Sail 2010

18-08-2010 14:34 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me echt leuk om morgen de vloot te zien binnenvaren met mijn koters. Ben wel op zoek naar de handigste plek om het openbaar vervoer uit te stappen. Wie? Ik kom online niet eens te weten welk station in Zaandam ik zou moeten kiezen om via de pendel bij het Noordzeekanaal te komen. Maar mss weet iemand een gaaf plekje in Amsterdam zelf of weet iemand me te vertellen dat het helemaal niet handig is om naar de Sail-in te gaan met kinderen van 1.30m?
Als je met de pendelbus naar de noordkant van het Noordzeekanaal gaat, heb je kans dat je wel ergens een plekje kunt vinden om te staan/zitten: de hele dijk langs het kanaal is kilometers lang. Reken er wel op dat je (erg) vroeg moet komen, want om 10 uur worden de grote boten verwacht in Amsterdam. Ook heb je kans dat je een flink stuk moet lopen om een plekje te vinden.

Ruim voor die tijd is er al meer dan genoeg te zien aan boten die richting IJmuiden varen om de grote boten te verwelkomen, en dan met ze opvaren.

Hier kun je veel meer info vinden over de (on)bereikbaarheid:

Sail in info bereikbaarheid
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Misschien kan je een (OV) fiets huren?
Himalaya,

volgens mij vertrekken de boten om 10u uit IJmuiden en komen ze ca. 13u aan in Amsterdam......

Het beste kan je naar station Zaandam gaan en daar kan je volgens mij fietsen huren om naar het Noordzee kanaal te fietsen, dat is niet heel ver daar vandaan, je zou het zelfs nog kunnen lopen als je écht wilt..... (richting het pontje bij Eurometaal)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven