Hoe laat is het? Deel X

25-08-2010 08:17 3018 berichten
Gezelligheid kent geen tijd.

De tijd heelt alle wonden.

Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.

Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.

Slecht nieuws komt altijd te vroeg.

Met passen en meten wordt veel tijd versleten.

Opruimen kost minder tijd dan zoeken.

Komt tijd, komt raad.

Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.

De tijd zal het leren.

In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.

Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.

Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd ben ik er ook even niet mee bezig hoor Nem. Ik heb er gewoon de energie niet voor geloof ik. Komt wel weer.
quote:Nemhain schreef op 02 september 2010 @ 01:18:

[...]

wél aankondigen in alle "kijk mij eens stoer een leven hebben"topics he! Hahahaha nou dát topic is er een parodie op hoor.
Nou LB, het gesprek heeft half plaatsgevonden. Maar heeft natuurlijk ook weer nieuwe vragen opgeroepen, en daar gaan we nu even niet uitkomen in ieder geval. Even pas op de plaats, ik ga opkrabbelen (hij ook hoop ik voor em) en dan is er weer ruimte in mijn hoofd voor andere dingen dan gewoon normaal de dag doorkomen.
Frizz, volgens mij moet jij eens lekker uitrusten, je met andere dingen bezig houden en zoals je zelf zegt, opkrabbelen, jezelf bij elkaar rapen en dan weer verder zien

óóów, was dat topic een parodíé

1.24
Precies Nem. Dat moet ik dus. Voor mijn gevoel moet ik daarvoor even back to basic. Niet teveel met anderen en lekker boeken lezen en de tuin doen enzo.

Ik hoefde zeker niet te zeggen dat het een parodie is?
Lijkt me een goed plan, boeken lezen in de tuin. Als je van een beetje fabtasy houdt, heb ik nog hele goeie tips, qua literatuur ben ik veels te wazig om enige tips te geven, en thrillers lees ik bijna niet

Lekker in je eentje jezelf terug vinden.

Nouw, die info was wel erg onmisbaar hoor, anders had ik het hele topic serieus genomen

1.58
Frizzy,ik weet er eigenlijk niks zinnigs op te zeggen,alleen dan dat ik me bij de woorden van Nem aansluit..

Even tijd voor jezelf nemen en inderdaad opkrabbelen..

en deze krijg je ook van me

En dan ga ik nu mijn tanden poetsen en het licht uitdoen.

welterusten,Frizzy en Nem en de rest die mee lezen..

1.35
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Sorry Nem. Ik ben écht traag van begrip deze dagen.

Oh trouwens, boeken wil ik lezen op de bank en de tuin moet ik doén. Das namelijk een jungle geworden.

De Lastigerd komt eraan. Ik zie er niet echt op m'n best uit zeg...
LB slaap lekker!

Bedankt voor de en jij ook heel veel sterkte deze dagen!
Dank je..

Weet nog niet of ik morgen op het forum te vinden ben..

welterusten!!

1.42
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ber en Nem, slapen jullie al? Ik ga er vandoor, hoor de auto!
have fun, Frizz!

Ach, die jungle staat vast heel gezellig Ik las inderdaad verkeerd

20.60
Goedemorgen!
Wat een rust hier...

't lijkt trouwens echt beter weer te zijn!
Goeiemorgen!

Hier ook zon..

9.37
Ahhh... m'n bankpas heeft het nu echt begeven... En hij is net nieuw! Maar ik kreeg em net niet eens meer de pinautomaat in. Ik dacht, handig om cash geld te hebben, aangezien ik nu steeds met de pas van onze gezamelijke (vriend en mij) rekening pin... maar nee dus...

11.01

De bezichtiging vanmiddag gaat niet door, of wordt in ieder geval verzet. Er was een andere afspraak tussendoor gekomen terwijl ze nog niet van mij gehoord hadden of ik kon.

Had ik misschien toch eerder op moeten staan om meteen te bellen.

Nu zit ik met mijn telefoon in de aanslag omdat ik gebeld kan worden. Durf eigenlijk niet te gaan douchen nu.

11.56
Frizz, tuinieren kan echt heel heilzaam werken. Rustgevend, met je handen en voeten in de natuur (dat is je tuin toch als het een jungle is)

Ik knap er meestal wel van op. Alleen is het hier zo'n wildernis dat het me ook weer stress geeft. Het is nooit klaar.

12.02
Shit Janna! Nieuwe aanvragen dus....

Hier is het gewoon bewolkt jongens. Jammer.

Moon heb je geen voicemail?
Ja dat dacht ik ook Moon. Alleen vandaag gaat het niet meer gebeuren, moet naar het ziekenhuis voor mijn ogen.
Okee, bezichtiging morgenochtend.

Op een tijdstip dat ik normaal nog in bed lig maar het wordt toch tijd om mijn ritme om te gooien.

Wordt een lange dag met eerst dat en s avonds musical. Ik heb het idee dat het een zwaar weekend wordt: musical, zaterdag reunie en zondag de meet.

Zaterdag moet ik me maar een beetje afsluiten voor de mensen. Niet te druk doen. (of ik neem een pam voordat ik heen ga )

12.05
Ja Frizz ik heb wel voicemail maar zij zijn moeilijk te bereiken omdat ze het druk hebben. Dus dan is het efficienter dat ik meteen de telefoon opneem ipv dat ik voicemail krijg en dan steeds pogingen doe om terug te bellen en dan te horen krijg dat er al een andere afspraak tussendoor gekomen is.

(zoals vanochtend gebeurd was)

Maar de afspraak staat dus. Ze hebben nog steeds niet gevraagd naar mijn inkomen. Ik neem die kopietjes maar mee morgen, voor de zekerheid. En mijn ouders willen ook wel garant staan.

12.08
Ja, heb al een nieuwe aangevraagd... maar ja, dat duurt even he...

No en Buikje; hyvesmail.

12.21
Oh, nog maar iets meer dan 500 posts en we zijn alweer toe aan deel XI !!! Annemeike opent em trouwens

12.21
Is die reunie wel een beetje in de buurt Moon? Of moet je daar ook ver voor reizen?

12.22

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven