ervaringen gevraagd eigen huis hypotheekservice
woensdag 1 september 2010 om 12:06
Wij hebben het gedaan, nu bijna 2 jaar geleden. Nog net voor het banksparen begon dus dat hebben ze ons niet geadviseerd. Verder zijn we prima geholpen. Ik heb er toch een beter (onafhankelijker) gevoel bij dan wanneer we naar bv de hypotheker zouden zijn geweest omdat ze niet op provisiebasis werken.
woensdag 1 september 2010 om 12:40
woensdag 1 september 2010 om 13:59
Ben inderdaad ook van plan om langs wat banken te gaan. Wel raar dat jij bij de bank een beter aanbod had. Ik begreep dat de eigen huis service de 5 beste voor jou uitkiezen en dat daar in jouw geval dan ook die bank bij zou zitten. Of is het een bank waar jij al een rekening had lopen en bijv korting kreeg welke de adviseur van eigen huis niet op de hoogte kan zijn?
woensdag 1 september 2010 om 14:05
Ik heb om dezelfde redenen als Pippa71 gekozen voor de hypotheekservice van VEH. Ik was (en ben) nogal nitwit, dus wilde wel kunnen vertrouwen op het advies. Kan bij de Hypotheker vast ook, ik heb er een prettig oriënterend gesprek gevoerd hoor, maar wilde toch liever naar VEH. En dat is goed bevallen.
woensdag 1 september 2010 om 15:25
Nee ik had bij die bank nog geen rekening lopen. Overigens is de rente altijd onderhandelbaar en blijkbaar heb ik er zelf meer uit weten te slepen dan VEH.
VEH biedt jou ook alleen maar de 5 beste aan die zij kunnen krijgen... Wil niet zeggen dat er niets beters te krijgen is. Ze zijn geen superman natuurlijk.
VEH biedt jou ook alleen maar de 5 beste aan die zij kunnen krijgen... Wil niet zeggen dat er niets beters te krijgen is. Ze zijn geen superman natuurlijk.