3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
zaterdag 28 augustus 2010 om 20:22
Wat grappig, hier ook onweer en regen.
IBI, dat je moe bent snap ik wel. Je hebt nogal wat op je bord liggen momenteel zeg.
Benidorm Bastards staat hier ook op maar Minigravin is nog even aan het keten hier. Tunnel ligt op de grond, het is nu haar slaapzak. Oh, nu zit ze er in en roept help.....
Diepvriesappeltaartje staat af te koelen (van de oven natuurlijk, duhuh). Ruikt heerlijk. Straks maar even aansnijden.
Bi, ik heb nog een vraag aan jou. Gaat over een spaaractie bij AH en Tuincentrum. Vanaf komende week krijg je sponsorpunten bij het afrekenen. Heb jij daar een bestemming voor? Zo nee, zou ik ze dan mogen? Zijn voor de speeltoestellen op Minigravin haar schoolplein van de nieuwe school.
IBI, dat je moe bent snap ik wel. Je hebt nogal wat op je bord liggen momenteel zeg.
Benidorm Bastards staat hier ook op maar Minigravin is nog even aan het keten hier. Tunnel ligt op de grond, het is nu haar slaapzak. Oh, nu zit ze er in en roept help.....
Diepvriesappeltaartje staat af te koelen (van de oven natuurlijk, duhuh). Ruikt heerlijk. Straks maar even aansnijden.
Bi, ik heb nog een vraag aan jou. Gaat over een spaaractie bij AH en Tuincentrum. Vanaf komende week krijg je sponsorpunten bij het afrekenen. Heb jij daar een bestemming voor? Zo nee, zou ik ze dan mogen? Zijn voor de speeltoestellen op Minigravin haar schoolplein van de nieuwe school.
zaterdag 28 augustus 2010 om 20:35
Zo weer bijgelezen, alleen geen nuttige bijdrage van mijn kant.
Vandaag een hoop gedaan. Naar de kapper geweest, boodschappen gedaan. Mijn paps heeft een lamp vervangen. en ik heb weer nieuwe ideeen opgedaan in de bouwmarkt voor een hobbyruimte die ik al tijden wil inrichten. Ook nog wat huishoudelijke klusjes. En net op de bank gehangen met een boek.
Ik weet het, erg nuttige info voor jullie. Maar nu ik dit zo lees snap ik dat ik me nu best moe voel na zo'n dag..