3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een monumentale buffetkast vol.... dubbel gestapeld.. lees 2 rijen achter elkaar



Een normale billy ( in smalle gang nu) ook dubbel ..2 rijen acher elkaar



en dus nu een plaatje .. met alleen zwarte thrillers
Zo meiden jullie hadden mijn gezicht niet willen zien toen ik op mijn mobiel de mededeling kreeg dat ik niet gemachtigd was om te posten op onze 3000! Snapte er niks van! Ik angstvallig kijken op het modtopic waarbij de enige aanwijzing het mysterieuse zinnetje was: hij mag dicht.

Hmm het zal toch niet..... en jawel hoor:



HAPPY NEW TOPIC!!!
Alle reacties Link kopieren
Jep Fleur, ik dacht, ff een streep eronder en opnieuw beginnen.
IBI Ik had inderdaad je gezicht wel willen zien!
Ik schreef gisteren toch dat de poes van mijn zus is bevallen. Vond ze vandaag nog een hoofdje!
Dat was er 1 van grote verbazing en verwarring bi dat kan ik je wel vertellen. Zelfs HIH vroeg wat er was.
3 op een remi.
4 op een gerda
Jeetje wat is die site sloom ineens zeg
Hallo? Iemand daar?
We gingen toch voor nog een rondje?
lalalalalalalala
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 augustus 2010 @ 20:50:

Ik schreef gisteren toch dat de poes van mijn zus is bevallen. Vond ze vandaag nog een hoofdje!Ieeeuwwwwwwww!! Hoeveel zijn er uiteindelijk 'goed' geboren IBI?
Denk dat iedereen op 'dat andere' topic zit IBI.... ik niet hoor!!! Ik blijf lekker hier... thuis!!
wilde ik lekker aan gaan vallen op een zak met chocola (mars, snicker, bounty enz) hebben ze ineens op elk chocolatje het aantal cal. gezet en nu wil ik niet meer waarom doen ze dit?
Welk andere topic Bi?
Uiteindelijk is er 1 goede maar Bi. Van de drie
Alle reacties Link kopieren
quote:FrreaK schreef op 24 augustus 2010 @ 20:45:

Graaf hoeveel billy's en Benno's heb jij dan? Dan moet ik echt boven gaan tellen, ik dacht uit mijn hoofd 5 of 6 normale Billy's, 2 of 3 halve Billy's en ook 2 of 3 Benno's.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 augustus 2010 @ 20:53:

wilde ik lekker aan gaan vallen op een zak met chocola (mars, snicker, bounty enz) hebben ze ineens op elk chocolatje het aantal cal. gezet en nu wil ik niet meer waarom doen ze dit?In de keuken allemaal uitpakken en zonder verpakking op een schaaltje gooien IBI
Ahhhh 1 goede maar? Nou ja... dan kan mama-poes in elk geval wel haar melk en moedergevoel kwijt!
Alle reacties Link kopieren
FrreaK, leuk zo'n buffetkast! En alles met zwarte boeken. Ik heb mijn boeken op categorie en dan op alfabet.



Een hoofdje? Gatsie, lijkt me geen fijne vondst.



En chocolaatjes met calorievermelding? Ideaal!
Ideaal? Niet als je wilt troost eten!!!

en ik wil ook mijn bed niet uit om ze op een schaaltje te leggen. Hoewel het op zich geen slecht idee is.



Welk topic bi? Mis ik weer eens wat. Schande zon RL.
Alle reacties Link kopieren
bent er ook weer, zit aan de kaasstengels. Daar staan gelukkig geen calorieen per stuk op.
Ik heb mijn boeken op schrijver en dan op uitgeverij.
Had dus beter kaasstengels kunnen kopen Friez!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven