3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll

Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT

We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Happy new topic!
spuka
Hi Josje, smakelijk
Lekker eten Jos!

En alle anderen ook natuurlijk.
Spuka
Zo het eten is weer op.

Nu nog een toetje, maar ik wacht even.
Nou, we zijn uiteindelijk maar naar Ikea gegaan. Minigravin haar luie feauteuil ziet er niet meer uit en ik dacht bij Ikea wel een nieuwe te kunnen kopen. Ook zou ze dan even kunnen spelen daar en gelijk even lunchen en dan hadden we gelijk alles gehad. Lekker broodje, spelen, shoppen en even eruit (ja je moet wat toch).

Spelen was te druk dus dat ging niet door. Jammer voor Minigravin maar soit. Broodjes waren lekker, ik met verse zalm, Graaf met rosbief en Minigravin met hagelslag (drinken resp. water, jus d'orange en melk). Feauteuil hadden ze niet helaas. Toen oog laten vallen op een ander stoel maar die haden ze niet meer. Eistoel vond ik te groot en schommelstoel vond Graaf niet leuk. Nu dus maar een rieten stoeltje gekocht totdat we het er over eens zijn wat het wel gaat worden. Zo'n feauteuiltje is ideaal maar die hadden ze niet.

Verder nog, 3 pakken whiteboardstiften, een glazen memoboard, pak krijtjes, vleesschaar, wasmand, 2 pakjes beschermviltjes voor onder stoelpoten e.d., krijtbord met aan de andere kant een whiteboard en eronder nog een rol papier het is zo'n sandwichbord zeg maar, 3 bakjes (wit, geel en roze en in de witte zit nu een pakje whiteboardstiften en staan onder het krijtbord), 2 scharen die gekarteld knippen, 2 rollen papier voor onder het krijtbord, pot strijkkralen, strijkkralen malletjes, speeltunnel. Ik geloof dat dit het wel was.......

Minigravin heeft heel de Ikea lang gezongen...... Lekker ding.
Ik ben oud !! Kende een anntal nummers van de Shoes .

Freak ,als je veel boeken voor weinig wil kopen moet je vanaf donderdag in de Jaarbeurs zijn, (boekenfestijn)
Heb the shoes even opgezocht op You tube en idd Nanana ken ik wel en Osaka ook wel. Maar zijn van de jaren 60, dus van voor mijn tijd

Ik heb de kleding voor ons allemaal al ingepakt!!

Nu de rest nog..... maar dat doe ik morgen
Heu Pop,

Goed bezig! En je niet te druk gaan maken, want je moet ontspannen op vakantie!
Ik weet het Friez, ik hoop ook echt dat dat gaat lukken

Ik had vanmiddag een enorme inzinking, wou echt niet meer op vakantie, zag het totaal niet meer zitten.

Nu gaat het al iets beter, ik zie dat man en kinderen er wel veel zin in hebben, ik wil zo graag dat hun lekker genieten!

Sjeee Gravinnetje... Je hebt in elk geval voldoende in huis om te knutselen deze winter
Pop... als zij genieten dan geniet jij toch automatisch mee? Of is het ik-wil-niet-gevoel sterker dan dat?
He Bietje!
Hallo iedereen.

Ben weer op weg naar huis. Ben moe snap dat niet heb uitgeslapen.
Zo Graaf toch nog aardig wat gekocht. Jammer dat het te druk was om te spelen. Eten is daar altijd wel lekker idd
Vaak ben je moeier als je hebt uitgeslapen dan dat je gewoon bijtijds er uit komt IBI... ik snap dat ook nooit!!

Hé Friezzzzje
quote:Bianca40 schreef op 28 augustus 2010 @ 19:46:

Pop... als zij genieten dan geniet jij toch automatisch mee? Of is het ik-wil-niet-gevoel sterker dan dat?

Als ik alleen ben is het ik-wil-niet-gevoel veel sterker, maar als we samen zijn dan geniet ik van hun.

We gaan hoe dan ook op vakantie, ik ga niet annuleren vanwege heimwee, maar ik zal echt heel blij zijn als we weer thuis zijn, daar kijk ik ook echt naar uit, het thuiskomen....
Hoi IBI, idd op tijd van bed is soms veel beter.

Al vond ik het vanmorgen om kwart over 7 ook veuls te vroeg op mijn vrije dag!

Pop: ik vond het altijd heerlijk om op vakantie te gaan, maar als we eenmaal weer naar huis gingen, vond ik dat ook heerlijk!
Ben wel blij dat ik het hier even kwijt kan, Man wil er niks van weten, hij verwacht dat ik er zin in heb en als ik dat niet laat merken is hij beledigd, want het is toch leuk met je gezin?

*zucht*

Daar ligt het ook niet aan.....
Zit nu te kijken naar Benidorm Bastards op 4.

Heeft iemand dat al eens gezien?
Pfff moeilijk hoor Pop... maar je man ziet aan je als jij zit te zwijmelen bij de gedachte aan huis... je zegt dan gewoon dat je zo tevreden kijkt omdat je de vakantie zo leuk vindt
quote:friezinnetje schreef op 28 augustus 2010 @ 20:07:

Zit nu te kijken naar Benidorm Bastards op 4.

Heeft iemand dat al eens gezien?Gisteravond voor het eerst Friezzz en ik heb dubbel gelegen. Thankxxx voor de tip, ik zet m ook gelijk aan
Had al eens voorstukje gezien, lijkt me wel leuk!
haha die 2 oudjes in de PC die vragen om een kliniek om hun "ster" te bleken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven