Ik verveel me...
dinsdag 7 september 2010 om 19:59
... dus ik open een onzintopic.
Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.
Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.
Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 11 september 2010 om 21:45
Ik heb een man met een aversie tegen droogmolens (ja ja, dat kan) en die hebben we dus niet. Ik heb zo'n klein uitklapbaar droogrekje voor noodgevallen hahaha Als de droger stukgaat moet ik echt direct een nieuwe anders krijg ik een droogprobleem. Heb ik 1x gehad, toen heb ik een week lang overal in huis kledingstukken overheen gehangen om te drogen.
zaterdag 11 september 2010 om 21:46
Ik heb een uitklapbaar droogrek voor in de winter. In de zomer heb ik in de tuin een waslijn en een droogmolen. Moet er niet aan denken om alles in de droger te gooien, en daarbij vind ik het energieverspilling ook. Kost allemaal onnodige electriciteit, zeker in de zomer als je was aan de lijn ook in twee uur droog is.
zaterdag 11 september 2010 om 21:50
Je bespaart nog veel meer energie door gewoon je was buiten te hangen
Ik gebruik dus echt alleen de droger als het écht niet anders kan. Hoewel ik binnen toch niet echt lekker ruimte heb om mijn was op te hangen en ik zo drie dagen verder ben eer die spijkerbroeken droog zijn.
Ik gebruik dus echt alleen de droger als het écht niet anders kan. Hoewel ik binnen toch niet echt lekker ruimte heb om mijn was op te hangen en ik zo drie dagen verder ben eer die spijkerbroeken droog zijn.