Hoe kom ik de dag door
woensdag 11 augustus 2010 om 12:51
Hallo,
Lees al een tijdje mee en dacht laat ik me is aanmelden.
Ik heb echt een probleem.. verveel me zo op mijn werk.
Heb gewoon niks te doen..internetten doe ik al en opruimen heb ik ook al gedaan.
Ook ben ik verder aan het kijken voor een andere baan.
Maar hoe kom ik nou deze dagen door.. mijn baas is op vakantie.
En het is een klein bedrijf. Vrij nemen wil ik niet.
Wat doen jullie zoal als jullie je vervelen of er is gewoon niks te doen?
groetjes Vivameid27
Lees al een tijdje mee en dacht laat ik me is aanmelden.
Ik heb echt een probleem.. verveel me zo op mijn werk.
Heb gewoon niks te doen..internetten doe ik al en opruimen heb ik ook al gedaan.
Ook ben ik verder aan het kijken voor een andere baan.
Maar hoe kom ik nou deze dagen door.. mijn baas is op vakantie.
En het is een klein bedrijf. Vrij nemen wil ik niet.
Wat doen jullie zoal als jullie je vervelen of er is gewoon niks te doen?
groetjes Vivameid27
woensdag 11 augustus 2010 om 14:12
quote:Michelle90 schreef op 11 augustus 2010 @ 12:59:
Ik ken het, mijn baan is ook zo.
Is echt balen, maar ik probeer er het beste van te maken en er veel te leren. (niet elke dag zin in uiteraard)
Maar ik kijk altijd op wikipedia, dan ga ik dingen opzoeken over van alles en nog wat.
Ik lees ook veel boeken, op het moment van Stephan Hawking. Een aandrader, want de tijd vliegt!
Wow, een baan waar je een boek kan lezen
Ik moet altijd moeite doen om weg te kunnen als mijn 8 uur er op zit, vaak worden het er dus ook meer.
Ik zou dood ongelukkig worden van een baan waar je de tijd hebt om een boek te lezen.
(wel lekker vol te houden tot je 65ste dat wel)
Ik ken het, mijn baan is ook zo.
Is echt balen, maar ik probeer er het beste van te maken en er veel te leren. (niet elke dag zin in uiteraard)
Maar ik kijk altijd op wikipedia, dan ga ik dingen opzoeken over van alles en nog wat.
Ik lees ook veel boeken, op het moment van Stephan Hawking. Een aandrader, want de tijd vliegt!
Wow, een baan waar je een boek kan lezen
Ik moet altijd moeite doen om weg te kunnen als mijn 8 uur er op zit, vaak worden het er dus ook meer.
Ik zou dood ongelukkig worden van een baan waar je de tijd hebt om een boek te lezen.
(wel lekker vol te houden tot je 65ste dat wel)
woensdag 11 augustus 2010 om 14:31
Hoi Vivameid, nier nog iemand met hetzelfde probleem! Zit nu ook op werk, rustig en de baas is op vakantie!
Ik heb eerlijk gezegd geen tips tegen verveling op het werk. Momenteel kan ik niet eens even met een collega kletsen want de afdeling is leeg door de vakantie
Op het Viva-forum kom ik mn uurtjes wel door...
Ik heb eerlijk gezegd geen tips tegen verveling op het werk. Momenteel kan ik niet eens even met een collega kletsen want de afdeling is leeg door de vakantie
Op het Viva-forum kom ik mn uurtjes wel door...
What you give is what you will get in return...