Verwachtingen

21-08-2010 19:18 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik had een vriendin maar ze heeft de vriendschap verbroken.

Ik weet niet ik denk dat het me niet echt raakt..

ik bedoel ik vind het wel fijn als er afstand is en ik een deel voor mezelf houden kan.

Ik kon dat niet met haar. Wat me heel erg raakte was dat ze een beroep op me deed toen ze zich heel zwaar in de put voelde en letterlijk zei dat ze zo alleen was. Ik wilde haar er uit halen maar ik ben er ook niet goed in: Als ik tegen haar zei: ,'puntje puntje, iedereen is alleen'

Dan zei zij: ja wat is dat nou?

Zij zou tenminste tegen mij zeggen dat ik haar had en ze er voor me was.

Maar ja..ik was niet degene die hulp en steun zocht wel?

Ook was ze die periode behoorlijk depri en ze ging zover dat ze haar kat wegdeed. Later zei ze tegen me dat ze daar een half jaar over had nagedacht voor ze het deed en dat ze zich later besefte dat het was omdat ze iemand nodig had die haar even opving en dat ze die zorg op dat moment niet zelf kon geven aan haar kat.

Maar ik vond en dat heb ik haa rook gezegd: dat het heel erg ver ging van haar, om haar eigen kat weg te doen.

Nu heeft ze me een mail gestuurd. Ze mailt me dat ze geen behoefte heeft aan verdere vriendschap met mij.

???
Freak.
????
Naja, dit gaat natuurlijk helemaal nergens over. Er is veel meer met jou aan de hand dan het gedoe met die kat, dat is wel duidelijk. het lijkt me niet dat je op dit forum kan vinden wat jij nodig hebt..
quote:Naja33 schreef op 21 augustus 2010 @ 19:52:

Ik heb geprobeerd de realiteit zo eerlijk mogelijk weer te geven.

Niet in mijn voordeel of in haar nadeel maar precies zoals het is gegaan. ...En toch he.................. als je " vriendin " haar verhaal hier zou hebben gedaan wed ik zomaar dat het totáál anders eruit had gezien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Freak? Tja. ik ben vast de eerste hier denk je die dit doet?

@ gewoon Bianca: dat ben ik met je eens.
Hmm ben het met mijn 4 voorgangsters eens.

Waarom niet het topic vanuit jezelf geschreven?
Ik vond er al een paar vreemde zinnen in zitten en vroeg me af of je misschien 15 (of gewoon niet zo slim) was maar dit verklaart je kromme OP.

Ik vind je geen freak maar ik denk wel dat je niet zo moet afvragen hoe zij dit beleeft. Jij hebt die vriendschap beëindigd, klaar. Wat

Maakt het dan nog uit hoe zij alles heeft beleefd? Ze paste blijkbaar toch niet bij je als persoon.

Als jij achter je eigen daden kunt staan heb je niet dit soort bevestiging of het omdraaien van rollen nodig op een forum. Ik denk dan ook dat je niet achter je beslissingen staat. Klopt dat?
Doet er eigenlijk niet toe, inhoud is hetzelfde.

Ze heeft het gelijk gecorrigeerd. (al zie ik het nut er niet van in)
Ja en nee het is een lange vriendschap van bijna 20 jaar waarin de dynamiek door de jaren heen veranderde tussen haar en mij, het werd evenwichtiger. Want ik keek meer tegen haar op in het begin, later veranderde dit-ik denk dat ik veranderd ben.

Ik denk ook dat ik het liever niet uit mezelf schreef omdat ik dan zoveel moet uitleggen en in detail moet treden.

En spijt..jazeker ik mis ook dingen aan haar.

Het is gewoon alleen niet anders: of ze was een vriendin gebleven voro de buitnste ring op een afstand meer.

Maar dat kon ik niet , begrijp je?

Ze betekende teveel voor mij. Ondanks nare trekjes.

Dus het is gewoon over en dat is toch beter al is het niet geweldig.
OK.

Het is beter dat het over is.

Dat denk ik ook!
Ja joh! waarom zou je ook op een verder anoniem forum een topic openen en dan gewoon je verhaal doen, als je ook heel ingewikkeld een hoop moeilijk kan doen zonder resultaat.

Het is tenslotte zaterdag, wat zou je anders met al die vrije tijd aan moeten vangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven