Wat wil hij..?!

30-08-2010 15:26 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik gek word...

In het kort:

Een jongen op het oog, errug leuk!

Ik zie het wel zitten...

Afgelopen weekend uitgebreid gefeest, hij bracht me thuis en hebben het onwijs leuk gehad enz...

Zei tegen zn vrienden dat hij zo terug zou komen, is na mij thuis gebracht te hebben, direct naar huis gegaan...

Smsen redelijk wat enz, maar kan er gewoon NIET achter komen wat hij voelt... Durf t hem niet te vragen aangezien ik bang ben dat ik m dan weg jaag ofzo...

Wat betekend dit en WAT moet ik doen..?!

Word er lichtelijk onzeker van...
Heb je zin om een keer gezellig samen met mij wat te gaan eten?
?
vraag hem dat

Hoe moeten wij nu weten wat hij wil als jij dat al niet weet? Er is maar een manier om er achter te komen en dat is door het hem te vragen.
quote:zieski schreef op 30 augustus 2010 @ 15:26:

Wat betekend ditdat je een muts bent quote:en WAT moet ik doen..?!gewoon vragenquote:Word er lichtelijk onzeker van...lichtelijk?
zeg het hem wat jij van hem vind ik weet niet hoe oud je ben dit gedrad deed ik toen ik 14 was
Je had beter op kunnen letten tijdens de Nederlandse les Sander
quote:sander74 schreef op 30 augustus 2010 @ 15:34:

zeg het hem wat jij van hem vind ik weet niet hoe oud je ben dit gedrad deed ik toen ik 14 wasMaar goed, zij spelde waarschijnlijk beter toen ze 14 was.
Je hoeft hem niet recht op de man af te vragen wat hij voor je voelt, maar wat dangeensuus zegt: vraag hem een keer mee uit eten, bios, weet ik veel
Hmmm... het is sowieso moeilijk om het gedrag van iemand te analyseren. Maar met jouw verhaal kan hier niemand wat. Veel te weinig info, behalve dat ie jou een keer thuis heeft gebracht en dat jullie af en toe sms-sen. Geen idee!

Als je het zo graag wilt weten, zul je het toch moeten vragen. Regel een afspraakje.

Als ie niet wil: is/ was ie niet geinteresseerd. Schrikt ie af van een een beetje interesse dan is het een looser!
Here I am - now what are your other two wishes...
Je kunt nog even afwachten totdat hij belt. Het is pas maandag.
Het is toch pas 2 dagen geleden dat je hem ontmoet hebt? Dan hoeft hij er toch ook niet meteen gevoelens bij te hebben. Rustig aan joh.... Vraag gewoon of hij zin heeft om een keertje ergens wat te gaan drinken, eten, oid.
quote:zieski schreef op 30 augustus 2010 @ 15:26:

Ik denk dat ik gek word...

In het kort:

Een jongen op het oog, errug leuk!

Ik zie het wel zitten... Het? Wat; trouwen, verkering, stomende sex, eeuwigdurende vriendschap?

Afgelopen weekend uitgebreid gefeest, hij bracht me thuis en hebben het onwijs leuk gehad enz... Enz. ? Van wippensteyn? Een kuise kus bij de voordeur?

Zei tegen zn vrienden dat hij zo terug zou komen, is na mij thuis gebracht te hebben, direct naar huis gegaan... Eh..........ja? Wat wil je hier uit op maken, behalve dat hij toch niet zo'n zin had om terug naar het feest/ de bar / .... te gaan?

Smsen redelijk wat enz, Enz? Wat dan nog meer? maar kan er gewoon NIET achter komen wat hij voelt... Voelt? Nou, vast geen diepe, allesoverwinnende liefde. Hooguit kan hij kriebels voor je hebben.

Durf t hem niet te vragen aangezien ik bang ben dat ik m dan weg jaag ofzo... Ja, daar mee zou je hem ongetwijfeld de stuipen op het lijf jagen ,met een " wat voel je (voor me) " - SMS.

Wat betekend dit Wat " dit " ? en WAT moet ik doen..?! Je kan afwachten waar het op uit draait, of de boel een beetje voorspoedigen door te vragen of hij het leuk vindt samen wat te gaan doen. Of als dat ook nog te eng vindt; SMS je simpel of hij al plannen voor 't weekend heeft.

Word er lichtelijk onzeker van...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jeetje, hoe onzeker/gek kun je jezelf maken?????????????

Geniet na van die ene leuke avond en wil je meer????

Dan trek je je stoute schoenen aan en belt/smst.

Misschien is hij wel net zo onzeker als jij???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven