3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook naar de stad geweest. heb nieuwe laarzen gekocht. Ben nog niet over de schrik van de prijs heen...
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 25 augustus 2010 @ 16:31:

Ik heb lekker zo'n maxi zak van 400 gram gekocht, maar hij zit nog dichtDaar heb ik niet lang voor nodig hoor!
Alle reacties Link kopieren
Mijn internetverbinding deed raar
Alle reacties Link kopieren
Zak is inmiddels open hoor
Alle reacties Link kopieren
Maar ik heb nu wel even genoeg. Kan echt niet zo'n hele zak op achter elkaar...
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu op de oude computer te forummen. Kijken of ik met m'n 'nieuwe' computer ook op het internet kan
Alle reacties Link kopieren
Toch handig dat ik te lui ben om dingen om te zetten
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 25 augustus 2010 @ 16:39:

Maar ik heb nu wel even genoeg. Kan echt niet zo'n hele zak op achter elkaar...Daar heb ik nou totaal geen moeite mee
Alle reacties Link kopieren
Het is alleen niet handig met twee toetsenborden, twee muizen en twee schermen
Alle reacties Link kopieren
Nou Appel, ik gelukkig wel. Ik denk dat ik nog niet eens 100 gram op heb en ik heb echt even meer dan zat
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je voor laarzen gekocht Apppel?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst ook een paar gekocht van 160 euro
Alle reacties Link kopieren
Zit net op buienradar te kijken, er komen echt flinke buien aan vanavond
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 25 augustus 2010 @ 16:42:

Ik heb laatst ook een paar gekocht van 160 euro





Die van mij waren ook 180 euro. Zijn erg mooi.. en lopen fijn.. maar zo duur!

Maar toch gekocht!
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 25 augustus 2010 @ 16:47:

Zit net op buienradar te kijken, er komen echt flinke buien aan vanavondIk hoef nergens heen dus maakt me niet veel uit eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Maar daar heb je wel lang plezier van Apppel en soms mag je jezelf best verwennen toch.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo maar eens koken.
Alle reacties Link kopieren
Is ook zo Jos. Zal er lang plezier van hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eigenlijk nog gaan sporten, maar ik had al besloten om niet te gaan vandaag. Dus ik hoef er ook lekker niet meer uit, ik vind het ook wel gezellig regen
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig, mijn internet doet het weer gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Eet smakelijk Apppel. Ik moet nog effe wachten, vriend belde net dat hij onderweg naar de sportschool is, hij gaat wel sporten. Dus ik moet nog wel lang wachten met eten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zak m & m's is nog lang niet half leeg
Alle reacties Link kopieren
Als ik niet weg hoef vind ik regen ook niet erg hoor josje. 's avonds in ieder geval niet.



Ik ga koken. Bami.



Tot later!!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eigenlijk nog eens even wat dingen gaan doen, maar ik heb niet zo'n zin. Ik hang hier maar een beetje rond
Alle reacties Link kopieren
Lekker Apppel, ik ga ook bami eten. Heb je het zelf gemaakt? Ikke niet, ik heb zo'n kant en klaar pak gehaald

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven