Wat combineert met deze stoelen?

22-08-2010 20:32 120 berichten
Nu we wss een ander huis gaan krijgen/kopen, zitten we al een beetje over de inrichting na te denken.

Man wil graag dit soort stoeltjes hebben

Ik hou meer van wat moderners, zoals bijv dit

Wie heeft tips hoe we dit leuk kunnen combineren?
Alle reacties Link kopieren
kun je niet voor klassiek design gaan, zoals dit
Jij hebt een leuke smaak, Germanwings!

Die bruine stoel vind ik vreselijk. ALs hij die stoel perse wil hebben zou ik er een grote plaid overheen gooien
Hoezo, jij bent de vrouw, jij bepaalt!
Claudia, vind ik nog best leuk, alleen vind ik een ecru bank met een kind een niet zo handige combi.
quote:twinkeling schreef op 22 augustus 2010 @ 20:43:

Een pijp en een ribfluwelen broek.
quote:mimama schreef op 22 augustus 2010 @ 20:52:

kun je niet voor klassiek design gaan, zoals dit[afbeelding]vind ik zelf heel lelijk.....
Ik zie dus bij dat ene plaatje wel bruine stoeltjes. Ik vind die kleur alleen niet zo mooi van die stoel op jouw plaatje. Jij zelf?
Claudia, bij dat 2e interieur passen die bruine leren stoeltjes toch niet echt?
Welke kleuren heb je nu???
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
en dan 2 bruine stoeltjes naast elkaar.

Ik vind dat stoeltje oerlelijk.....maar ik denk wel dat man best voor een iets donkere variant zou willen gaan.

En bij dat 1e interieur plaatje van claudia staat al een bruin stoeltje erbij, dus ik kan me wel voorstellen dat dat past (alleen die lichte bank....)
quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 20:53:

[...]

vind ik zelf heel lelijk.....OK smaken verschillen (gelukkig maar, want anders zou iedereen hetzelfde interieur hebben en dat zou pas saai zijn! Ik vind het strakke modern en het kitsche klassiek beide bijvoorbeeld niet mooi en ga daarom vaak voor klassiek design, al vind ik de stoel die ik hierboven had qua kleur niet mooi.
quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 20:54:

Claudia, bij dat 2e interieur passen die bruine leren stoeltjes toch niet echt?Ja, ik zie het wel voor me. Wel een andere tint dus.
We hebben nu het soort bank als in de OP, en dan als accentkleur roze/paars.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
En grijs en bruin kunnen heel goed samen.
anoniem_81907 wijzigde dit bericht op 22-08-2010 21:03
Reden: de r vergeten
% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hmm, dus volgens jullie zou die bank uit de op wel passen bij die stoeltjes (maar dan iets donkerder)?
Ik vind van wel. Ligt ook aan de vloer die jullie hebben, raambekleding.

Het zijn allemaal natuurtinten. Ik zou wel inderdaad een andere kleur kiezen voor de stoeltjes.
Tja, zo leeg als op die foto wordt het hier thuis ook niet vrees ik...

maar vind het zo moeillijk en nu we wss eindelijk een echt "huis" krijgen zou ik het zo graag leuk (lees naar mijn smaak) inrichten. En dat mag ook van man, mits ik die stoeltjes inplan mag ik de rest allemaal zelf beslissen....
De bank van de OP kan heel goed bij de stoeltjes, mits je idd kiest voor een bank met wat afgeronde hoeken, dat hele strakke hoekige zou m.i. niet mooi staan.

Grijs/bruin/taupe/beige tinten passen heel mooi bij elkaar en ik vind zacht grijs/blauw daar ook altijd mooi mee combineren. Dat maakt het net wat zachter en warmer, maar toch ook fris genoeg voor in de zomer.
Model

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven