Ik verveel me...

07-09-2010 19:59 1149 berichten
Alle reacties Link kopieren
... dus ik open een onzintopic.

Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.

Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
668, the neighbour of the Beast
Van kleins af aan aanleren Cherso

Die van mij gaat gewoon mee op vakantie.
Ik moet een was ophangen. Ga ik er nog één draaien?
Haha zal ik even loepen dan

De was draaien kan ik ook wel doen (3 eerlijk gezegd) maar dat is het enige waar ik echt geen zin in heb vandaag eerlijk gezegt!

Ik ga even lezen dames, als ik me nog een keer verveel kom ik zeker terug!
Tot later
Tot later
Opgehangen en was 2 ingezet.
De was dan, opgehangen, niet mezelf of mijn kat.
quote:Marels schreef op 11 september 2010 @ 21:35:

De was dan, opgehangen, niet mezelf of mijn kat. Gelukkig maar
Ik vond mezelf best goed bezig, dat ik gewoon op zaterdagavond aan het wassen sla.
Zeker zeker; heel productief! Ik heb 't vanmorgen al gedaan, hoop alleen nog steeds dat de was zichzelf opvouwt. Vrees dat ik dat morgen zelf kan gaan doen
Ik ben dus vanmorgen nergens aan toegekomen meer. Dus dan maar liever nu wassen en binnen hangen (heb ik een hekel aan), dan nog een week mijn wasmand verder laten groeien....
Helemaal gelijk; ik hang alleen op wat nieuw is en eventueel kan krimpen in de droger. De rest gaat allemaal huppekee de droger in. Alleen dat opvouwen en strijken he (in andere volgorde meestal)
Ik gebruik mijn droger eigenlijk nooit. Eigenlijk alleen in de winter voor mijn beddengoed. Rest hang ik alles op. Zelfs in de winter hang ik gewoon de was buiten.
Ik heb een man met een aversie tegen droogmolens (ja ja, dat kan) en die hebben we dus niet. Ik heb zo'n klein uitklapbaar droogrekje voor noodgevallen hahaha Als de droger stukgaat moet ik echt direct een nieuwe anders krijg ik een droogprobleem. Heb ik 1x gehad, toen heb ik een week lang overal in huis kledingstukken overheen gehangen om te drogen.
Ik heb een uitklapbaar droogrek voor in de winter. In de zomer heb ik in de tuin een waslijn en een droogmolen. Moet er niet aan denken om alles in de droger te gooien, en daarbij vind ik het energieverspilling ook. Kost allemaal onnodige electriciteit, zeker in de zomer als je was aan de lijn ook in twee uur droog is.

Ik kon even geen reden verzinnen om ooit deze smiley te plaatsen en ik vond 'm zooooo leuk dus bij deze
Ik las laatst over ballen die je in de droger kan doen en dat het dan 25% energie bespaart. Stond een stukkie over in de LINDA. Zag net dat die website nu niet oproepbaar is maar denk er serieus over om die eens aan te schaffen.
Je bespaart nog veel meer energie door gewoon je was buiten te hangen

Ik gebruik dus echt alleen de droger als het écht niet anders kan. Hoewel ik binnen toch niet echt lekker ruimte heb om mijn was op te hangen en ik zo drie dagen verder ben eer die spijkerbroeken droog zijn.
ja ja, ik weet 't wel maar dat gaat niet gebeuren (ik ken mezelf erg goed)
Als mijn vent thuis is ben ik weg trouwens. Geen idee wanneer dat is.
Leuke avond gepland? Goed idee... die van mij is werken
Nee hoor, maar gewoon, als ie eens thuis komt ga ik niet achter de computer blijven hangen. Da's niet gezellig.
Dat is waar
Even heel wat anders; ik heb me vanmiddag opgegeven voor skilessen... zin in!
Skiles? Moet je maar zin in hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven