3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Gaat goed Apppel... alleen heb ik last van onze eigen chaos! Ik ben chaotisch.... Bianco ook... en daar baal ik van!



Ik wil burgerlijkheid!! Ik wil sleur!!! *slaat met dr vuist op tafel*
Alle reacties Link kopieren
Appel, fijn dat het wel ok gaat!
quote:friezinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 21:16:

[...]





Heb jij mijn tekening nog van badkamer?Ja die zal vast nog in mn mailbox staan... hoezo?
Alle reacties Link kopieren
* Roosje , mijn plan werkt al, "DE" doos is ook weggewerkt X-D*
Alle reacties Link kopieren
oh ja, je wilde de 3 R-en!
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 31 augustus 2010 @ 21:17:

* Roosje , mijn plan werkt al, "DE" doos is ook weggewerkt X-D*Kkkkkssssssssssssssstttt!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 31 augustus 2010 @ 21:17:

* Roosje , mijn plan werkt al, "DE" doos is ook weggewerkt X-D*Kssst! Ik ga je melden hoor!
*checkt even of Sgaap niet stieken zit te boerderie-en*
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 21:17:

[...]



Ja die zal vast nog in mn mailbox staan... hoezo?ik stuur je wel even een mailtje!
Alle reacties Link kopieren
Egeltje!
Haaaaai Egeltje!!!
Alle reacties Link kopieren
Zijn de darters al weg Bianc?
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaai egeltje!
quote:friezinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 21:19:

[...]





ik stuur je wel even een mailtje!is goed... start ik m alvast even op!
Alle reacties Link kopieren
Pop: wat ben je stoer!



Josje



Sgaapie huphup aan t werk meid (zou ik ook moeten doen )



Mocy lekker op vakantie, geniet ervan meid!



Mu: Ik herken erg veel in jouw verhaal.

Je kunt het meid! Ik kon het tenslotte ook (met de hulp van 3000 en lieve vrienden)



Apppel: alles sal reg kom!

Je bent zo sterk.



En lieve IBI voor jou een en een :steuntjeinderugsmiley:



Roos, jij klinkt met de dag sterke meis, you go girl!



En alle anderen:



Jaja, egel heeft bijgelezen
Alle reacties Link kopieren
mail verstuurd
Mail beantwoord Friezzz!
quote:egelviva schreef op 31 augustus 2010 @ 21:25:

Pop: wat ben je stoer!



Josje



Sgaapie huphup aan t werk meid (zou ik ook moeten doen )



Mocy lekker op vakantie, geniet ervan meid!



Mu: Ik herken erg veel in jouw verhaal.

Je kunt het meid! Ik kon het tenslotte ook (met de hulp van 3000 en lieve vrienden)



Apppel: alles sal reg kom!

Je bent zo sterk.



En lieve IBI voor jou een en een :steuntjeinderugsmiley:



Roos, jij klinkt met de dag sterke meis, you go girl!



En alle anderen:



Jaja, egel heeft bijgelezen Tap...tap...tap.... *staat met handen in dr zij... voet gaat heen en weer* Tap...tap...tap
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 21:29:

[...]



Tap...tap...tap.... *staat met handen in dr zij... voet gaat heen en weer* Tap...tap...tap tap....tap....tapt met je mee!
Alle reacties Link kopieren
Dank je egeltje..
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



Kom even aanwaaien en ben weer weg. Zit even in een kutbui.
quote:apppel schreef op 31 augustus 2010 @ 21:30:

Dank je egeltje.. Slijmjurk!! Alleen omdat jij wel genoemd werd he!!
Ahhh Gravinnetje... das nie leuk!!!



Kunnen we wat voor je betekenen? Mag ook via de boerderie-chat hoor!
Alle reacties Link kopieren
Gravin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven