Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Aaaah, spannend Romo!
En???? Romo????

Ben verder niet nieuwsgierig hoor
We moeten trouwens heel binnenkort weer een nieuw topic openen....nog 48 berichtjes te gaan...
Ooo, Romorantin, het zal toch niet echt...?! Ik had met zo veel mensen en zo veel berichtjes niet eens in de gaten dat jullie er al voor gingen

Zo spannend! Hou het gemiddelde mooi van ons topic!

@pipo: zeker romantisch! Maar leggen jullie echt niets vast? Ik zou altijd toch iets bij de notaris vastleggen, bv met dat huis, of voor het geval iemand later schulden krijgt. Je weet maar nooit... (ik ben niet zo romantisch ingesteld waarschijnlijk...)

@assie: lekker he, om het druk te hebben, dan kun je tenminste niet de hele tijd aan kindertjes denken.

@pauly: klikt echt rot, dat met die mirena! Maar nu ben je weer helemaal puur natuur, aan het wachten tot je cylus weer ok is?

@janine, hoe is het met jullie?
Haha nou.... in eerste instantie zag ik helemaal niets... en dikke grote controlestreep en verder niets... maar in het licht (direct erna hoor, niet pas na 5 min ...) zie ik wel een heeeel licht streepje... Nauwelijks zichtbaar, maar een heel fijn lijntje.. Nu weet ik t dus nog niet... hoewel ik wel denk dat t gewoon negatief is (je moet echt heeeel goed kijken nl...)! Misschien morgen nog maar 1 proberen en dan 's ochtends... heb nu echt mn uiterste best moeten doen om te plassen en was heel licht plasje (sorry beetje onsmakelijk...)
Haal dan zo'n andere met tekst. Dat is denk ik veel duidelijker.
@ Pauley: Lijkt me zeker rot!! Met die Mirena en dan ook nog last van je darmen... Kan me voorstellen dat je daar niet meer aan wil!!

@ Orchis: Ervoor gaan is een groot woord, maar we zijn de afgelopen maand beide niet echt voorzichtig geweest zegmaar... hoewel t pas de eerste maand was na t stoppen met de pil...
@Romo, hmm, ja, ik zag meestal een lichter lijntje als ik heel goed keek. Lijntje lichter dan de achtergrond zeg maar, maar dat komt omdat daar die antistof zit die moet reageren met het HCG in je urine. Maar als het lijntje donkerder is dan de achtergond, dan kun je voor de zekerheid inderdaad morgen nog maar eens testen.. Nog steeds spannend dus!

@ Orchis, YES! Ik ben weer puur natuur. Ik ben er zo blij mee, heel maf. Ik heb de laatste drie jaar eigenlijk heel veel bijwerkingen gehad van de Mirena, en heb hem er daarom ook al uit laten halen. De Mirena onderdrukte mijn cyclus, wat niet bij alle vrouwen zo is, maar bij mij dus wel. Nu maar hopen dat mijn lichaam snel weer de oude is.
Hallo, ik kom even binnenvallen ...

Ik heb het topic even een beetje vluchtig doorgelezen, zal nog beter inlezen om te weten wie wie is, zodat ik ook een beetje mee kan praten en reageren op de oudgedienden.

Hoe dan ook, ik meld me aan bij jullie topic. Ik ben ShamRock dus, 33 jaar en wilde eigenlijk heel graag een jonge moeder worden/ zijn. Alleen liet een medeplichte voor het maken van een baby wil heeeeel lang op zich wachten. Kon degene die ik nog zoek maar niet vinden. Nu zo'n bijna een jaar geleden kwam ik dan iemand tegen die me wel wilde hebben/ houden en visa verca .

Een week geleden hebben we uitgesproken dat we i.i.g. niet bewust meer niet zwanger wilden worden... Ben een aantal dagen geleden gestopt met de pil. Spannend.

Echter... het is niet zo dat ik nu heel bewust bezig ga met zwanger worden. Het komt zoals het komt. Niet persée rammelenden eierstokken dus, maar wordt er ook niet jonger op dus een babytje is meer dan welkom.
Here I am - now what are your other two wishes...
@ Pauley, ja dat dacht ik zelf idd ook al.... dat lijntje moet toch ergens zitten om zichtbaar te worden... Maar goed, morgen nog maar een keer 's ochtends en anders dan wacht ik wel gewoon af wat er gebeuren gaat! Geloof dat ik ook niet precies mag verwachten dat ik weer keurig na 28 dagen ongesteld word nu ik net ben gestopt met de pil...
@ Romo, dat zou wel schrikken zijn dan, als het meteen de eerste keer raak is! Maar de test houdt jou (en ons) nog even in spanning... Ochtendurine is idd beter, want meer geconcentreerd.

Wachten tot morgen!

Welkom Shamrock! Leeftijd is ook een erg goed argument hoor. Maar als ik het goed begrijp is je vriend het er ook mee eens? Da's mooi, de eerste horde genomen

Als je meekomt op ed vibes van dit topic, dan zul je binnen een paar maanden hartstikke zwanger zijn!
@Romo... een streepje is een streepje. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een héél licht streepje op mijn NOD, maar ik was wel zwanger.

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Kimba83 en probeer ook weer zwanger te worden. Ben in juni gestopt met de pil, zit nu in de derde "ronde".

13 september is mijn NOD

Al 2 maanden ben ik aan het temperaturen elke dag, om te zien wanneer ik mijn eisprong heb.

Ik heb al een dochter van 1,5 jaar.

Wel fijn om hier je gedachten en gevoelens te kunnen delen. Met iemand hierover praten kan eigenlijk niet, omdat je alles 'geheim' moet houden.
@ Orchis: Jaa zeker voor Romoman... maar ook voor mij hoor!!! Inderdaad morgenvroeg maar nog een keer testen en als dat weer zo vaag is en ik twijfel nog dan ga ik wel een andere test halen... Ben nog steeds erg misselijk en heel erg moe hoewel ik echt ruim 9 uur geslapen heb vannacht, maar goed laten we het maar op spanning houden voorlopig :-)!
@ Shamrock: Welkom! Er gaan dus spannende tijden aanbreken voor jou!! En als je vriend er ook voor is dan ben je inderdaad al een flinke stap verder!!

@ Kimba: Ook welkom! Spannend zeg!! En dus al voor de tweede!! Heb je je eisprong een beetje kunnen vinden door het temperaturen?! Heb me daar echt nog helemaal niet mee bezig gehouden zelf... Is inderdaad erg fijn om je gedachten en gevoelens zo kwijt te kunnen!! Ook omdat je het nog 'geheim' wil houden en dus zo wel ff alles van je af kunt schrijven!! Misschien stomme vraag, maar hoe licht was jouw streepje? Want ik heb het idee dat ik zooo goed moet kijken in het licht om iets te zien dat ik, zoals hierboven al gezegd, de eventuele 'teststreep' gezien heb die donkerder zou moeten worden, maar het nu gewoon niet is... (Test Kruidvat...)
Welkom Kimba en Shamrock!

Uhhhh Romo, wat ingewikkeld zeg... Maar je hoort wel vaker, een streep = streep. En je bent nog niet ongesteld, duzzzz... Ik zou het echt niet houden als ik jou was en zo'n test met zwanger/niet zwanger kopen!
Zo, wat een gezellige boel!

Kimba en Shamrock: welkom!!!

Verder weinig te vertellen.......jammer dat de test van romo nog niet echt duidelijk is Maar uit alle ervaringen tot nu toe op dit forum blijkt dat de testen met streepjes alleen maar tot meer verwarring leiden......Ik zou toch zo'n andere test halen.
Is het misschien een idee om de tabel eens te updaten? Er staan dames in die ik al tijden niet meer heb gezien.....en inmiddels hebben we heel wat nieuwe 'leden'.
hoi hoi,

@romo: je maakt het wel erg spannend. morgen zeker opnieuw testen.

bij ons hebben we ook elk jaar een familiedag. van te voren kijk je er idd wel tegenop maar op de dag zelf is het eigenlijk hardstikke leuk en gezellig.

komend jaar moeten wij hem organiseren dus dat is dan dubbel zo leuk.

@assie: goed plan het updaten van de tabel.

mooi moment als we straks toch weer een nieuw topic moeten openen.

@janine: hoe gaat het nu?

@shamrock en kima: welkom

voor wat betreft onze toekomstplannen kan ik ereigenlijk alleen over kwijt dat we afgesproken hebben dat we binnen afzienbare tijd onze woon/werk/sociale situatie. dusdanig gaan aanpassen dat het ook mogelijk is om aan kinderen te beginnen en er ook niet het risico is dat ze 24/7 naar het kinderdagverblijf moeten. als wij weer eens 24/7 moeten werken van de baas.
@ Lavender: Jaaa test 2 is voor morgenochtend... Blijft spannend! En wat een goeie ontwikkelingen bij jou!! Is afzienbaar ook echt afzienbaar?! Het klinkt in elk geval heel goed!!!
Lavender: vertel, vertel!! Wat is de planning voor de veranderingen....moeten jullie veel omgooien qua woon/werk/sociale situatie?

Maar een hele positieve ontwikkelingen.

Zo, ik ga hier de boel eens langzaam aan afsluiten om een hapje te gaan eten in de stad met vriendin. Gezellig!!
Spannend Romo! Morgenochtend meteen nog een keer testen en meteen laten weten, he?
@allemaal: ik heb inmiddels weer eens bijgelezen. Wat een spannende dingen allemaal, positief en helaas ook een beetje negatief.

@janine: ik hoop dat er snel beter nieuws komt.

@romo: spannend...ben benieuwd of het raak is.

Verder hier weinig te melden, heb het er een aantal dagen niet over gehad, gisteren maar weer eens in de groep gegooid en geen negatieve reactie maar ook geen echte positieve reactie gekregen. Zal eens zoeken naar dat topic van die man.
Romo???? En????

Gisteren weer gezellig bijgepraat met een vriendin. Ook uitgebreid over kinderwens enzo gesproken. Met haar kan ik altijd alles bespreken (heeft zelf al een kind van 1).

Heb me net opgegeven voor een sport waar ze vanaf februari/maart weer plek hebben, samen met die vriendin. Ook even gesproken over "wat als ik dan zwanger zou zijn". Altijd fijn om al je angsten, onzekerheden, etc. goed te kunnen bespreken. Relativeert toch weer

Verder ook weinig te melden. Tot later!
Hallo allemaal, daar ben ik ook weer een keer. Zoals jullie hebben gemerkt ben ik wat vaker afwezig, maar dat heeft meer te maken met alle drukte op m'n werk (en dus de puf niet meer om 's avonds opnieuw aan de pc te gaan zitten) dan dat mijn interesse zou zijn afgenomen hoor!

@ Janine: shit meid, dat is schrikken. Goed dat je wekelijks op controle gaat nu, al kan ik me voorstellen dat zelfs een week nog te lang duurt als je je steeds maar afvraagt of het nu allemaal wel in orde is. Ik leef met je mee .

@ Pipo: wat goede/goedkope tests betreft: in een test van de Consumentenbond kwamen de tests van Etos als 1 van de beste uit de bus (top 3). En die kun je dus inderdaad lekker makkelijk in je straal houden.

@ Romo: ow, het is alsof ik mijn eigen ervaring lees als ik jou zo zie worstelen met die tests . Mijn NOD was op 17 juli en op die dag heb ik ook mijn eerste test gedaan. Met precies dezelfde gevoelens als jij. Aan de ene kant "Zou ik...?" en aan de andere kant lichte paniek om de reactie van Nukkeman als de test positief zou zijn. En toen dat zo bleek te zijn, heb ik eerst 20 minuten met hartkloppingen van pure stress zitten janken, ben daarna een rondje gaan lopen, heb een tweede (digitale) test gekocht en toen ik enigszins gekalmeerd was heb ik het aan Nukkeman verteld (of beter gezegd, hij kwam er op een lullige manier achter...). Hij reageerde inderdaad niet zoals ik het me ooit had voorgesteld. Die bui duurde zo'n dag of 3, waarna hij langzaam bij begon te draaien. En inmiddels is hij heel enthousiast. Ik lees momenteel toevallig "Mannen komen van Mars, Vrouwen Van Venus" (jaja, populair psychologische meuk, maar... ZO herkenbaar allemaal!) en daar staat ook duidelijk in dat je een man in een dergelijke situatie maar het best compleet met rust kan laten. Op het moment dat hij het dan op zijn manier heeft verwerkt, komt hij vanzelf wel weer tevoorschijn met een genuanceerdere reactie .

Dus geen paniek, het komt allemaal goed!

O, en als je het tweede streepje ECHT alleen maar ziet in het licht, dan is het niet heel waarschijnlijk dat dat op een zwangerschap duidt. Maar... als je ook maar een beetje kleurverschil ziet, tja.... Ik hoop dat je ons snel uit de spanning komt halen!

@ ShamRock: welkom! Leuk om te lezen dat je nu al gewoon met de pil bent gestopt. Wij hebben ons er ook ab-so-luut niet mee bezig gehouden. Gewoon gedaan wat we altijd deden, zeg maar en ik was toch al na 3 maanden zwanger. Het loopt zoals het loopt!

@ Kimba: ook welkom!

Kort over mezelf: vanmiddag allereerste echt afspraak met echo. Ik kan niet wachten totdat het zover is. Ik heb al een week of twee een nogal onbestemd gevoel over deze zwangerschap (kwaaltjes zijn verdwenen) en heb zo'n behoefte aan DE bevestiging dat er echt een kindje in mij groeit. Ik hoop dat ik goed nieuws te horen krijg. Ik hou jullie op de hoogte.
hi

was ik weer na even een dagje afwezigheid.

Voel me goed, heb twee nachten toch goed kunnen slapen.. das fijn. Natuurlijk voel ik nog spanning en ben ik bang dat het mis gaat… maar positief blijven is beter voor mij en de babytjes.

Gisteren verjaardag gehad van zwager, lekker gegeten bij familie en gekletst met vooral schoonmoeder.. zij maakte zich ook al een beetje zorgen. Maar we gaan er vanuit dat het goed komt! Ik mocht altijd de gyn bellen als mijn buik dikker wordt of nog strakker aanvoelt. En dat is niet het geval. Ik meet nu mijn buik 2x daags op. En het is hetzelfde. Smorgens 93 en avonds 94.. dus hopelijk blijft dat zo.

@nieuwe: welkom!

@nukje: spannend de eerste echo!!! succes.. geniet ervan.

@romo: ik heb getest 1 dag voor NOD en toen verscheen er na 10 min een heeeeeeeeeel lichte streep.. maar ik ging er vanuit dat het niks was.. zag het ook nauwelijks.. de volgende dag was het al duidelijker .. en daarna werd ie alleen maar dikker.. dus een dunne streep is ook een streep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven