quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 20:53:
[...]
vind ik zelf heel lelijk.....OK smaken verschillen (gelukkig maar, want anders zou iedereen hetzelfde interieur hebben en dat zou pas saai zijn! Ik vind het strakke modern en het kitsche klassiek beide bijvoorbeeld niet mooi en ga daarom vaak voor klassiek design, al vind ik de stoel die ik hierboven had qua kleur niet mooi.
Ik vind van wel. Ligt ook aan de vloer die jullie hebben, raambekleding.
Het zijn allemaal natuurtinten. Ik zou wel inderdaad een andere kleur kiezen voor de stoeltjes.
Anoniem_53993
zondag 22 augustus 2010 om 21:10
Tja, zo leeg als op die foto wordt het hier thuis ook niet vrees ik...
maar vind het zo moeillijk en nu we wss eindelijk een echt "huis" krijgen zou ik het zo graag leuk (lees naar mijn smaak) inrichten. En dat mag ook van man, mits ik die stoeltjes inplan mag ik de rest allemaal zelf beslissen....
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Anoniem_41160
zondag 22 augustus 2010 om 21:11
De bank van de OP kan heel goed bij de stoeltjes, mits je idd kiest voor een bank met wat afgeronde hoeken, dat hele strakke hoekige zou m.i. niet mooi staan.
Grijs/bruin/taupe/beige tinten passen heel mooi bij elkaar en ik vind zacht grijs/blauw daar ook altijd mooi mee combineren. Dat maakt het net wat zachter en warmer, maar toch ook fris genoeg voor in de zomer.