3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll

Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT

We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Happy new topic!
Goeiemorgen, heb ik ook last van Bianca. Waarom ben ik altijd vroeg wakker als ik vrij ben en heb ik slaap als ik eruit moet? Das niet eerlijk
Enne ik was gisteravond niet vervelend, dat waren mijn darmen hoor en die zijn nu ook niet meer vervelend gelukkig
Goedemorgen!

Heb ik nog iets gemist?

Na het zeikt van de regen hier... dus tijd zat om even bij/terug te lezen
In wachtkamer van de tandarts..... Het moet nu eenmaal. Ik had nog kunnen slapen!!!!!!
Goedemorgen!

Ik ga naar werk, fijne dag!

Jeetje Sgaap... sterkte!
Succes Sgaap.

Hier nog steed niet lekker en wat een butweeer, waar zijn de regenjassen ook al weer??
Freak het moet dus ga ik maar. Het is in het dorp van tandarts markt dus dat maakt het straks wat leuker
morge meisjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Moggeh
Goedemorgen!

Succes Sgaap

De weergoden waren me goedgezind vandaag, ik kon droog van en naar mijn werk fietsen, maar ja, aan de rest van mijn vrije dag heb ik niet veel als het zo door blijft gaan
Morning!

Ik zit in wachtkamer van psych. Vandaag krijg ik te horen hoe en wat ik moet gaan doem met mijn medicijnen.

Luuntje! Leuk je wat vaker te zien!!

Wat een zeikweer zeg!
Als je om 8.45 een afspraak hebt, meld je je toch niet pas om 9.10 ziek? Schijt irritant!
Ohw... je afspraak gaat niet door begrijp ik?

Het regent, het regent, de poppedotjes worden nat.......

Bah, ik heb het echt heel erg druk en ik kan nu niet zoveel doen, moet nog tot 11:00 op de kinderen van lief zusje passen...

Heb al wel gestreken, kan het alleen nog niet opruimen...

Straks nog mijn fiets naar de fietsenmaker brengen, die moeten er even een bagagedrager op monteren en even een eerste onderhoudsbeurt geven.

nog even opfrissen straks en vanmiddag even snel langs vrienden, moet ook nog het toetje helpen voorbereiden en helpen met de chocoladecake.

Naja, als ik grote pop nu gewoon lekker leer koken hebben we daar straks profijt van
He getsie Floor, hoe kwam het? grote kans dat die tand er alsnog uitkomt, grote pop heeft het eens gehad toen ze net 4 was, 1 voortand lag er gelijk uit en de andere na 1 jaar ook, ze heeft 2 jaar geen voortanden gehad!
He Chooc, dat is nie netjes van hem
Nog even 4 op een remia en dan ga ik maar eens puinruimen
Ohw... ik hoop echt niet dat de tand eruit valt.

Floor

Sorry, wou je niet bezorgd maken.....

Wij waren toen het gebeurde heel erg geschrokken, en het is een vreemd zicht, ineens 1 tand eruit! maar de andere tand zat los en was scheef gaan staan dus waren we wel blij dat die er ook uit kwam.

Gelukkig is het maar haar melkgebit en krijgt ze over een poos nieuwe tanden!

Ben je al bij de tandarts geweest met haar?
en..... Up!
Zo, de kinderen van lief zusje zijn weg, fiets staat bij de fietsenmaker, puin is geruimd (kan alweer overnieuw beginnen...)

Straks op visite, man gaat grote pop helpen met het toetje, en als ik terug kom ga ik weer verder met opruimen/poetsen.....
zo, nog even 4 op een remia! (zo komen we wel snel aaan de 3000)
Idd de afspraak ging niet door. Baal er behoorlijk van want een nieuwe afspraak is wss pas over 2 weken. Bij een ander. Want ja, er is een wachtlijst van 2 maanden. Fuckers.

Maargoed ik ben heerlijk naast MM gekropen en heb uitgeslapen. Hij heeft me net wakker gemaakt, koffie stond klaar en er zitten broodjes in de oven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven