kinderrommelmarkt - prijs?
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:29
Hoi,
Binnenkort mogen mijn kinderen de zelfgemaakte appelmoes en stoofpeertjes in pot verkopen. Al tijden zijn we potten (Hak, pindakaas, chocopasta e.d.) aan het verzamelen.
Van de opbrengst van hun verkoop mogen ze 's middags de kermis op en het helemaal opmaken.
Nou vraag ik me alleen af hoe duur we de potjes moeten verkopen, we hebben kleine potjes, denk aan kleine groente potjes en grote potten, denk aan grote groente potten.
Wat is een leuke prijs, niet te hoog want alles moet verkocht worden, en niet te laag want anders kunnen ze 's middags maar 1 keer in de draaimolen.
Wat zouden jullie doen?
Binnenkort mogen mijn kinderen de zelfgemaakte appelmoes en stoofpeertjes in pot verkopen. Al tijden zijn we potten (Hak, pindakaas, chocopasta e.d.) aan het verzamelen.
Van de opbrengst van hun verkoop mogen ze 's middags de kermis op en het helemaal opmaken.
Nou vraag ik me alleen af hoe duur we de potjes moeten verkopen, we hebben kleine potjes, denk aan kleine groente potjes en grote potten, denk aan grote groente potten.
Wat is een leuke prijs, niet te hoog want alles moet verkocht worden, en niet te laag want anders kunnen ze 's middags maar 1 keer in de draaimolen.
Wat zouden jullie doen?
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:36
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:38
quote:moppetoet schreef op 31 augustus 2010 @ 11:36:
Klein 2 euro, groot 2 euro ?
Vind ik niet veel voor "huisgemaakte producten".
N iet als het van een erkend huisgemaakt-producten-winkel is nee, wel voor een rommelmarkt.
Potsiedikkie, anders leg je toch fijn wat knaken bij zodat je kinders lekker in de draaimolen kunnen? Het gaat toch om de lol van het vekropen, niet om het genoeg moeten verdienen>? Dat kunnen zde later nog lang genoeg doen!
Klein 2 euro, groot 2 euro ?
Vind ik niet veel voor "huisgemaakte producten".
N iet als het van een erkend huisgemaakt-producten-winkel is nee, wel voor een rommelmarkt.
Potsiedikkie, anders leg je toch fijn wat knaken bij zodat je kinders lekker in de draaimolen kunnen? Het gaat toch om de lol van het vekropen, niet om het genoeg moeten verdienen>? Dat kunnen zde later nog lang genoeg doen!
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:41
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:50
dinsdag 31 augustus 2010 om 12:01
quote:scroppino schreef op 31 augustus 2010 @ 11:44:
Klein 75 cent, groot 1,25
Een kleine en grote samen voor 1,50
Mooie prijzen, maar probleem is dan dat je een stoot wisselgeld moet hebben.
Misschien toch maar eens 20 ct en 5 ct stuk bewaren.
Vind de prijzen wel heel leuk en ook zo 'samen voor 1,50' geinig!
Klein 75 cent, groot 1,25
Een kleine en grote samen voor 1,50
Mooie prijzen, maar probleem is dan dat je een stoot wisselgeld moet hebben.
Misschien toch maar eens 20 ct en 5 ct stuk bewaren.
Vind de prijzen wel heel leuk en ook zo 'samen voor 1,50' geinig!
dinsdag 31 augustus 2010 om 12:50
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:40
Hoi,
ja de potten zijn uitgekookt en voorzien van een nieuw ettiket. Ook met stoffen lapje erom e.d.
Ja had al ergens anders ook gelezen dat als je ze op de kop zet ze vacuum trekken.
Kids zijn 4 en 6 dus het moeten makkelijk prijsjes worden. ga denk ik voor de 0,50 ct en de 1 euro. als ze er niet af komen kunnen ze de potten altijd nog in de aanbieding doen!
Grun wordt niks, halverwege Noord-Holland!
Bedankt voor het meedenken!
ja de potten zijn uitgekookt en voorzien van een nieuw ettiket. Ook met stoffen lapje erom e.d.
Ja had al ergens anders ook gelezen dat als je ze op de kop zet ze vacuum trekken.
Kids zijn 4 en 6 dus het moeten makkelijk prijsjes worden. ga denk ik voor de 0,50 ct en de 1 euro. als ze er niet af komen kunnen ze de potten altijd nog in de aanbieding doen!
Grun wordt niks, halverwege Noord-Holland!
Bedankt voor het meedenken!