3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:25
Pop: wat ben je stoer!
Josje
Sgaapie huphup aan t werk meid (zou ik ook moeten doen )
Mocy lekker op vakantie, geniet ervan meid!
Mu: Ik herken erg veel in jouw verhaal.
Je kunt het meid! Ik kon het tenslotte ook (met de hulp van 3000 en lieve vrienden)
Apppel: alles sal reg kom!
Je bent zo sterk.
En lieve IBI voor jou een en een :steuntjeinderugsmiley:
Roos, jij klinkt met de dag sterke meis, you go girl!
En alle anderen:
Jaja, egel heeft bijgelezen
Josje
Sgaapie huphup aan t werk meid (zou ik ook moeten doen )
Mocy lekker op vakantie, geniet ervan meid!
Mu: Ik herken erg veel in jouw verhaal.
Je kunt het meid! Ik kon het tenslotte ook (met de hulp van 3000 en lieve vrienden)
Apppel: alles sal reg kom!
Je bent zo sterk.
En lieve IBI voor jou een en een :steuntjeinderugsmiley:
Roos, jij klinkt met de dag sterke meis, you go girl!
En alle anderen:
Jaja, egel heeft bijgelezen
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:29
quote:egelviva schreef op 31 augustus 2010 @ 21:25:
Pop: wat ben je stoer!
Josje
Sgaapie huphup aan t werk meid (zou ik ook moeten doen )
Mocy lekker op vakantie, geniet ervan meid!
Mu: Ik herken erg veel in jouw verhaal.
Je kunt het meid! Ik kon het tenslotte ook (met de hulp van 3000 en lieve vrienden)
Apppel: alles sal reg kom!
Je bent zo sterk.
En lieve IBI voor jou een en een :steuntjeinderugsmiley:
Roos, jij klinkt met de dag sterke meis, you go girl!
En alle anderen:
Jaja, egel heeft bijgelezen Tap...tap...tap.... *staat met handen in dr zij... voet gaat heen en weer* Tap...tap...tap
Pop: wat ben je stoer!
Josje
Sgaapie huphup aan t werk meid (zou ik ook moeten doen )
Mocy lekker op vakantie, geniet ervan meid!
Mu: Ik herken erg veel in jouw verhaal.
Je kunt het meid! Ik kon het tenslotte ook (met de hulp van 3000 en lieve vrienden)
Apppel: alles sal reg kom!
Je bent zo sterk.
En lieve IBI voor jou een en een :steuntjeinderugsmiley:
Roos, jij klinkt met de dag sterke meis, you go girl!
En alle anderen:
Jaja, egel heeft bijgelezen Tap...tap...tap.... *staat met handen in dr zij... voet gaat heen en weer* Tap...tap...tap