Good Luck!
donderdag 9 september 2010 om 13:49
quote:amalia schreef op 09 september 2010 @ 13:47:
[...]
Ah okee, en waarom zou je dat willen??? Is handig voor luie mensen
En als je dat wilt is dat toch je eigen keus? Waarom moet je dan een nwe nick nu? Dat vind ik allemaal ook wel wat overdreven, maar door het loepje kan iedereen alles vinden wat je hier ooit gepost hebt
[...]
Ah okee, en waarom zou je dat willen??? Is handig voor luie mensen
En als je dat wilt is dat toch je eigen keus? Waarom moet je dan een nwe nick nu? Dat vind ik allemaal ook wel wat overdreven, maar door het loepje kan iedereen alles vinden wat je hier ooit gepost hebt
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 9 september 2010 om 13:49
Om het te delen dat je iets interessants hebt gelezen, daarom.
En nieuwe nick omdat mensen ineens bang waren herkenbaar te zijn, want door knoppen wel eens mogelijk dat ineens veel meer mensen het forum zouden lezen.
Voor gemonteerde versie betaal je 150,- meer geloof ik,.
Even zoeken, fiets zelf was 749,- iig.
En nieuwe nick omdat mensen ineens bang waren herkenbaar te zijn, want door knoppen wel eens mogelijk dat ineens veel meer mensen het forum zouden lezen.
Voor gemonteerde versie betaal je 150,- meer geloof ik,.
Even zoeken, fiets zelf was 749,- iig.
donderdag 9 september 2010 om 13:51
donderdag 9 september 2010 om 13:55
quote:amalia schreef op 09 september 2010 @ 13:53:
Noosje.
Judokaatje zegt mij echt niets...Maar daar kreeg ik die spammail dus van?! Achterlijk zeg.
Ze had een dochter. Op het plaatje van onze hyves staat ze tussen Suus en Naatie.
Wat zijn er al veel afgevallen he! Wij zijn wel echte die-hards
Noosje.
Judokaatje zegt mij echt niets...Maar daar kreeg ik die spammail dus van?! Achterlijk zeg.
Ze had een dochter. Op het plaatje van onze hyves staat ze tussen Suus en Naatie.
Wat zijn er al veel afgevallen he! Wij zijn wel echte die-hards
donderdag 9 september 2010 om 13:59
quote:Star schreef op 09 september 2010 @ 13:57:
Dat hebben Suus en jij zeker bekokstooft hè?
Nou jouw glazen bol werkt dus wel. Jaaa, zij kwam ermee hoor, ik dacht dat je wel klaar was ha ha.
Maar jij bent natuurlijk nog zooo jong. Kan nog makkelijk een 3e bij. Maar stel dat je een jongen krijgt, niets voor jou
Dat hebben Suus en jij zeker bekokstooft hè?
Nou jouw glazen bol werkt dus wel. Jaaa, zij kwam ermee hoor, ik dacht dat je wel klaar was ha ha.
Maar jij bent natuurlijk nog zooo jong. Kan nog makkelijk een 3e bij. Maar stel dat je een jongen krijgt, niets voor jou
donderdag 9 september 2010 om 14:00
Die meisjes die heten Isabel en Eline volgens mij.
Woonde zij niet in de hoofdstad? Heel aardig was zij.
En nog iemand die tijdelijk meeschreef die was heel fanatiek met borstvoeding en was zwanger door het spiraal heen en daarna weer een ongelukje, een vierde. Wie was dat ook alweer? Haar man stond in de Vivaman.
Woonde zij niet in de hoofdstad? Heel aardig was zij.
En nog iemand die tijdelijk meeschreef die was heel fanatiek met borstvoeding en was zwanger door het spiraal heen en daarna weer een ongelukje, een vierde. Wie was dat ook alweer? Haar man stond in de Vivaman.