Kletsen op Seks * part 6*
vrijdag 10 september 2010 om 14:56
quote:Helaholalalala schreef op 10 september 2010 @ 14:54:
Mag ik even?
Voor discussies over het hebben van een minnaar/sv bestaat een apart topic op deze pijlerT.
Voor discussies over het belachelijke vinden van een minnaar/sv bestaat een apart topic op deze pijlerT.
Voor napraten over een topic bestaat een topic op Overige.
duzzzzzzz....... Precies Hela, dat probeerde ik net al aan te geven.
Mag ik even?
Voor discussies over het hebben van een minnaar/sv bestaat een apart topic op deze pijlerT.
Voor discussies over het belachelijke vinden van een minnaar/sv bestaat een apart topic op deze pijlerT.
Voor napraten over een topic bestaat een topic op Overige.
duzzzzzzz....... Precies Hela, dat probeerde ik net al aan te geven.
vrijdag 10 september 2010 om 14:57
Nadah: Sorry? Met 'nieuweling' doelde ik niet jou, maar in dit geval een persoon op minnaar. Jij bent hier zo overduidelijk aanwezig met jouw vriend en franse vriendinntje dat ik jou niet meer als nieuweling zie hoor.
Bovendien, wie ben ik om jou of jouw levenswijze te beoordelen? Zolang het voor jou en jouw partners werkt, is dat toch helemaal prima? Misschien zou je wel eens kritisch naar je eigen postings kunnen kijken in het kader van 'kritisch reageren' naar anderen toe. Je hoeft het hebben van een sv niet te promoten, net zomin als je het af zou moeten kraken bij anderen.
Bovendien, wie ben ik om jou of jouw levenswijze te beoordelen? Zolang het voor jou en jouw partners werkt, is dat toch helemaal prima? Misschien zou je wel eens kritisch naar je eigen postings kunnen kijken in het kader van 'kritisch reageren' naar anderen toe. Je hoeft het hebben van een sv niet te promoten, net zomin als je het af zou moeten kraken bij anderen.
vrijdag 10 september 2010 om 15:08