Farmville - DEEL 2
maandag 1 maart 2010 om 18:02
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
maandag 16 augustus 2010 om 12:26
maandag 16 augustus 2010 om 14:26
quote:dolfje schreef op 16 augustus 2010 @ 12:29:
Nou echt veel wordt er bij mij niet gekocht.Ik probeer wel elke dag wat bij een aantal buren te kopen als ik er aan denk...
* Gaat nu in ieder geval zéker iets bij Dolfje kopen! *
Ik heb geen tijd om iedereen elke dag langs te gaan, het houdt ook zo op met die 'let Dolfje know that you have been so kind' enzo, dat moet je iedere keer weer wegklikken.
Net als die stomme stenen die je op je land vindt. Opzouten!
Nou echt veel wordt er bij mij niet gekocht.Ik probeer wel elke dag wat bij een aantal buren te kopen als ik er aan denk...
Ik heb geen tijd om iedereen elke dag langs te gaan, het houdt ook zo op met die 'let Dolfje know that you have been so kind' enzo, dat moet je iedere keer weer wegklikken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 16 augustus 2010 om 15:40
quote:apppel schreef op 14 augustus 2010 @ 12:47:
Mag ik jullie voorstellen aan Himalaya, de nieuwe beheerder van de boerderettes!
Mag ik Himalaya van harte feliciflapstaarten wel een beetje jammer dat er op leeftijd is gediscrimineerd ik ging ook voor de functie......maar ben blij met deze nieuwe directeur!!!
Jammer van Appel.........hoe kan je nu een fijn leven hebben zonder FV
Ik ga snel kijken op FV en de boerderettes....Himalaya heeft vast champagne geschonken om het te vieren
Mag ik jullie voorstellen aan Himalaya, de nieuwe beheerder van de boerderettes!
Mag ik Himalaya van harte feliciflapstaarten wel een beetje jammer dat er op leeftijd is gediscrimineerd ik ging ook voor de functie......maar ben blij met deze nieuwe directeur!!!
Jammer van Appel.........hoe kan je nu een fijn leven hebben zonder FV
Ik ga snel kijken op FV en de boerderettes....Himalaya heeft vast champagne geschonken om het te vieren
maandag 16 augustus 2010 om 17:07
Hello boeren en boerinnen!
Ik heb gister ook een viva boerderie gemaakt (had al een andere, lvl 16) maar ik ben nogal een nitwit. Anderhalf topic bij lezen gaat me niet lukken, ook al zou ik het graag willen, dus even een vraag:
Weet iemand hoe het komt dat mn 'boerin' ontsnapt is nadat ik FV op de iPhone heb gespeeld? Is er misschien een slimme oplossing voor?
Oh, en ik kan ook de Boerderretes niet vinden..
Ik heb gister ook een viva boerderie gemaakt (had al een andere, lvl 16) maar ik ben nogal een nitwit. Anderhalf topic bij lezen gaat me niet lukken, ook al zou ik het graag willen, dus even een vraag:
Weet iemand hoe het komt dat mn 'boerin' ontsnapt is nadat ik FV op de iPhone heb gespeeld? Is er misschien een slimme oplossing voor?
maandag 16 augustus 2010 om 17:24
quote:Jumpsje_ schreef op 16 augustus 2010 @ 17:07:
peter r de vries bellen
peter r de vries bellen
maandag 16 augustus 2010 om 17:26
quote:himalaya schreef op 16 augustus 2010 @ 16:13:
Eh.... wie zegt dat er gediscrimineerd is op leeftijd Noor?
En ik heb op taart getrakteerd, voor drank moet je bij anderen zijn.
nou dan is er in iedergeval geen eerlijke sollicitatie ronde geweest..ik ben niet eens opgeroepen voor een gesprek en heb ook geen brief gekregen, bedankt voor Uw solicitatie
nou ja .......ik ga me bezatten met drank op FV
Eh.... wie zegt dat er gediscrimineerd is op leeftijd Noor?
En ik heb op taart getrakteerd, voor drank moet je bij anderen zijn.
nou dan is er in iedergeval geen eerlijke sollicitatie ronde geweest..ik ben niet eens opgeroepen voor een gesprek en heb ook geen brief gekregen, bedankt voor Uw solicitatie
nou ja .......ik ga me bezatten met drank op FV
maandag 16 augustus 2010 om 18:27
quote:himalaya schreef op 16 augustus 2010 @ 14:26:
[...]
Dank je wel!
Ben het verder ook wel met je eens hoor,het is allemaal zo traag...
[...]
Dank je wel!
Ben het verder ook wel met je eens hoor,het is allemaal zo traag...
maandag 16 augustus 2010 om 18:48
maandag 16 augustus 2010 om 18:54
quote:Mrie2308 schreef op 16 augustus 2010 @ 18:48:
[...]
Het is echt verschrikkelijk traag allemaal zeg... Heeft er iemand trouwens die collectie stenen al compleet?Ja, al een tijdje. Je krijgt een paar XP en een foeilelijke bokaal. Niet de moeite om te sparen.
[...]
Het is echt verschrikkelijk traag allemaal zeg... Heeft er iemand trouwens die collectie stenen al compleet?Ja, al een tijdje. Je krijgt een paar XP en een foeilelijke bokaal. Niet de moeite om te sparen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 17 augustus 2010 om 17:17
quote:Jumpsje_ schreef op 16 augustus 2010 @ 17:07:
Je moet je boerinnertje opsluiten op de positie waar ze staat als je het spel start.
Als je dat ergens anders doet naait ze er alsnog uit.
Voor de boerderettes kun je Himalaya mailen, het adres staat ergens op deze of vorige pagina.
Je moet je boerinnertje opsluiten op de positie waar ze staat als je het spel start.
Als je dat ergens anders doet naait ze er alsnog uit.
Voor de boerderettes kun je Himalaya mailen, het adres staat ergens op deze of vorige pagina.