Entertainment alle pijlers

Wie is de chef?

09-07-2008 12:50 1723 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er hier iemand is die kijkt naar "Wie is de Chef?"

Ik vind het echt een verrassend leuk programma en zit al anderhalve week elke avond voor de buis.

Ik krijg echt de indruk dat ik de enige ben die naar dit programma kijkt. Ik hoor er nergens wat over.....

Iemand hier? En wat vind je ervan? Ben benieuwd!
Absoluut kijken Koreveen. Ze zou zomaar de chefkok kunnen zijn. Leuk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Bloemetje22 schreef op 17 november 2009 @ 21:17:

haha, ik ga er morgen ook op letten. Het was me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt.

Ik vergeet het al de hele tijd te zeggen, dan staan er 2 banken of een bank en erbij 2 stoelen, en dan zitten ze heel lullig naast elkaar op de bank. Deze week viel het nog meer op omdat Peter iets fors is.

Maar dat is dus als ze ontvangen worden. Dus in wezen hoef je maar de eerste paar minuten door te scrollen en dan zie je het. Kijk maar.
ik denk ook dat Ellen? de chef is, haar gerechten van vandaag en ook de manier waarop ze proeft
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Leuke groep zeg. Echt hoog niveau hoe ze koken. Geweldige gerechten vandaag ook weer. Prachtig. Zag er weer geweldig uit.
quote:mylenevalerie schreef op 17 november 2009 @ 22:21:

Absoluut kijken Koreveen. Ze zou zomaar de chefkok kunnen zijn. Leuk.

Yep, heb op jouw advies gekeken en denk het ook. Al die tips tussendoor en hoewel ik veel van koken weet, had ze tips die ik niet kende. Ze bleef ook zo kalm, geweldig!

Han deed het ook goed, maar jammer van de halfgare kip. Best gevaarlijk. Ik zou het niet op hebben gegeten.
Ja, Han is het zeker niet. Ik vind hem ook wel een kwal eerlijk gezegd. Ik dacht eerst dat Rene het was maar nu weet ik het niet meer. Ellen zou het ook kunnen zijn en Peter op zich ook wel.

Nee, ik denk toch wel dat Rene het is.
Denk ook niet dat Han het is. Prachtig huis had hij zeg. Mooie keuken. Vond zijn gerechten wel heel apart. Eens wat anders dan we steeds zien. Gewaagd want vele houden niet zo van die smaak van Japans eten omdat ze het ook niet gewend zijn. Leuk die persoonlijke noot op de menukaartjes, dat is weer het voordeel om als laatste aan de beurt te zijn.

Vond het een enige week. Leuk ook dat het zo klikte tussen die gasten. Denk echt dat ze elkaar nog wel eens zullen zien. Ja vond het echt genieten deze week met vele vele mooie en lekkere gerechten. Dit soort weken mogen van mij meer komen.
Ik heb deze week ook weer gekeken. Heeft iemand wel eens recepten van dit programma gemaakt?

Ik denk dat het Rene is. Als ze zich voorstellen zie je als rene zegt dat hij electricien is, hij even wegkijkt. De anderen doen dit niet, die blijven in de camera kijken. Ja, niet echt een culinaire verklaring hé, maar goed, we zien wel. Qua gerechten vind ik het zo moelijk. Leuke avond, finale wie is de chef en over de kook, leuk leuk!!
Ik heb wel van alle afleveringen alle recepten opgeslagen. Maar die krijg ik per email elke dag dus die stop ik in een mapje Wie is de chef. Heb er nu een paar van over de kook opgeslagen die ik wil maken.

Ik denk dat ik wel eens iets heb gemaakt maar meestal die ik wil maken klopt het recept niet van. Ze schrijven het niet goed op die kandidaten. Heb rtl al een paar keer een mail over gestuurd maar ze laten niets horen. Hele slechte service hebben ze. Ook dat ik wel eens iets anders heb gevraagd, je krijgt geen antwoord.
Grappig het voorwoord dat er ook japans gekookt wordt zou het toch Han kunnen zijn. Met die kunst zou het ook Peter kunnen zijn, en met die sieraden zou je ook Ellen nog erbij kunnen bedenken.
Ohhhhhhhhh wat enig zeg. Rene is het. Wat geweldig dit allemaal.

En Peter geweldig met een mooi ingelijste karikatuur. Wat een leuk kookclubje zal dat worden. Super!!!!
Ja, leuke club deze week.

Vriend dacht dat het Han was en ik zat nog op Ellen, maar het was dus Rene.

Goed gezien van dat wegkijken van Rene, Schuddebuikje! Ik heb trouwens al meerdere recepten gemaakt.
Hé is dit nu een herhaling?? Vroeger werd toch gelijk bekend gemaakt wie de chef is? En tegenwoordig weet je het als kijker ook niet toch?

Volgens mij heb ik deze aflevering al gezien....
Die Judy is echt vréselijk. Zo'n wijsneus en steeds van die strikvragen stellen.

Brrrrr.
Jeetje, dat is afkicken. Geen WIDC en Over de Kook meer. Wat moeten we nu kijken met het bord op schoot????
Tis inderdaad een herhaling, Petroika. Ze zijn klaar met het seizoen.
[edit door moderator]
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-12-2009 09:04
Reden: Privégegevens
% gewijzigd
Ayris,

Misschien moet je het nummer en de naam even weghalen? of ben je dat zelf?
Dat zeg ik....
Ayris, ik heb je berichtje nog gelezen.

zie de herhaling deze week. Jij ook zeker? Vandaag een dubbele aflevering omdat vrijdag kerst is?
Vanavond nieuw afleveringen dus even het topic uppen.
Was nog een beetje een matte uitzending.
Vincent is een zeur!!!

maar wie is de chef???
Men, ik had na 5 minuten al genoeg van Vincent. Wat een drabber!

Vond het een leuk menu en denk dat hij best de chef kan zijn of anders een goede acteur.
Die vincent is wel irritant. Ik vind die onderzoeker wel een leuke man.

Ik keek het stukje van het restaurant goed en helaas hebben ze weer verklapt wie de chef is. Jammer.
Neeeee, dat meen je niet MV. Wat een amateurs! Ik heb het niet gezien gisteren. Zal vanaaf ff goed kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven