tetterettes tetteren augustus uit

zondag 29 augustus 2010 om 15:45
Vroon, ik zou nog terugkomen op jouw post van vrijdag en nu lees ik net iets in de krant dat me er meteen aan deed denken. Jet Isarin heeft een boek geschreven over haar autistische zoon en alle problemen die ze heeft ervaren en 1 quote trof me en wilde ik hier even delen (hoewel het bij jullie niet om autisme gaat) "Met de geboorte van David werd ook een lastige moeder geboren (ze is gepromoveerd op een onderzoek naar de relatie tussen ouders, gehandicapte kinderen en zorgverleners). Professionals geven toe dat ze dit soort ouders lastig vinden. Ouders weten meer over hun kind en zijn aandoeningen en zijn veeleisend. Dat maakt onzeker, terwijl er een perfecte grond is voor samenwerking die ervoor kan zorgen dat er minder fouten worden gemaakt".
Ik las dit en vroeg me meteen af of dit voor de juf van jouw zoon ook kan gelden, die onzekerheid. En dat ze om die reden een hele verkeerde aanpak kiest, waarvan ik zeker vind dat je daarover moet gaan praten en waarvan ik hoop dat het leidt tot die samenwerking. Het is in ieder geval hoe ik in de toekomst hoop met ouders om te kunnen gaan.
Ik las dit en vroeg me meteen af of dit voor de juf van jouw zoon ook kan gelden, die onzekerheid. En dat ze om die reden een hele verkeerde aanpak kiest, waarvan ik zeker vind dat je daarover moet gaan praten en waarvan ik hoop dat het leidt tot die samenwerking. Het is in ieder geval hoe ik in de toekomst hoop met ouders om te kunnen gaan.
zondag 29 augustus 2010 om 17:25
Gelukkig Tonks, dat smaken verschillen.
Dan sluit ik lekker bij Ratteke en Panta aan.
Pfoe zeg, de pleuris is hier buiten losgebroken. Onweer, flitsen en knallen, niet normaal. Ik moet het licht aandoen en liefst ook de verwarming, maar dat laatste weiger ik, in augustus.
Praathoofd, goed stukje. Dat is ook een beetje wat ik probeerde te zeggen. Als iedereen zo enthousiast is over de juf, dan is het op z´n minst vreemd / jammer dat ze het bij Vroons zoon zo raar doet. Dat zou ik ook zo benoemen. Misschien kun je haar ertoe bewegen om samen te werken, jullie beider kennis gebruiken om het voor zoon een goed jaar te maken. Vroon, weet je al wat je gaat doen?
Dan sluit ik lekker bij Ratteke en Panta aan.
Pfoe zeg, de pleuris is hier buiten losgebroken. Onweer, flitsen en knallen, niet normaal. Ik moet het licht aandoen en liefst ook de verwarming, maar dat laatste weiger ik, in augustus.
Praathoofd, goed stukje. Dat is ook een beetje wat ik probeerde te zeggen. Als iedereen zo enthousiast is over de juf, dan is het op z´n minst vreemd / jammer dat ze het bij Vroons zoon zo raar doet. Dat zou ik ook zo benoemen. Misschien kun je haar ertoe bewegen om samen te werken, jullie beider kennis gebruiken om het voor zoon een goed jaar te maken. Vroon, weet je al wat je gaat doen?
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 29-08-2010 17:26
Reden: Smile...
Reden: Smile...
% gewijzigd
zondag 29 augustus 2010 om 17:36
Net bij ouders geweest. Moeder let nooit zo op de houdbaarheidsdata van etenswaren. Nu zijn ze dus weg en zie ik in de koelkast een onaangebroken pak Serranoham liggen, 400 gram. En niet meer zo lang houdbaar.
Dus hebben we op de terugweg maar even een meloen gekocht en gaan we zo aan de meloen met ham. Mjam!!
Dus hebben we op de terugweg maar even een meloen gekocht en gaan we zo aan de meloen met ham. Mjam!!

zondag 29 augustus 2010 om 18:21
Amarguinha is gekoeld een lekker fris amandellikeurtje. En geloof ik van alleen maar natuurlijke ingredienten, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb ooit in een restaurant amaretto besteld, en de ober vertelde mij dat ik dat niet wilde. Heu, wat bedoelt u, ober? Toen heeft hij mij blind laten proeven, een glas amaretto en een glas bitterkoekjeslikeur van Van Wees. Wat een verschil, levensgroot. Het een is chemisch, het ander parelt op je tong van heerlijkheid. Dat proef je echt, zo naast elkaar.
Sindsdien geen druppel amaretto meer gedronken, maar de likeurs van Van Wees drink ik regelmatig. Echte aanrader.
Ik heb ooit in een restaurant amaretto besteld, en de ober vertelde mij dat ik dat niet wilde. Heu, wat bedoelt u, ober? Toen heeft hij mij blind laten proeven, een glas amaretto en een glas bitterkoekjeslikeur van Van Wees. Wat een verschil, levensgroot. Het een is chemisch, het ander parelt op je tong van heerlijkheid. Dat proef je echt, zo naast elkaar.
Sindsdien geen druppel amaretto meer gedronken, maar de likeurs van Van Wees drink ik regelmatig. Echte aanrader.
zondag 29 augustus 2010 om 18:24

zondag 29 augustus 2010 om 18:25