Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

04-06-2010 12:16 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Terugveer Theorie!

Zodra Doperwt is geboren veert Erwt natuurlijk vanzelf terug. De wittebroodsweken van Keessie zijn geweest, dus zij veert terug naar haar GBL. Drift veert lekker mee met haar jury's. Moos veert heerlijk in vorm op haar nieuwe bed met J. AgentL veert langzaam naar een slanker lijf door gezond te eten.

Dit alles houden we natuurlijk bij in een heuse tabel, we moeten wel bij onze core business blijven!

'Afvallen met... Fika!' is hier terug te vinden.
Waarom was je pas om 12 uur op Erwt? Had 'ie niet zo goed geslapen?
Nee, voor de derde nacht op een rij . Vanochtend dus nog lekker lang samen in bed en nog een beetje gedut af en toe. Had ik wel even nodig . Vandaag is ie al wat opgewekter gelukkig. Ligt nu in de box naar een of ander hysterisch beestje te kijken
Wel vervelend dat hij 's nachts niet zo goed slaapt want ik kan me voorstellen dat dat opbreekt. Fijn dat je nog even in bed gedut hebt vanochtend!

En leuk dat hij nu hysterische dingen bekijkt. Vind jij het hysterische ding ook leuk?
Drift, jij eet wel goed he? Flinke lijstjes ondanks dipperigheid af en toe

Hysterische beestjes

Ik vind die hysterische beestjes prima, zolang ze in die box blijven en niet écht gaan vliegen

Was inderdaad wel lekker om nog even een beetje te dutten, want voelde me vanochtend niet al te best. Vanmiddag nog wel even naar buiten geweest, dat was wel lekker. Ook grappig: Doperwtje had de hik (zat in draagzak) en hikte nogal hard. Sta ik in het Kruidvat naar een of ander speelgoedautootje kijken, kijkt een mevrouw naast me heel gek naar me en zegt ze: 'wat maakt dat autootje een raar geluid'. Waarop ik zei: 'euhm... dat is niet dat autootje'
om hikkend autootje

Ja, eten gaat wel goed. Mijn gewicht is geloof ik ook al ruim een jaar stabiel dus dat is fijn. Vandaag waren er dus pannenkoeken op het werk maar normaal eet ik meestal soep bij de lunch. Verder zat ik vandaag op een plek waar altijd wat te snoepen valt

Maar algemeen gaat het wel oke. Als ik dipperig ben merk ik wel dat ik het hou bij drie maaltijden per dag. Zeker in het weekend. Als ik werk krijg ik op een gegeven moment gewoon honger dus dan gaat het eigenlijk heel goed.
De hysterische beestjes zien er wel gezellig uit trouwens
Ik ga even een paar ramen opmeten.

Wil graag nieuwe jaloezien in mijn slaapkamer. Er hangen nu rolgordijnen die nog zijn overgenomen van de vorige eigenaar maar daar is er een stuk van. En de jaloezien zijn nu bij de Hema met 20% korting Dus ik ga nu opmeten en invullen enzo en dan vrijdag in de winkel bestellen
Ja, Doperwtje vindt ze ook wel leuk

Fijn van goed en regelmatig eten. Werkplek met lekkere dingen bij de lunch helpt ook natuurlijk
Ohh goed idee! Wij hebben vorig jaar ook gordijnen met 20% korting bij de Hema gekocht, scheelt echt een hoop!
Goed, nieuw probleem

Ik schijn ergens een rolmaat te hebben (dacht ik tenminste) maar ik kan dat ding niet vinden

Morgen dus eerst maar even snel ergens een rolmaat halen in de stad en dan morgenavond meten
Bij nader inzien ga ik NU even naar de Gamma hier om de hoek, weet namelijk niet zeker of me dat morgen gaat lukken omdat ik dan na het werk een afspraak heb met een oud-collega.
Drift
Dus... Ik ben een rolmaat rijker Ga nu poging twee tot meten ondernemen

Ben in de tussentijd druk bezig mezelf uit te lachen.
Misschien moet je hier even vertellen waar je je rolmaat gaat opbergen Drift. Dan helpen we je de volgende keer herinneren
Ahum, hij ligt nu in mijn kledingkast. Logische plek lijkt me toch?

Maar het is de bedoeling dat ik 'em straks in mijn berging leg. Wat logisch is want daar liggen nog wat meer gereedschapjes. Ik dacht eigenlijk ook dat daar mijn rolmaat zou liggen maar hij is in geen velden of wegen te bekennen
Het lukt me maar om een jaloezie opslaan terwijl ik er vier nodig heb

Dus ze hebben pech bij de Hema, ik ga er gewoon naartoe met de juiste maten en ze voeren het daar maar in.

Leuk hoor, nieuwe dingen voor het raam
Heb ik ook gedaan toen ik online onze gordijnen niet kon bestellen (ook zo'n soort gedoetje). Was geen enkel probleem

Ik vind dat soort dingen altijd heel irritant om over na te denken en te regelen. In tegenstelling tot kleding *pluist momenteel de website van de H&M na*
Ja, dit zijn ook echt dingen die ik graaaaag uitstel. Maar nu er korting is ga ik het dus wel deze week regelen

H&M, leuk! Zitten er leuke dingen tussen?
En ik ga vrijdag na mijn werk gewoon even naar de Hema hier vlakbij. Dan bestel ik het daar gewoon en neem ik de juiste info mee. Moet ik wel dat briefje in mijn tas stoppen natuurlijk
H&M: babyjoggingbroek voor 3,95

Als Doperwtje me vannacht een beetje met rust laat (als in: mij niet ongeveer 7 keer uit bed laten gaan) beloon ik 'm morgen misschien wel een leuk joggingbroekje
Misschien moet je hem dat zometeen dan even vertellen. Wie weet is hij er gevoelig voor

Maar je was dus niet voor jezelf aan het kijken?
Nee, wat dat frustreert nog een beetje... hoewel ik er misschien verstandig aan zou doen wel iets leuks in huidige maat te kopen, want het is waarschijnlijk niet realistisch om te denken dat ik over een maand weer mijn oude kleding aan kan
Ik snap dat je nu niet heel snel voor jezelf kijkt inderdaad. Maar H&M is niet zo prijzig natuurlijk dus als je wat leuks ziet wat niet heel duur is zou je nu wat kunnen kopen.

Want een aantal dingen in je kast zul je misschien niet binnen een maand aan kunnen. En het is wel prettig als je iets hebt om aan te doen.
Ja, broeken van de H&M zitten alleen nooit mooi en dat is nu precies wat ik eigenlijk nodig heb. Even kijken op de website van Esprit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven