Ik ben mijn mama of papa kwijt

10-05-2010 14:26 2558 berichten
ik ben mijn mama kwijt deel 1

Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde

het water gaat er anders dan voorheen

de stroom van een rivier hou je niet tegen

het water vindt er altijd wel een weg omheen

Misschien eens gevuld door sneeuw en regen

neemt de rivier mijn kiezel met zich mee

om hem glad en rond gesleten

te laten rusten in de luwte van de zee

Ik leverde bewijs van mijn bestaan

ik weet dat ik nooit zal zijn vergeten

omdat door het verleggen van de steen

de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan

Aan mij de lastige taak om een nieuw topic te openen. Eigenlijk wil ik niet zo graag dat het andere topic dicht gaat, maar regels zijn regels.

Hierbij dus een vers nieuw topic. Voel je vrij om te lezen, of reageren, hier mag alles en moet niets.
Alle reacties Link kopieren
Knorretje, wat verschrikkelijk..

Een hele dikke en hopelijk een beetje troostende voor jou..

Ik probeer deel 1 en 2 op te slaan, want gezien de huidige ontwikkelingen op dit forum, ga ik ermee stoppen.

Maar dit is me zo dierbaar.
Lieve meiden,

Ik twijfel heel erg of ik blijf forummen. Vind de sfeer heel erg veranderd en de "knoppen" zinnen me helemaal niet.

Maar ik heb hier dinnetjes gemaakt (weet niet of dat wederzijds is ) die ik niet zomaar weer kwijt wil.

Is er iemand die emailadressen wil uitwisselen om zo in ieder geval elkaar te kunnen benaderen? Ik hoor het wel!

Liefs,

Prul
Ik ben ook druk bezig dingen op te slaan en weg te halen.

Ik kom pas terug , als de knoppen verdwijnen.

Rest me te zeggen,dat ik jullie lieve meiden, erg zal missen.

Dit topic heeft mij door het diepste dal heen gesleept.

Wens ik jullie het aller aller beste,en wie weet tot ziens!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Knorretje, heel heel heeeeeeeeel veel sterkte de komende tijd. Wat afschuwelijk toch, jouw moeder zo te moeten zien. Ik kan me helemaal indenken hoe dat moet voelen. Houd je taai!

Hee Yas, ga je stoppen met dit forum? Huidige ontwikkelingen, en Prul, welke " knoppen"..... ik snap er niet veel van. Zal zo teruglezen, maar jammer hoor, als jullie er mee stoppen. Ik heb er toch veel aan gehad, aan jullie gehad! Maar wellicht blijf ik te lang hangen in mijn rouw? En is het voor mij ook tijd om door te gaan. Nu ja, hoop jullie nog te lezen. Ker.
Ik ben er nog wel, er wordt maandag besloten over die stomme knoppen. Indien ze blijven, verdwijnt Yasmijn maar neem ik een andere naam. Indien de knoppen verdwijnen, dan blijft Yasmijn gewoon.
Ah oke, ik blijf gewoon onder mn eigen nick. Kan de consequenties van die bewuste knoppen nog niet helemaal overzien, dus ik zie wel. Goed weekend allemaal, en maak je niet te druk he. ;)
Nee

Ik heb vandaag een hoop te doen, kozijnen en deuren aflakken, we schieten op met het huis.
Ingewikkelde shizzle met die knoppen....ik weet het niet zo goed... Jammer als het zou betekenen dat er zoveel forummers afhaken (wat ik wel begrijp, ik twijfel zelf ook).

Kerrie: niemand blijf ooit te lang hangen in rouw. En jij al helemaal niet!

Prulleke, je mag mijn email sowieso als je zou willen. Evt kunnen we ook ergens besloten verder kletsen?
Hoi Sophy,

Ik zal Yas mijn emailadres geven, dan kun je het bij haar opvragen ok? Ik wil ook contact met je houden

Dat geldt trouwens voor alle lieve meiden hier!

Als ik op t forum terugkom dan zal ik me sowieso melden met mijn nieuwe nick ;)

Dit topic en jullie zijn belangrijk voor mij geworden
Prulleke, dat is goed. Al weet ik yas haar mail niet, maar dat komt ze misschien nog vertellen?

Jammer dat het zo gaat. Ik twijfel zelf ook heel erg. Het voelt allemaal niet zo veilig meer ofzo. Ik ben hier nog niet zo lang maar dit plekje is er altijd en dat is heel waardevol.

Ik hoop dat het nog op een of andere manier voortgezet kan worden...
hoe meiden

ben net terug van vakantie en lees van alles over knoppen. Zijn dat die hyves, facebook, jij etc dingen. Betekent dit dat het zo ergens heen gekopieerd wordt. Jasses. Vond dit soms al te eng om op te scrijven. Kunnen we niet ergens besloten verder? MSN oid?

Marion
Je kunt stemmen over de knoppen in het poll topic.
heb gestemd maar er zijn voor woensdagavond nog zo'n 200 stemmen nodig. Heeft iedereen hier al gestemd?
...
Ik heb gestemd... Ben ook tegen. Met name omdat Iedereen kan besluiten de knoppen te gebruiken...
Hoi meiden,

Ik heb mijn oude niick weer laten activeren,de oude laten sluiten,ben dus weer in forum land.

Kon jullie en dit mooie topic niet missen.
Begrijp dat de knoppen weggaan dat is mooi.

Nog even over vakantie, Die was heerlijk, zeker omdat kindlief het ook heerlijk vond. Wel jammer dat het hier nu zulk k.. weer is. Moet gewoon weer lange broek aan. Brr.

Voor het eerst een vakantie waarin ik niet gehuild heb om mijn moeders dood. Wel veel aan haar gedacht. En er was niemand die zich om mijn welzijn bekommerde. (niemand om te bellen............) Het blijft een leegte.
Merde wat heb ik er de balen van, van die knoppen

Als iemand dus de schijt aan je heeft ( ik kan het me niet voorstellen in mijn geval hoor) dan kunnen ze met 1 druk op de knop mijn hele hebben en houden wereldkundig maken op facebook en twitter en de hele shazaam.

Wie heeft dit bedacht en waarom????
Lang geleden dat ik hier schreef maar soms lees ik wel mee met jullie.

Kort geleden was mijn moeders verjaardag en morgen ikzelf. Mijn man ligt heel ernstig ziek in het ziekenhuis het is maar de vraag of hij het overleefd. Ik denk veel aan mijn moeder en hoe zij mij nu zou kunnen steunen (zij werd weduwe op haar 27ste morgen word ik 27 en de kans is groot dat de geschiedenis zich gaat herhalen)

Ik droom weer over haar maar het zijn geen fijne dromen. Zij is dan ineens terug en wil verder waar we gebleven waren. Dat kan niet ik ben nu getrouwd, woon ergens anders. Ze is dan zo boos op mij kan het niet begrijpen. Ik wil deze dromen niet.
quote:dangeensuus schreef op 18 augustus 2010 @ 10:57:

Merde wat heb ik er de balen van, van die knoppen

Als iemand dus de schijt aan je heeft ( ik kan het me niet voorstellen in mijn geval hoor) dan kunnen ze met 1 druk op de knop mijn hele hebben en houden wereldkundig maken op facebook en twitter en de hele shazaam.

Wie heeft dit bedacht en waarom????Suus, dat heet sharen.

Gruwelijk. Hot item in internetland.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 18 augustus 2010 @ 11:15:

Lang geleden dat ik hier schreef maar soms lees ik wel mee met jullie.

Kort geleden was mijn moeders verjaardag en morgen ikzelf. Mijn man ligt heel ernstig ziek in het ziekenhuis het is maar de vraag of hij het overleefd. Ik denk veel aan mijn moeder en hoe zij mij nu zou kunnen steunen (zij werd weduwe op haar 27ste morgen word ik 27 en de kans is groot dat de geschiedenis zich gaat herhalen)

Ik droom weer over haar maar het zijn geen fijne dromen. Zij is dan ineens terug en wil verder waar we gebleven waren. Dat kan niet ik ben nu getrouwd, woon ergens anders. Ze is dan zo boos op mij kan het niet begrijpen. Ik wil deze dromen niet.

Oo Ikbenik, ik kan me niet voorstellen waar jullie doorheen gaan, dat moet te erg zijn.

Ik volg je topic al vanaf dag 1.

En die dromen....ik weet het.

Ik wens je zoveel sterkte. Het is een cliche, maar ik weet gewoonweg niets anders te zeggen.
Lieve ikbenik,

Wat vreselijk voor jou en je man.

Weet ook niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen,dat ik jullie heel veel kracht toewens,om dit te kunnen doorstaan.

Als ik vanavond een kaarsje brand,zal ik er 1 aansteken voor jou man,
live ikbenik

ken je topic niet, maar lees net dit berichtje van jou. Hoop van harte dat de geschiedenis zich niet herhaalt. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Ook ik weet niets anders te zeggen.

Marion
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven