Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
zondag 29 augustus 2010 om 17:31
zondag 29 augustus 2010 om 18:00
quote:Zwup schreef op 29 augustus 2010 @ 17:31:
Wat heb jij nu op je nagels zitten?
Ik heb nog steeds Lubu Heels op mijn nagels.
Zit er nog steeds mooi op dankzij de topcoat van Sally Hansen
Vind het aan de ene kant jammer dat het zo mooi blijft, dan haal ik het er niet zo snel af.
Ik wil ook de andere kleurtjes graag proberen
Wat heb jij nu op je nagels zitten?
Ik heb nog steeds Lubu Heels op mijn nagels.
Zit er nog steeds mooi op dankzij de topcoat van Sally Hansen
Vind het aan de ene kant jammer dat het zo mooi blijft, dan haal ik het er niet zo snel af.
Ik wil ook de andere kleurtjes graag proberen
zondag 29 augustus 2010 om 18:02
quote:Zwup schreef op 29 augustus 2010 @ 17:31:
Ik moet even bedenken wat het gaat worden. Zit nu fuchsia op van catrice..... Mijn nagels zijn op dit moment alleen heel kort omdat ze verkloot zijn door een middagje afwassen/opruimen/klussen. Het staat dus allemaal niet zo mooi
Jammer van je nagels zeg
Volgende keer van die rubberen handschoenen?
Ik moet even bedenken wat het gaat worden. Zit nu fuchsia op van catrice..... Mijn nagels zijn op dit moment alleen heel kort omdat ze verkloot zijn door een middagje afwassen/opruimen/klussen. Het staat dus allemaal niet zo mooi
Jammer van je nagels zeg
Volgende keer van die rubberen handschoenen?
maandag 30 augustus 2010 om 13:23
Spijker, bij mij past het ook niet door de brievenbus. Het komt trouwens ook met het pakket-mannetje van tnt en niet met de normale postbode. Ben benieuwd naar je lakjes!
Ik zit nog steeds te wachten op mijn besteling van nagellak fashion te wachten. Ik kreeg op 25 augustus al een mail dat het verzonden was...... Waar o waar is mijn pakje?!
Ik zit nog steeds te wachten op mijn besteling van nagellak fashion te wachten. Ik kreeg op 25 augustus al een mail dat het verzonden was...... Waar o waar is mijn pakje?!
maandag 30 augustus 2010 om 13:43

maandag 30 augustus 2010 om 13:59
quote:elleinspe schreef op 29 augustus 2010 @ 16:18:
Welke shop en lakjes zijn dat Zwup?
Ik vind deze ook heul erg mooi
Orly, Space cadet
[afbeelding]
Da's de enige van die collectie van Orly die ik niet heb Wel prachtige lakjes, erg glitterig, maar oh zo mooi En ik had eigenlijk helemaal geen glitters...
Ga zo emerald sparkle van china glaze lakken
Welke shop en lakjes zijn dat Zwup?
Ik vind deze ook heul erg mooi
Orly, Space cadet
[afbeelding]
Da's de enige van die collectie van Orly die ik niet heb Wel prachtige lakjes, erg glitterig, maar oh zo mooi En ik had eigenlijk helemaal geen glitters...
maandag 30 augustus 2010 om 14:04
maandag 30 augustus 2010 om 14:07
quote:Wintermuts schreef op 30 augustus 2010 @ 13:59:
[...]
[afbeelding]
Die Space Cadet vind ik ook zooooo mooi
Ik ga 'm dus ook bestellen!!
Wow, die Emerald Sparkle is groehoen!!
Wel mooi!!!
[...]
[afbeelding]
Die Space Cadet vind ik ook zooooo mooi
Ik ga 'm dus ook bestellen!!
Wow, die Emerald Sparkle is groehoen!!
Wel mooi!!!

maandag 30 augustus 2010 om 14:09
quote:elleinspe schreef op 30 augustus 2010 @ 14:04:
[...]
Ha mooi Wintermuts
Ik ben nogal van de donkere lakjes, maar zie verschillende afbeeldingen van Revvvolution op het net.
Ik wilde eigenlijk weten of het hier een beetje op lijkt....
[afbeelding]
Zo ziet ie er zonder daglicht uit ja, met zonlicht krijg je een holoeffect door de zon. Het is een soort donkergrijs zonder zonlicht, met zonlicht krijg je een soort ehm regenboogjes erin.
Wat ik kloppende plaatjes vind:
zonder zon, dus binnen en dit weer:
Misschien iets donkerder dan op deze foto vind ik..... Tussen jou foto en deze in ongeveer qua donkerte...
met zon
[...]
Ha mooi Wintermuts
Ik ben nogal van de donkere lakjes, maar zie verschillende afbeeldingen van Revvvolution op het net.
Ik wilde eigenlijk weten of het hier een beetje op lijkt....
[afbeelding]
Zo ziet ie er zonder daglicht uit ja, met zonlicht krijg je een holoeffect door de zon. Het is een soort donkergrijs zonder zonlicht, met zonlicht krijg je een soort ehm regenboogjes erin.
Wat ik kloppende plaatjes vind:
zonder zon, dus binnen en dit weer:
Misschien iets donkerder dan op deze foto vind ik..... Tussen jou foto en deze in ongeveer qua donkerte...
met zon
maandag 30 augustus 2010 om 16:35
Oeh, gaaf Elle!!
Ik werd net verrast op het postkantoor met 2 pakjes. Ook die van nailpolish fashion lag daar. Blijkbaar paste hij niet door de brievenbus. *dit biedt perspectief voor de russian navy elle aangezien de verzendkosten maar 1,76 waren *
Ik plak even de lakjes. Ik ben vooral shocked door Jackie Oh Aan de diamond flakey moet ik nog even wennen denk ik.
In het echt is hij een stuk warmer (denk roze markeerstift) en nog veel mooier dan op het plaatje De foto doet de lak geen recht.
Color Club Covered in diamonds (mocht het plaatje niet kopieren)
Ik werd net verrast op het postkantoor met 2 pakjes. Ook die van nailpolish fashion lag daar. Blijkbaar paste hij niet door de brievenbus. *dit biedt perspectief voor de russian navy elle aangezien de verzendkosten maar 1,76 waren *
Ik plak even de lakjes. Ik ben vooral shocked door Jackie Oh Aan de diamond flakey moet ik nog even wennen denk ik.
In het echt is hij een stuk warmer (denk roze markeerstift) en nog veel mooier dan op het plaatje De foto doet de lak geen recht.
Color Club Covered in diamonds (mocht het plaatje niet kopieren)