Leuk restaurant boulevard Scheveningen

13-08-2010 09:58 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Binnenkort gaan wij met mijn werk naar Mary Poppins en we willen van te voren ergens wat gaan eten. Nu willen we het liefst aan de boulevard eten, op loopafstand van het theater.

Heeft iemand een goed idee?

Alvast bedankt!
Columbus!

Niet heel duur, maar wel lekker eten (Behalve tijdens het overdrukke vuurwerkfestival)

Ik heb er een keer met mijn werk gegeten, was allemaal super geregeld. Lange tafel, alles kwam tegelijk en ik vind de sfeer ook top daar
Niet aan te raden, ik vind het slechte restaurants met belabberde service en middelmatig eten. Misschien heb je wat aan www.iens.nl?
Top kapi, in/naast kurhaus
Chicoleo, lekker mexicaans eten!
Ik zou niet gaan eten bij Crazy Piano's. Daar ben ik een keer met een vriendin gaan eten voor een avondje musical (ben al niet zo'n musical fan, maarja twee kaartje gratis ). Tenzij je hééél snel je eten naar binnen gewerkt wil hebben. Aardige bediening hoor, maar hup hup snel, want daar is de volgende klant. Eten niks bijzonders, deed me een beetje aan Van der Valk denken. Het was niet chefwaardig, maar ook niet vies.

Geen tip voor wel een leuk restaurant, want verder kom ik nooit in Scheveningen.
Waar houden jullie van?

Er is bijv. Sumo op Scheveningen, onbeperkt sushi + andere japanse gerechten. En nog een aantal andere goede japanners/

Bij strandclub Doen kan je erg lekker eten.

En voor best lekker, maar niet zo heel erg geweldig eten kan je ook terecht op Peukies.
Perfectionisme is niet perfect...
.
Binnen...of Buiten (weet nooit hoe het heet)

zit op de boulevard

lekker eten,niet al te duur
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Binnen!

En die is idd wel goed. Lekker gegeten laatst.

Verder meot je er in Scheveningen idd niet TE veel van verwachten, wel gezellig en prima, maar niet top/chefwaardig nee
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
Thanks voor de tips tot zover, hier kan ik wel wat mee!
Kabouter, volgens mij heeft Columbus nieuwe eigenaren. Ben er vorig jaar geweest en had zand in mijn mosselen en vervolgens kreeg ik een grote bek dat dat niet mogelijk was omdat "ze 100 kilo verkochten per seizoen". Kreeg ter vervanging een geitenkaassalade en wat zat daar in? Juist, een stukje mosselschelp :puke:
Wél pas bij Daniels gegeten, erg lekker, niet duur.... Heette voorheen geloof ik Tahiti...
Weet niet wat je uit wilt geven maar bij Spijs kan je echt lekker eten. Dat is niet op de boulevard maar wel op loopafstand van het Circustheater.
quote:Troeta schreef op 13 augustus 2010 @ 10:31:

Chicoleo, lekker mexicaans eten!

Ik vind het eten bij 95% van de restaurants op de boulevard ronduit slecht én ontzettend duur. Denk je een lekker soepje te bestellen in een hip uitziende strandtent, krijg je bliksoep..

Maar Chicoleo is echt een aanrader. Het eten is heerlijk en ze hebben ook nog heerlijke cocktails!
Nah, Binnen is echt eetafékwaliteit, zou ik niet heengaan.

Wat wel echt een aanrader is is Rodizio. Zit op het pleintje voor het kurhaus, een braziliaans restaurant waar de hele avond gauchos langskomen met grote spiezen vlees waar ze op je bord een stuk afsnijden. Het vlees is echt verrukkelijk. Daarnaast heben ze een enorme saladebar waar je van kunt eten zoveel je wil. Echt perfect om met een groep naartoe te gaan. Je moet er alleen wel de tijd voor nemen, het is niet voor even snel een happie.
Columbus, en dan nog het liefst reserveren via een ANWB kaarthouder, is 10% korting op eten én drinken.

Of Grand Tropez.

Nadeel laatste, geen verwarmd terras.

Voordeel Columbus (vind ik) verwarmd terras waar gerookt mag worden. '

website is volgens mij: columbusscheveningen.nl als je kaart wilt zien. Voor visliefhebbers, de forelsalade (voorgerechten) is een aanrader.

Veel plezier met jullie uitje!
ps. : reserveren voor de korting is via de site van de anwb.
Topkapi, naast het Kurhaus, in een zijstraatje van de boulevard.

Topkapi Restaurant
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven