Wat te doen dit weekend?
donderdag 26 augustus 2010 om 13:14
Ik ben even inspiratieloos.
Komend weekend zouden wij (man, kind en ik) met mijn moeder een weekendje weg gaan. Dit kan helaas niet doorgaan, en nu zouden we wat leuks gaan doen.
Maar wat. het weer gaat niet denderend mooi worden, er wordt veel regen voorspeld.
Het idee om dan te gaan doen was de dierentuin, maar dat zit er dus niet in.
Wat dan wel? We hebben een paar dingen wat iets verzinnen moeilijk maakt. Mijn moeder heeft reuma en kan ongeveer 3 kwartier wandelen, langer word lastig, of we moeten een kop koffie ergens gaan drinken (was ook de bedoeling in de dierentuin, dat zij even ergens een bakkie gaat doen en dat wij even verder lopen). Onze zoon zit nog in de kinderwagen, lang dragen is lastig, hij begint behoorlijk zwaar te worden.
Wie kan mij op ideeen brengen? (omgeving zuid holland)
Komend weekend zouden wij (man, kind en ik) met mijn moeder een weekendje weg gaan. Dit kan helaas niet doorgaan, en nu zouden we wat leuks gaan doen.
Maar wat. het weer gaat niet denderend mooi worden, er wordt veel regen voorspeld.
Het idee om dan te gaan doen was de dierentuin, maar dat zit er dus niet in.
Wat dan wel? We hebben een paar dingen wat iets verzinnen moeilijk maakt. Mijn moeder heeft reuma en kan ongeveer 3 kwartier wandelen, langer word lastig, of we moeten een kop koffie ergens gaan drinken (was ook de bedoeling in de dierentuin, dat zij even ergens een bakkie gaat doen en dat wij even verder lopen). Onze zoon zit nog in de kinderwagen, lang dragen is lastig, hij begint behoorlijk zwaar te worden.
Wie kan mij op ideeen brengen? (omgeving zuid holland)
donderdag 26 augustus 2010 om 13:20
Blijdorp was ook in eerste instantie de bedoeling, maar ik heb gewoon geen zin om in de regen te gaan lopen. (wij hebben een abo, dus kunnen gaan wanneer we willen). En als mijn moeder dan even moet gaan zitten, is ze altijd op een restaurant aangewezen, omdat bankjes in het park zelf geen optie is, ivm het weer
donderdag 26 augustus 2010 om 13:38
superouderwets...wat deed je vroeger bij prut weer ?
ik zou zeggen:
maak t thuis gezellig met moeders. Taartje halen, dvd'tje voor junior, spelletjesdoos op tafel, lekker koken s avonds. muziekje erbij.
en als het toch te saai wordt thuis een eindje uitwaaien in het park/effe winkeltjes kijken in de stad/terrasje pakken
of ben ik nou saai ?
ik zou zeggen:
maak t thuis gezellig met moeders. Taartje halen, dvd'tje voor junior, spelletjesdoos op tafel, lekker koken s avonds. muziekje erbij.
en als het toch te saai wordt thuis een eindje uitwaaien in het park/effe winkeltjes kijken in de stad/terrasje pakken
of ben ik nou saai ?
donderdag 26 augustus 2010 om 13:43
tja, dat is een goede. Vroeger deden we inderdaad spelletjes, maar dan vooral met mijn vader, mijn moeder is niet zo'n spelletjes mens.
Junior is nog iets te klein voor een dvd'tje (hij is bijna 9 maanden) dus die leggen we gewoon in bed.
Mijn moeder komt in ieder geval zaterdag eten, dus ik wilde voorstellen om daarna spelletjes te doen.
Kan ze na het eten Barbazoon in bad en in bed doen, dan is haar dag ook weer goed
Junior is nog iets te klein voor een dvd'tje (hij is bijna 9 maanden) dus die leggen we gewoon in bed.
Mijn moeder komt in ieder geval zaterdag eten, dus ik wilde voorstellen om daarna spelletjes te doen.
Kan ze na het eten Barbazoon in bad en in bed doen, dan is haar dag ook weer goed