3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.

Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.

You can check out any time... but you can never leave!!
quote:rosanna08 schreef op 22 augustus 2010 @ 22:00:

ik las gisteren op teletekst dat er gisteren eentje zelfmoord heeft gepleegd op pukkelpop Zo.. das heftig!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 augustus 2010 @ 22:00:

wilde even een bestelling plaatsen bij albert. Moet het minimaal 70 euro zijn! En die 4,95 bezorgkosten waar ze het over hebben die staan er niet als je echt wil gaan bestellen. Ben gekke henkie niet.

Die 4,95 zijn de minimale bezorgkosten, op rustige tijden. Als je bestelt en je gaat doorklikken dan zie je pas de echte bezorgkosten, en dat kan oplopen tot 8,95!!

Maar dat je voor 70 euro moet bestellen, dat wist ik niet!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 augustus 2010 @ 22:00:

wilde even een bestelling plaatsen bij albert. Moet het minimaal 70 euro zijn! En die 4,95 bezorgkosten waar ze het over hebben die staan er niet als je echt wil gaan bestellen. Ben gekke henkie niet. ja belachelijk he? Je betaalt alleen 4,95 als je een week van te voren besteld of zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 22 augustus 2010 @ 22:00:

ik las gisteren op teletekst dat er gisteren eentje zelfmoord heeft gepleegd op pukkelpop Ja las het ook een zanger of zo. Bizar en triest.
Ja, ik zag het, heb 'm al zo vaak gezien. Maar ik vond 't wel grappig dat hij zich zo oud voelde met 36 jaar. Ben ik nu echt zo oud dat ze dat niet meer kennen, vroeg hij zich af
quote:FlorisFlorijn schreef op 22 augustus 2010 @ 22:01:

[...]

Ik heb Placebo al een paar keer gezien en ze zijn inderdaad erg goed, maar als ik naar huis wil, dan wil ik naar huis hè!

We nemen je het niet kwalijk hoor Floris ! (Beetje wel dus)
Er was iets met stagediving fout gegaan toch bij die zanger, waardoor een meisje zwaargewond geraakt was?
Wij vroegen vandeweek aan stiefdochter (20) en stiefschoonzoon (32) of ze wisten op hoeveel toeren je een elpee draait. Ze stonden ons wazig aan te kijken en wisten het dus echt niet!
Tja, grappig Bi
quote:josje37 schreef op 22 augustus 2010 @ 22:03:

Er was iets met stagediving fout gegaan toch bij die zanger, waardoor een meisje zwaargewond geraakt was?En daarom heeft die zanger zelfmoord gepleegd?
Mijn jongste wist niet eens wat een lp was en ook een cassettebandje niet.
Ik ben trouwens ondertussen mijn tanden aan het poetsen (is niet handig typen en tandenpoetsen, kan ik vertellen)
quote:mocy schreef op 22 augustus 2010 @ 22:02:

[...]

Ja las het ook een zanger of zo. Bizar en triest.Ja, hij had bij het crowdsurfen een meisje zwaar verwond. Vervolgens is hij op een parkeerplaats in een mast geklommen, heeft zijn polsen door gesneden en is naar beneden gesprongen.
quote:Bianca40 schreef op 22 augustus 2010 @ 22:03:

Wij vroegen vandeweek aan stiefdochter (20) en stiefschoonzoon (32) of ze wisten op hoeveel toeren je een elpee draait. Ze stonden ons wazig aan te kijken en wisten het dus echt niet!
wat ik ook zo raar vind is dat je perse 2 dezelfde smaken moet nemen van iets voordat je de tweede gratis kreeg.

Je kon dus niet 1 pak appelsap nemen en 1 pak sinassapel of 1 geur axe en een andere geur axe. Terwijl dat in de winkel dus wel is.

Balen want ze hebben echt een hele boel wat ik wil hebben tweede gratis en de AH is hier ongeveer een kwartier lopen vandaan. Dat word zeulen met die tassen. Wil ook nog eens zware producten dit leek me juist zo'n handige oplossing.
quote:josje37 schreef op 22 augustus 2010 @ 22:03:

Er was iets met stagediving fout gegaan toch bij die zanger, waardoor een meisje zwaargewond geraakt was?als ik het goed begrepen heb, ging het fout met stagediven met de bassist en heeft de zanger na hun optreden er een eind aan gemaakt.

De dag er voor was er al een geluidsman overleden na een hartinfarct
Zo stond het op teletekst Bi (Nederland ergens op 400)
quote:FlorisFlorijn schreef op 22 augustus 2010 @ 22:01:

[...]

Ik heb Placebo al een paar keer gezien en ze zijn inderdaad erg goed, maar als ik naar huis wil, dan wil ik naar huis hè!

o ja, jij bent een sterke persoonlijkheid
Jawel alle a's natuurlijk
btw. wb sgaap!
quote:FlorisFlorijn schreef op 22 augustus 2010 @ 22:05:

[...]

Ja, hij had bij het crowdsurfen een meisje zwaar verwond. Vervolgens is hij op een parkeerplaats in een mast geklommen, heeft zijn polsen door gesneden en is naar beneden gesprongen.Zekerheid voor alles? Eén van die twee was al voldoende geweest om zn doel te bereiken toch?
Pfff Roos dat maakt het helemaal bizar allemaal. Getver.
IBI, heb je geen fiets of buurman die je vol kunt hangen met tassen?
quote:mocy schreef op 22 augustus 2010 @ 22:06:

Pfff Roos dat maakt het helemaal bizar allemaal. Getver. ja heel bizar
Zo, mijn tandjes zijn weer schoon. Ik zou trouwens blij zijn als ik over een paar weken naar de tandarts mag, volgens mij zitten er nog een paar hechtingen in mijn mond van de kaakchirurg, kan die die gelijk eruithalen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven