Lijstje ex
woensdag 1 september 2010 om 14:24
Hoi,
Al meermaals het advies gelezen/gekregen om een lijstje te maken van ex met plus en minpunten ter opluchting. Bij deze:
pluspunten:
- heeft een goede zaak uitgebouwd
- intelligent
- knap
- zelverzekerd
minpunten:
- asportief
- asociaal
- materialistisch (in ernstige mate)
- bruingele tanden (van het roken)
- eendenloopje
- dikke buik - dunne beentjes
- marginale familie
- niet algemeen ontwikkeld
- geen interesse voor kunst, cultuur etc..
- zeer opvliegend / agressief
- kettingroker
- geen echte vrienden
- geen interesse voor mijn vrienden/familie
- hoogheidswaanzin
- niet lief voor mij
- niet grappig
- geen dierenvriend
- geen kindervriend (wil ook geen kinderen)
- ambitie om een club uit te baten (met zeer slechte reputatie)
- leest geen kranten
- skiet als een houten klaas
- slaapt uit tot 10 u smorgens
- veel op cafe
Al meermaals het advies gelezen/gekregen om een lijstje te maken van ex met plus en minpunten ter opluchting. Bij deze:
pluspunten:
- heeft een goede zaak uitgebouwd
- intelligent
- knap
- zelverzekerd
minpunten:
- asportief
- asociaal
- materialistisch (in ernstige mate)
- bruingele tanden (van het roken)
- eendenloopje
- dikke buik - dunne beentjes
- marginale familie
- niet algemeen ontwikkeld
- geen interesse voor kunst, cultuur etc..
- zeer opvliegend / agressief
- kettingroker
- geen echte vrienden
- geen interesse voor mijn vrienden/familie
- hoogheidswaanzin
- niet lief voor mij
- niet grappig
- geen dierenvriend
- geen kindervriend (wil ook geen kinderen)
- ambitie om een club uit te baten (met zeer slechte reputatie)
- leest geen kranten
- skiet als een houten klaas
- slaapt uit tot 10 u smorgens
- veel op cafe
woensdag 1 september 2010 om 18:52
intellegent maar leest geen kranten, lees jij kranten?
Enfin fijn dat je van hem af bent en als dat lijstje je helpt herrineren aan de man die je niet wil, prima toch.
De enkele pluspunten die jij weergeeft zijn ook een beetje twijfelachtig, me dunkt.Waar ben je destijds voor gevallen?
Je bent vast een leuke vrouw en je(veel) verdient beter!
Enfin fijn dat je van hem af bent en als dat lijstje je helpt herrineren aan de man die je niet wil, prima toch.
De enkele pluspunten die jij weergeeft zijn ook een beetje twijfelachtig, me dunkt.Waar ben je destijds voor gevallen?
Je bent vast een leuke vrouw en je(veel) verdient beter!
donderdag 2 september 2010 om 09:12
Ja Fauve, ik heb daar ook veel over gelezen en ik zie daar enorm veel van terug...
Het probleem is altijd dat hij afstoot-aantrekt-afstoot. Hij heeft het al eerder uitgemaakt, en een week later vergaat voor hem de wereld ineens als hij mij niet meer heeft. Nu heeft hij het voor de 2de keer weer uitgemaakt, en ik zou er niet van op kijken als hij volgende week weer op de stoep staat. Hij voelt zich oppermachtig als we samen zijn, en wil dan vrij zijn. Maar op het moment dat hij er weer alleen voor staat, voelt hij zich weer verloren..
Zo`n vent is dus enorm vermoeiend en op dit moment staat mijn besluit vast: nooit meer terug! Ik vermijd ieder contact..maar daar kan hij dan weer moeilijk tegen..
Het probleem is altijd dat hij afstoot-aantrekt-afstoot. Hij heeft het al eerder uitgemaakt, en een week later vergaat voor hem de wereld ineens als hij mij niet meer heeft. Nu heeft hij het voor de 2de keer weer uitgemaakt, en ik zou er niet van op kijken als hij volgende week weer op de stoep staat. Hij voelt zich oppermachtig als we samen zijn, en wil dan vrij zijn. Maar op het moment dat hij er weer alleen voor staat, voelt hij zich weer verloren..
Zo`n vent is dus enorm vermoeiend en op dit moment staat mijn besluit vast: nooit meer terug! Ik vermijd ieder contact..maar daar kan hij dan weer moeilijk tegen..