ebook reader op ipod touch?

28-08-2010 17:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even verdwaald in de wereld van ebooks. Het lijkt me superhandig, maar ik heb al zoveel apparaten, waaronder een ipod touch. Weet iemand hier of je op je ipod touch een ebook reader kunt installeren? Zo ja: welke moet ik hebben?

En, is het mogelijk om via torrent sites ebooks te downloaden? Welke bestandsformaten heb ik dan nodig?
iBook, verkrijgbaar in de AppStore.

Formaat: epub

Succes!
Dank voor het snelle antwoord!

Dat epub formaat, kan ik dat ook downloaden via torrent sites? Er is toch iets met allerlei verschillende formaten, zodat je de boeken van amazon niet kan lezen op een ipod enzovoort?
Ja, je moet ook nog even googlen op het verwijderen van de DRM als je boeken koopt. Volgens mij zijn ze er op torrents al af, maar ik lees op dit moment alleen gekochte boeken, die ik dan dus kraak. *foei*, maar anders kan ik ze niet lezen op mijn iPhone.
Ik gebruik Stanza voor iphone/ipod. Met de pc-versie van Stanza zet je andere formaten om in epub!
Kijk voor info over aankopen en sownloaden van ebooks in de Digi-pijler. Daar loopt al een tijdje een draadje over ebooks en ereaders!
Ik gebruik ook Stanza. Werkt prima. Enige nadeel is dat je tegenwoordig de ebooks via een laptop met draadloze verbinding moet overzetten.
Ik gebruik ook Stanza en het klopt dat je het eerst via je laptop over moet zetten (ik upload ze naar mijn dropbox).

Met iBook lukte het niet, waarschijnlijk omdat ik mijn ebooks niet via iTunes heb gekocht.
Ook heel handig, vind ik, om bestanden om te zetten: http://calibre-ebook.com/
DeeDee, ik sleep mijn ebooks gewoon itunes in, net zoals ik dat met muziek doe en kan ze gewoon via iBooks lezen. Ik vond Stanza niet meer zo handig, omdat ik keer op keer foutmeldingen kreeg.
Fijn, het is dus helemaal gelukt met Stanza! Heel veel boeken gedownload, dus mijn vakantie kan beginnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven