is gordelroos altijd pijnlijk?
zondag 22 augustus 2010 om 17:15
volgens mij heb ik gordelroos, zo ziet het eruit, in mijn zij / flank allemaal rode bultjes, dichtbij elkaar, jeukt (niet heel erg, maar ik voel het wel). Ineens opgekomen. Maar het doet geen pijn. En dat is wel altijd het geval lees ik op internet...
Iemand dit (bevestigd) gehad zonder pijn? ik vind het zo overdreven om met een plek met rode bultjes / blaasjes naar de huisarts te gaan terwijl ik nergens last van heb, maar als het echt gordel roos zou zijn, heeft dit wel wat consequenties voor mijn werk.
ja, ik weet het (ben bekend met het viva forum ) niemand kan een diagnose stellen via internet, maar het is zondag en ik ben benieuwd, maar ook weer niet zo dat ik nu de huisartsenpost ga bellen.
Dank alvast
Iemand dit (bevestigd) gehad zonder pijn? ik vind het zo overdreven om met een plek met rode bultjes / blaasjes naar de huisarts te gaan terwijl ik nergens last van heb, maar als het echt gordel roos zou zijn, heeft dit wel wat consequenties voor mijn werk.
ja, ik weet het (ben bekend met het viva forum ) niemand kan een diagnose stellen via internet, maar het is zondag en ik ben benieuwd, maar ook weer niet zo dat ik nu de huisartsenpost ga bellen.
Dank alvast
zondag 22 augustus 2010 om 17:19
http://www.gordelroos.nl/gordelroossymptomen.html
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar van mensen die ik ken die vertelde dat het verschrikkelijk pijnlijk is.
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar van mensen die ik ken die vertelde dat het verschrikkelijk pijnlijk is.
zondag 22 augustus 2010 om 17:29
Ik heb zelf een, volgens mijn huisarts, variant gehad die tussen waterpokken en gordelroos in zat. Meer richting waterpokken en dat deed niet heel veel pijn. Het voelde een beetje trekkerig.
En als het consequenties heeft voor je werk, en dan denk ik aan de gezondheid van anderen, zal je toch je huisarts moeten bellen.
En als het consequenties heeft voor je werk, en dan denk ik aan de gezondheid van anderen, zal je toch je huisarts moeten bellen.
zondag 22 augustus 2010 om 17:33
zondag 22 augustus 2010 om 21:53
Heb je ook een grotere vlek op je lichaam die lijkt op een brandwond van een sigaret? Zo ja dan zou het ook pityriasis rosea kunnen zijn. Ik heb dit vorig jaar gehad, kwam bij mij ook plotseling opzetten. Eerst had ik het op mijn romp maar binnen een paar dagen zat mijn hele lichaam onder. Het doet geen pijn, maar het jeukt wel. Wat dat betreft kun je beter naar de huisarts gaan want dan kun je iets krijgen tegen de jeuk.