Gezondheid alle pijlers

kauwen en slikken

13-09-2010 10:32 30 berichten
Hoe vaak kauw jij je bruine boterham voor je het hapje doorslikt? En krijg je het dan in een keer weg of moet je meerdere malen slikken? En gebruik je dan ook boter ( roomboter, margarine, halvarine, iets wat door moet gaan voor halvarine van de Lidl) en wat zit er dan op ( pindakaasmet stukjes, pindakaas zonder stukjes, pindakaas met gesuikerde nootjes, , aardbeienjam, ananasjam, pruimenjam, kersenjam, bosvruchtenjam, frambozenjam, rozenbotteljam, zwarte bessenjam, bosbessenjam, reine claudejam, oude kaas, belegen kaas, jonge kaas, jong belegen, geitenkaas, rookkaas, smeerkaas, achterham, schouderham, rauwe ham, gerookte ham, kipfilet, filet americain, filet americain met pesto, filet americain met pesto en uitjes, filet americain zonder pesto met uitjes, filet americain met peper en uitjes, filet americain met peper, zonder uitjes, pure vlokken, melk vlokken, wit en bruine vlokken, gekleurde hagelslag, melk hagelslag, pure hagelslag, wit met bruine hagelslag, suiker, gestampte muisjes, appelstroop, perenstroop, schenkstroop, speculaaspasta, marshmellowpasta, sandwichspread komkommer, sandwichspread kerrie, sandwichspread naturel, sandwichspread tonijn, kokosbrood roze, kokosbrood wit, of kokosbrood gemengd?)

De anderen eet ik niet Zanne
Alle reacties Link kopieren
ontdekking mijn katten kauwen een keer op hun snoepstokje (per hap) en nemen ongeveer 5 happen. Ze slikken het in een keer door

Nu ik nog
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik mis de filet americain martino

en de salami

en de mokka hagelslag

en de abrikozenjam

Ik kauw wel 8 keer en slik het ook in twee keer door

Tot zoverre mijn zinvolle bijdrage
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:elninjoo schreef op 13 september 2010 @ 12:38:

ik mis de filet americain martino

en de salami

en de mokka hagelslag

en de abrikozenjam

Die had ik al genoemd.
quote:dangeensuus schreef op 13 september 2010 @ 10:32:

En gebruik je dan ook boter ( roomboter, margarine, halvarine, iets wat door moet gaan voor halvarine van de Lidl) en wat zit er dan op ( pindakaasmet stukjes, pindakaas zonder stukjes, pindakaas met gesuikerde nootjes, , aardbeienjam, ananasjam, pruimenjam, kersenjam, bosvruchtenjam, frambozenjam, rozenbotteljam, zwarte bessenjam, bosbessenjam, reine claudejam, oude kaas, belegen kaas, jonge kaas, jong belegen, geitenkaas, rookkaas, smeerkaas, achterham, schouderham, rauwe ham, gerookte ham, kipfilet, filet americain, filet americain met pesto, filet americain met pesto en uitjes, filet americain zonder pesto met uitjes, filet americain met peper en uitjes, filet americain met peper, zonder uitjes, pure vlokken, melk vlokken, wit en bruine vlokken, gekleurde hagelslag, melk hagelslag, pure hagelslag, wit met bruine hagelslag, suiker, gestampte muisjes, appelstroop, perenstroop, schenkstroop, speculaaspasta, marshmellowpasta, sandwichspread komkommer, sandwichspread kerrie, sandwichspread naturel, sandwichspread tonijn, kokosbrood roze, kokosbrood wit, of kokosbrood gemengd?)Mijn lijst met chips is korter.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven