T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ja, inderdaad: Borre! Tis net een virus.... verspreidt zich razendsnel over het land en indoctrineert alle kleuterkoppies. Blegh!

Wie is Goren?

Jip en Janneke vind ik heel vervelend voorlezen. Het loopt niet lekker, zeg maar. Ik struikel steeds over mijn tong en egenlijk vind ik alleen de illustraties leuk en de verhaaltjes helemaal niet. Aniie heeft zóveel leukere verhaaltjes geschreven dan dat! Ziezoo is inderdaad heel leuk! Ik had hem ook, maar ben hem op vorige werk kwijtgeraakt. Waarschijnlijk vond iemand anders het ook een leuk boek...

Ik voel me wel goed. Alleen hartstikke koud en echt enorm veel honger.
Wij zijn alleen nog maar aan t AstridLindgrenen. Vinden we allebei t leukste nu, Pippi, Lotta van de Kabaalstraat, Karlson van het dak. Zo leuk. En Carry Slee vind ik zelf ook leuk om te lezen. Verhaaltjes met kwispelstaartjes hebben we hier.

Wil ook weten wie Goren is
Koud en honger is niet fijn. Hop dik vest aan en lekker gezond broodje eten
Goren:

Nou weet ik alleen dat hij lelijk is. Maar wat doet hij/kan hij/denkt hij? Moet ik hem ergens van kennen?

Ik blijf aan het eten! Ga zo lekker boodschappen doen en karretje lekker vol gooien.
Astrid Lindgren is ook echt leuk, ja!
Heb je al dikke sokken en sloffen aan? En je moet zo'n snuggle up kopen. Vind ik. Als je zwangert ben dan mag dat.
NOH Goren is eg nie lilluk!!!!
Jaques Vriens heeft trouwens ook heel leuke en lieve boeken.

Deze bijvoorbeeld±

quote:Travis schreef op 28 augustus 2010 @ 12:58:

Heb je al dikke sokken en sloffen aan? En je moet zo'n snuggle up kopen. Vind ik. Als je zwangert ben dan mag dat.Ehm...ik wil ook nog een beetje toonbaar blijven, alstublieft. Maar dikke sokken: check!
De hormonen hebben bezit genomen van Kezz, die is niet voor reden vatbaar. Goren is zelf lekker als hij een kilo of 150 weegt
Ja, Jacques Vriens ook leuk.

Ik vind Goren stom. En de serie ook. Hij weet elke aflevering wel iemand om te praten tot een bekentenis. Heel realistisch

Oh Kezz, je moet even shirt + control tegelijk indrukken en even vasthouden. Dan komen je leestekens weer onder de juiste toets
Test,.´°°°°+´l,.-/=:;

Nee, moet even opnieuw opstarten, dan zitten ze weer goed, maar geen zin.
quote:Star schreef op 28 augustus 2010 @ 13:05:

De hormonen hebben bezit genomen van Kezz, die is niet voor reden vatbaar. Goren is zelf lekker als hij een kilo of 150 weegt Misschien heb ik wel sowieso geen smaak!
Nouhouuuuu Vish ze pesten ons
Chica koorts. Arm ding. Zelfde als Mier en Ier hadden. Nu ik nog..
Nee joh, sterke geslacht.
Chocolade etende geslacht
quote:Star schreef op 28 augustus 2010 @ 13:51:

Nouhouuuuu Vish ze pesten ons Des te meer voor ons mij.
Gefeliciteerd Travis! Dat je maar een grote meid mag worden.

Hopelijk lijkt hij een beetje op Goren?
Ooh heerlijk zeg! En zo uitnodigend als hij op dat handdoekje klopt!!

We eten net ons petitfourtje en heb de cadeaus die ik gister zelf in heb gepakt ook alweer uitgepakt.
Waren het leuke kadoos?
Ik glim helemaal Star, I'm a glittergirrrrrrrrrrrrrrrrrrrl!! Thanks (Ik verander toch niet in janneke he? )
Ik vond het zo sneu voor Nemo als ik geen cadeautjes had, dus gewoon een paar kleine dingetjes ingepakt die ik toch nodig had.

Rood woonplaid met roze stippen voor op de bank, een zakje planets en een ketting met hangertje die ik besteld had en toevallig gister binnenkwam. Van mijn zus een tajine gehad dus dat wordt recepten zoeken!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven