Ik verveel me dood!

14-08-2010 20:21 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe! mijn kinderen zijn een week op vakantie met papa. Ik ben he-le-maal vrij om te doen wat ik wil....

Ik verveel me echt te pletter. Ik heb geen date, ook geen zin / puf om er één te regelen. Mijn vriendinnen zitten allemaal naast vriend/man op de bank cq met een baby aan de tiet.

Ik heb enorm veel zin om gezellig de kroeg in te gaan of weet ik veel wat te doen... maar ja, níemand kan.

Ik voel me gewoon een beetje sneu en zielig nu.

Dus ik ben nog een beetje aan het overwegen om dan maar alleen "uit" te gaan, maar dat vind ik best eng eigenlijk. Iemand suggesties?

Bleh, ja wat wil ik nu eigenlijk met dit topic? ehm, misschien weten wat anderen in dit soort gevallen gaan doen.

wat te doen?

Totaal aantal stemmen: 38

Zwelgen in eenzaamheid (3%)
Partypumps aan en de stad in (32%)
Rare film kijken in de bios (26%)
Bed in met emmer Ben & Jerry's (13%)
Forummen (21%)
Iets anders (5%)
.... en dan belt mijn moeder ineens of ze even gezellig langs zal komen. Wat een schatje is het ook! Moeders voelen dat soort dingen blijkbaar aan ofzo :-)
Geen tips hier, ik snap nooit zo goed hoe mensen zich kunnen vervelen. Ik kom net terug van een dagje varen, was heerlijk. Ik heb hier nog kranten, tijdschriften en boeken liggen, waar ik hopeloos mee achter loop. Verder moet ik nog iets verzinnen qua diner voor morgen, want dan komen m'n ouders thuis van hun vakantie en word ik geacht voor het eten te zorgen (vind ik ook leuk hoor).

Oh ja, verder heb ik nog 2 tv-progamma's opgenomen die ik nog moet kijken, en ik moet zo m'n hond weer uitlaten. En hardlopen moet ik ook nog doen, maar dat komt morgen wel.

Ennnn, als je hier nu op het forum bent, hoe kún je je dan vervelen

Gewoon lekker niksen is natuurlijk ook een optie. Maar ik kan me voorstellen dat jij nu ineens allerlei dingen wilt doen die je niet kunt als je kinderen er wél zijn, en dan is het wel balen dat er niemand kan. Weet je zeker dat al die vriendinnen niet kunnen, of is dat maar een aanname, en heb je ze nog niet gebeld...?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ah, die moeders toch
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ik zeg; met je moeder de stad in!
The time is now
Ik verveel me ook nooit hoor, het is gewoon een rusteloos gevoel, dat gevoel inderdaad van NU kan ik weg, nu kan ik eindelijk is helemaal doen wat ik zelf wil, en dan weet ik het dus niet meer.

Ik kan blijkbaar nog niet zo goed met mijn tijdelijke vrijheid omgaan....
quote:Banba schreef op 14 augustus 2010 @ 20:34:

Ik zeg; met je moeder de stad in!

mijn moeder heeft nachtdienst dus die gaat straks richting werk. Maar misschien fiets ik wel mee naar haar werk en blijf dan nog even ergens hangen ofzo.

Stom he? ik kan zo rustig zijn als de kinderen thuis zijn, en nu lijk ik wel tegen de muren op te stuiteren ofzo
Ga gezellig de hort op, maak het jezelf gezellig.

Zoek een leuk klein kroegje, schuif aan en er komt vanzelf iemand een praatje met je maken, doen.
Cateautje: dat durf ik dus echt niet he? zomaar ergens in een kroegje gaan zitten.
Mwa.... soms neem ik me voor om van alles te gaan doen, en als ik eenmaal tijd over heb zijn mijn voornemens weg en zit ik te niksen.

De inspiratie is dan totaal weg.

Aan de andere kant is mijn leven drukbezet als het studiejaar weer begint, ik hoef me er niet helemaal schuldig over te voelen.

Ik zou wel willen dat er eens wat vaker goede films op tv komen. Van die avondvullende films, dat vind ik echt een paar uur tv kijken waard.
quote:Hangmat schreef op 14 augustus 2010 @ 20:43:

Cateautje: dat durf ik dus echt niet he? zomaar ergens in een kroegje gaan zitten.

Wat verwacht je?

Monsters?

Vampieren?

Vleesetende bacterieën?

Verkrachters?

gangbang op de bar?

Doe niet zo mal meis, er zitten gewoon maar mensen die net zoals jij een beetje gezelligheid zoeken.
Waar woon je? Plaats eens een oproep hier op het prikbord, om contact te zoeken met vrouwen in jouw woonplaats, die ook wel eens tijd hebben voor een avondje in cafe en/of bios, avonde stappen etc.
quote:Cateautje schreef op 14 augustus 2010 @ 20:47:

[...]

Wat verwacht je?

Monsters?

Vampieren?

Vleesetende bacterieën?

Verkrachters?

gangbang op de bar?

Doe niet zo mal meis, er zitten gewoon maar mensen die net zoals jij een beetje gezelligheid zoeken.Mmm, ik zou dat dus ook niet zomaar durven, maar zoals jij het nu schetst... waar gaat het eigenlijk over, gewoon doen
Ik heb vandaag met wat mensen gevaren, en op de terugweg her en der mensen afgezet, en op het laatste stuk vaarde ik dus alleen. Dát vind ik al sneu voelen, kom je tegenliggers tegen, met stelletjes, of de hele boot vol, we groeten elkaar, en dan zit ik alleen (alsof al die mensen denken, wat gek zeg, zo'n meisje alleen....). Maar ik denk dan dus wel, dat mensen dat denken, dus ik zou ook niet zo heel snel alleen naar de kroeg gaan.
In ieder geval hangmat.

Je hebt me geïnspireerd, ik ga een gezellig terrasje opzoeken.

Dag allemaal, fijne avond gewenst.
Hup die pumps aan en nadat je moeder weg is heel diep adem halen en de stad in. Je kent vast een kroeg/grand cafe waar je ook met je vriendinnen heen gaat. Hup, daarheen en je zal zien dat je een bekende tegenkomt of dat een bekende plek in je uppie helemaal niet eng is.

Veel plezier
Ik heb gestemd op de bios. Ben je toch ff de hort op en maak je ook iets mee. filmtip: inception.

Sinds kort heb ik een vriend met wie ik graag samen uit ga. Voorheen ging ik best wel eens alleen naar de bios of ergens een hapje eten.. gewoon doen dacht ik altijd...
Ik zeg gewoon de kroeg induiken! Niemand zal je bijten En wat ook geniaal is als je helemaal alleen bent: Keihard de muziek aanzetten en vooral heel erg hard meezingen en dansen!
Uhm, gewoon die vriendinnen opzoeken die een baby aan de tiet hebben of de vriendinnen met de man op de bank (en dan de man tijdelijk wegsturen). Zelf heb ik voldoende things-to-do voor drie maanden (met name klussen in het huis) dus geniet maar van je 'luxeprobleem'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven