relatieplanet
vrijdag 13 juli 2007 om 19:25
Ben nou een tijdje gratis lid en ben er over aan het denken om echt lid te worden.Je kunt zo nog niet eens een reactie geven.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen.
Ben eigenlijk niet echt op zoek maar meer een beetje mensen leren kennen en mailen en zo.
Is het de moeite waard en wat zijn jullie tips?
Ben eigenlijk niet echt op zoek maar meer een beetje mensen leren kennen en mailen en zo.
zaterdag 14 juli 2007 om 00:37
quote:Ben nou een tijdje gratis lid en ben er over aan het denken om echt lid te worden.Je kunt zo nog niet eens een reactie geven.
Doen alle relatie sites op die manier denk ik. Anders wisselen mensen direct email/msn gegevens uit en kan de site niets verdienen. Relatieplanet is niet extreem duur dacht ik?
Doen alle relatie sites op die manier denk ik. Anders wisselen mensen direct email/msn gegevens uit en kan de site niets verdienen. Relatieplanet is niet extreem duur dacht ik?
zaterdag 14 juli 2007 om 11:21
Ik ben 3 maanden 'full member' geweest op RP en heb het er super naar m'n zin gehad! Was niet op zoek naar een relatie, daar mijn eigen relatie net een half jaar over was, maar wel op zoek naar contact met vrouwen. Vriendschappelijk contact, that is. Dat is ook wat ik er aan over heb gehouden, een aantal leuke vriendschappen....
Zeker de moeite waard dus...
Moet ik wel zeggen dat ik een man ben, maar laat je niet misleiden door de verhalen óver mannen op datingsites. Vrouwen zijn niet anders...
Zeker de moeite waard dus...
Moet ik wel zeggen dat ik een man ben, maar laat je niet misleiden door de verhalen óver mannen op datingsites. Vrouwen zijn niet anders...

zaterdag 14 juli 2007 om 19:27
Waarom schrij je je niet in bij www.ruhotornot.nl dat is gewoon leuk en nog gratis ook
zaterdag 14 juli 2007 om 19:52
zaterdag 14 juli 2007 om 20:35
Hoi, ik ben nu sinds februari onbetaald lid, en ik vermaak me prima. Krijg genoeg berichten, en als ik iemand intressant genoeg vind, stuur ik een hartje. Krijg eigenlijk altijd wel mail adres, lul ik daar wel verder. Ik ga toch niet betalen om wat neukertjes op te pikken, want das me enige doel daar. Een relatie heb ik helemaal geen zin in, en heb al zat vriendschappen.
Kuss