Ballenbad voor ...

14-09-2010 20:36 468 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor Tjaa, voor Agaath, voor Trijntje en voor al die andere schatten die nu voor korte of lange tijd geen onderdak hebben. WELKOM...

Mijn medeleven is als een warm bad, mijn luisterend oor en onverdeelde aandacht zijn er voor jullie. Mijn begrip is oneindig en mijn geduld is groot.
anoniem_111463 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 20:39
Reden: ontroering maakte mij het typen onmogelijk
% gewijzigd
Nee hoor, ik denk dat Tjaa graag flinke beurten uitdeelt. Hij is de superinboxer van de eeuw. Ik denk dat er maar weinig Libella´s rondlopen die géén inbox van hem hebben gehad.
Ik voel me al helemaal thuis.
Haha, Ktootopiczieltjes: een ontslagen dikzak die geen kerel en kinderen kan krijgen, een vmbotrut met een spaanse moer die de hoer speelde en door kennissen wordt uitgekotst en wiens thuissituatie beschamend is, een bijstandsmoeder die een soldaat neemt, die er gauw genoeg van heeft.

Alles heeft verder een uitkering, functioneert niet of heeft geen leven, dat soort mensen zijn zooo jaloers en dan krijg je dit soort postings. Rancuneus, maar zo zielig en triest, get a life, ga werken of iets anders nuttigs doen, mijn ramen moeten nog worden gelapt, goed uurloon: Josee35@hotmail.com
Ook al geinboxd door Tjaa?
HEEEE gelukt!

(ik heb er wel diep voor moeten gaan zeg)
Wat een net publiek bracht ik mee zeg.

Tjaa, oude Lonsdale vriend. Plakken de toetsen van je laptop niet erg aan elkaar na al die jaren op Libelle?
quote:Joseetje35 schreef op 14 september 2010 @ 23:54:

Haha, Ktootopiczieltjes: een ontslagen dikzak die geen kerel en kinderen kan krijgen, een vmbotrut met een spaanse moer die de hoer speelde en door kennissen wordt uitgekotst en wiens thuissituatie beschamend is, een bijstandsmoeder die een soldaat neemt, die er gauw genoeg van heeft.

Alles heeft verder een uitkering, functioneert niet of heeft geen leven, dat soort mensen zijn zooo jaloers en dan krijg je dit soort postings. Rancuneus, maar zo zielig en triest, get a life, ga werken of iets anders nuttigs doen, mijn ramen moeten nog worden gelapt, goed uurloon: Josee35@hotmail.comVooral Joseetje komt echt beschaafd over. Dolletjes!
Ja, zo zie je maar. Beetje geduld en het komt goed.

Joseetje doet ook gelijk enthousiast mee. Toppie!
Wat een leuk topic is dit.
verba volant, scripta manent.
Jij plakt wel door iets anders he meid, het is allemaal zo onbevredigend, zelfs je eigen soort moet je niet. Ach ik hoor weleens iets.....

Gewoon een goed welkomskadootje uitzoeken op ViVa, word je misschien iets meer te pruimen voor je naasten.
en die plasmevrouw kan niet zo goed meer spellen. Is dat onze heiden met een slokje op?

hhh ben ik de VMBO trut met een Spaanse moeder?
Beste gefladderde vrienden, kunnen jullie even uiteenzetten wie bij wie hoort (qua groepje enzo) want ik snap er geen hout meer van.

Wie is er nu een vmbo trut en wie doet het met een soldaat?

Pfff, ingewikkeld zeg!

(en dat nadat we SOS Sonja's Chantal van het beebklusforum al hebben gehad een paar weken geleden)

Dus enlighten me en leg effe uit hoe het precies zit?!?!
Joseetje weet alles van Johannas sneetje.

Vertel vertel Johanna, wil je met Tjaa?
Joseetje wat een leuke binnekomer. Je komt echt over als een feestbeest.
Nou, had ik gelijk of niet? Zijn ze niet mieters, opgevist uit het afvoerputje van Libelle. ik denk dat Joseetje trouwens uit een ander riool komt.
Tjaa heeft geen tijd, Plassert. Die steekt teveel uren in het forummen en hij typt ook niet zo snel.
Kom op Johanna, meer dan lagere school zit er bij jou niet in.

Spreek je wel goed Nederlands?
quote:MarianneDavids schreef op 15 september 2010 @ 00:00:

Wat een leuk topic is dit.Ja, eindelijk wat leuks hier toch. Dit is puur amusement, klapstoeltjes, peukje en een biertje voor johanna.
quote:JOHANNA1 schreef op 15 september 2010 @ 00:02:

Nou, had ik gelijk of niet? Zijn ze niet mieters, opgevist uit het afvoerputje van Libelle. ik denk dat Joseetje trouwens uit een ander riool komt.Maar schat er is hier maar een iemand die uit het riool komt, dat weet je zelf toch ook donders goed, laat je toch niet zo kennen...
quote:Charlotte69 schreef op 15 september 2010 @ 00:01:

Beste gefladderde vrienden, kunnen jullie even uiteenzetten wie bij Dat zou wel handig zijn! En ook de nicknames van daar.... Dan kunnen de viva-vrienden ook partij kiezen Oi oi oi
Weet je wat. Joseetje mag volgende keer mee als we weer een uitje hebben. Komt ze er ook eens uit.
Ik mag niet plassen van je juf, dus ik zeik gewoon tegen je aan.
Echt een schot in de roos, Johanna. Het is mieters dat gebanden toch nog een podium hebben. En dat kan allemaal bij Viva. Yeeaahh
Afvoerputje van Libelle?
verba volant, scripta manent.
Is dat wel verstandig, Johanna. Misschien kan Joseetje niet meer zo goed tegen het daglicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven