerdste niet ben.
Posting van Frits:
Hans, jongen, ik hoor wat je overkomen is. Het is een lage kutstreek, schoolplein-niveau, maar dan met een valse beschuldiging. Maar goed dat er genoeg leuke forummers zijn. Ik begrijp dat er 75 vrouwen op je feestje komen.
Hans de player, wie had dat gedacht.
Posting van Frits:
Hans, jongen, ik hoor wat je overkomen is. Het is een lage kutstreek, schoolplein-niveau, maar dan met een valse beschuldiging. Maar goed dat er genoeg leuke forummers zijn. Ik begrijp dat er 75 vrouwen op je feestje komen.
Hans de player, wie had dat gedacht.
.
donderdag 12 augustus 2010 om 00:16
donderdag 12 augustus 2010 om 00:21
Nou, ik lees deze net, geen idee waar het origineel van dit juweeltje vandaan komt btw :quote:nouschi schreef op 12 augustus 2010 @ 00:13:
[...]
`Ik vind namelijk dat we nog niks kunnen verwachten aangezien we het nog onze snuffelstage noemen. Daarom weet ik ook niet of het verstandig is om mijn verwachtingen uit te spreken zonder hem het gevoel te geven dat ik hem claim. Ik denk namelijk ook wel dat mijn onzekerheid op een gegeven moment naar de achtergrond verdwijnt, als dat prille er wat vanaf is.`*Veegt, nogmaals, de tranen uit de ogen. Snuffelstage voor een relatie*
[...]
`Ik vind namelijk dat we nog niks kunnen verwachten aangezien we het nog onze snuffelstage noemen. Daarom weet ik ook niet of het verstandig is om mijn verwachtingen uit te spreken zonder hem het gevoel te geven dat ik hem claim. Ik denk namelijk ook wel dat mijn onzekerheid op een gegeven moment naar de achtergrond verdwijnt, als dat prille er wat vanaf is.`*Veegt, nogmaals, de tranen uit de ogen. Snuffelstage voor een relatie*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 12 augustus 2010 om 00:23
Misschien kan ik de tips combineren en een flink zoemende vibrator pakken, door het huis lopen masturberen onderwijl roepend 'oh ja stoere mannennaam, nog een keer, nog een keer, ja in het ritme van dat klapperende raam waar je zo nog naar moet kijken, oeh ja!'
Dit alles met het licht aan natuurlijk.
Uit het topic van Spijker, Bang in het donker.
N.a.v. tips om een inbreker weg te jagen
Dit alles met het licht aan natuurlijk.
Uit het topic van Spijker, Bang in het donker.
N.a.v. tips om een inbreker weg te jagen
donderdag 12 augustus 2010 om 00:25
donderdag 12 augustus 2010 om 00:27
Ik vond het Tutje met rietje van BGB echt briljant:
"Vlak ook niet uit dat de zo mondige, mondaine, moderne, adremme, goedgebekte, zo goed voor zichzelf kunnen opkomende, doorsnee Viva-vrouw misschien in het echt wel een tutje eerste klas is, die achter de computer héél wat lijkt. Die maakt geen eind aan een onprettig gesprek, die blijft gegeneerd met het rietje van haar ijsthee spelend zich vertwijfeld afvragen of ze met goed fatsoen kan zeggen dat ze haar neus moet poederen en die stuurt voor aanvang van een nieuwe meet een mailtje met " komt die en die ook want dan kom ik niet "."
.
"Vlak ook niet uit dat de zo mondige, mondaine, moderne, adremme, goedgebekte, zo goed voor zichzelf kunnen opkomende, doorsnee Viva-vrouw misschien in het echt wel een tutje eerste klas is, die achter de computer héél wat lijkt. Die maakt geen eind aan een onprettig gesprek, die blijft gegeneerd met het rietje van haar ijsthee spelend zich vertwijfeld afvragen of ze met goed fatsoen kan zeggen dat ze haar neus moet poederen en die stuurt voor aanvang van een nieuwe meet een mailtje met " komt die en die ook want dan kom ik niet "."
.