Verslaafd aan . .

09-09-2010 16:30 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Met jullie goedvinden probeer ik nog een keer mijn spermaverslaving ter discussie te brengen. Het ging mis op avatar en nickname, mijn excusses er voor, ik wilde niemand kwetsen of provoceren, dus met jullie goedvinden een nieuwe poging.

Wie heeft er een uitgesproken mening over??

Ik heb deze verslaving al jaren, maar probeer er sinds een aantal weken open over te praten. Verslaafd omdat ik steeds op zoek ben naar een zaaddonor, 't is nooit meer genoeg, ik wil steeds meer, ik vindt het lekker , soms erg lekker (voorzover de mannen veel fruit en groente eten, niet roken, weinig of geen alcohol drinken en geen gekruid voedsel eten) Tot nu toe waren het allemaal bekende mannen en vrienden die doneren, maar de behoefte wordt groter, ik wordt ouder, en minder aantrekkelijk. Het gaat mij trouwens alleen om de sperma, niet om de piemels, (sex heb ik met mijn man) en mannen willen meer dan alleen een beetje trekken . . (begrijpelijk). Mijn man kan niet in mijn behoefte voorzien, daarvoor produceert hij gewoon te weinig, en hij is akkoord met de donatie van de andere mannen, zolang hij ze maar kent.

Hoe zouden jullie hier mee omgaan, weten jullie iemand met een eendere verslaving, en kunnen jullie (ook mannen) hier serieus in discussiëren??

Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.

Liefs, Janneke.
Zou je sperma kunnen bakken, als een eitje?
TO is niet erg origineel. Vorig jaar heeft dit topic ook al op het forum gestaan.

En wat mij betreft: orale seks is niks mis mee, sperma ook niet. Maar door er op deze manier mee om te gaan, heb je - als je geen trol bent - een zieke geest.
Ik denk dat TO met een wijnglas donaties aan het ophalen is.
Ik zou me toch kunnen voorstellen als man dat je met het sperma iets anders doet dan opdrinken en daar toch wel enige vrees voor hebben (als ik me even verplaats in de donerende mannen)
quote:Richard035 schreef op 09 september 2010 @ 19:08:

Zou je sperma kunnen bakken, als een eitje?

Je kan het wokken, roerbakken, pocheren, zelfs frituren of er cocktails van maken.

In augustus vorig jaar kwam het kookboek "natural harvest" uit (in het nederlands "koken met sperma", een volledig kookboek van allerhande recepten waar het gemeenschappelijke ingredient vers sperma is.

nog steeds te koop in Rotterdam (het kookpunt).

quote:Christiane04 schreef op 09 september 2010 @ 19:09:

TO is niet erg origineel. Vorig jaar heeft dit topic ook al op het forum gestaan.Ja, ik vond ook al dat het er verdacht bekend uitzag.quote:badmeester schreef op 09 september 2010 @ 19:17:

Ik zou me toch kunnen voorstellen als man dat je met het sperma iets anders doet dan opdrinken en daar toch wel enige vrees voor hebben

Wat dan, moet je wel héél snel zijn hoor, zaadcellen sterven quasi onmiddellijk buiten het lichaam.

Dat kan je overigens dan ook stellen als je, als man een ONS hebt. De enkele keer dat dit mij overkomen is, weet ik ook niet wat de scharrel van dienst met mijn sperma heeft uitgespookt.

Als je daar nadien nog mee aan de slag gaat ben je echt ziek lijkt me.
Wat een hilarisch topic!

Voor de visueel ingestelde nieuwschierigen onder ons: Niet zoeken op glass of cum!!! dat filmpje raak je niet kwijt.....
Maarum, hoe hou je het vloeibaar, in dat glas? Op den duur droogt het toch uit?
quote:Yhabibi schreef op 09 september 2010 @ 19:29:

Maarum, hoe hou je het vloeibaar, in dat glas? Op den duur droogt het toch uit?Meet een beetje folie kan je wel wonderen doen zeker. en als ik het goed begrijp, krijgt het bij TO geen kans om uit te drogen.
Elk uur roeren?
Glass of cum is een regelrechte aanrader!
en als het dan toch uitdroogt, kan het het als uit het glas pellen en het als chips of nacho's serveren met een kaassausje.
Ik heb dat wel eens als D in mn haar komt, dan denk ik de volgende ochtend, WAT IS DIT HEB IK ROOS?

En dan komt de realisatie, oh neeeeeeee, pff gelukkig!!!
Een nachtje weken en het uitgedroogde kwakje is weer zo goed als nieuw.
Ik moet toch echt denken aan Katinka Polderman met haar liedje:

http://www.youtube.com/watch?v=YYFaV6N5X7g

" en pas had ik wat zaad een dagje in de zon gezet en toen kreeg je dus croutons, heerlijk knapperig voor in de sla, en met een beetje suiker kan het als muesli door de vla"
Hoi allemaal,

Ik heb een aardige discussie teweeg gebracht merk ik, ik zit met aandacht alles te volgen, en m'n vingers jeuken om wat te schrijven. De verslaving kan inderdaad een tick zijn, ik heb er hoe dan ook behoefte aan en voel me er goed bij. Ik blijf er dan ook van genieten. Vrees voor een ziekte heb ik niet, ik zie en merk wel wat er van komt, jullie hebben zo ook een leuke dag en avond, en ik ga weer wat sperma nuttigen.

Tot schrijfs

Janneke
quote:Janneke62 schreef op 09 september 2010 @ 21:24:

Hoi allemaal,

Ik heb een aardige discussie teweeg gebracht merk ik, ik zit met aandacht alles te volgen, en m'n vingers jeuken om wat te schrijven. De verslaving kan inderdaad een tick zijn, ik heb er hoe dan ook behoefte aan en voel me er goed bij. Ik blijf er dan ook van genieten. Vrees voor een ziekte heb ik niet, ik zie en merk wel wat er van komt, jullie hebben zo ook een leuke dag en avond, en ik ga weer wat sperma nuttigen.

Tot schrijfs

JannekeFantast.
Ja, dat vind ik echt.
Nou schrijf dan Janneke ik ben wel benieuwd:-)
Wat wil je lezen dan? Dat jullie grappig zijn, of er niets van begrijpen, dat ik me aanstel, of dat het fake is, ??! Ik ga me bed in, en lees het morgen allemaal wel. Welterusten allemaal.
Ik geloof je hoor Jannie.
OMG, dit is er een voor spuiten en slikken…..

Maar goed, sinds ik weet dat 0% vet ook geen ruk meer uitmaakt roer ik het elke dag door mijn kommetje Special K heen. Wel als lauwe kwak dan he…..

Valt dit onder fetisj trouwens?
quote:Janneke62 schreef op 09 september 2010 @ 16:30:

Hoi Allemaal,

Met jullie goedvinden probeer ik nog een keer mijn spermaverslaving ter discussie te brengen. Het ging mis op avatar en nickname, mijn excusses er voor, ik wilde niemand kwetsen of provoceren, dus met jullie goedvinden een nieuwe poging.

Wie heeft er een uitgesproken mening over??

Ik heb deze verslaving al jaren, maar probeer er sinds een aantal weken open over te praten. Verslaafd omdat ik steeds op zoek ben naar een zaaddonor, 't is nooit meer genoeg, ik wil steeds meer, ik vindt het lekker , soms erg lekker (voorzover de mannen veel fruit en groente eten, niet roken, weinig of geen alcohol drinken en geen gekruid voedsel eten) Tot nu toe waren het allemaal bekende mannen en vrienden die doneren, maar de behoefte wordt groter, ik wordt ouder, en minder aantrekkelijk. Het gaat mij trouwens alleen om de sperma, niet om de piemels, (sex heb ik met mijn man) en mannen willen meer dan alleen een beetje trekken . . (begrijpelijk). Mijn man kan niet in mijn behoefte voorzien, daarvoor produceert hij gewoon te weinig, en hij is akkoord met de donatie van de andere mannen, zolang hij ze maar kent.

Hoe zouden jullie hier mee omgaan, weten jullie iemand met een eendere verslaving, en kunnen jullie (ook mannen) hier serieus in discussiëren??

Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.

Liefs, Janneke.

Allemaal uitgesproken meningen en dan gaan slapen?

Vreemd. Of zou sperma uit glas als slaapmiddel werken?

Dat zou alles verklaren.
obvious troll is obvious
Hoe gaat dat doneren van sperma eigenlijk? Komen mannen langs om een voor een in de weckfles te spuiten, of brengen ze een potje v/d hele week mee?
Janneke, je hebt genoeg serieuze reacties gekregen (ook van mij), maar daar reageer je niet op. En dan zo'n antwoord als 'angst voor ziektes heb ik niet, ik zie wel wat komt'... pardon? Ben je wel goed voorgelicht? Dat je met je eigen leven speelt is nog tot daar aan toe, maar hoe zou je je voelen als je je echtgenoot met hiv zou opzadelen?

Gezien je reacties (niet reageren op serieuze vragen en serieuze reacties, van je af slaan) begin ik steeds meer te twijfelen aan het waarheidsgehalte. Zonde!

Reageer gewoon eens inhoudelijk!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Gatverdamme....niet echt een topic voor op je nuchtere maag. :puke:

Erg geloofwaardig vind ik het niet. Wat @gamayun ook schrijft: Je neemt wel onverantwoorde risico's, óók voor je man.

En dan het idee dat er een glas in de koelkast staat... ik neem aan dat je geen kinderen hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven