3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
donderdag 16 september 2010 om 19:56
Epilady is zo'n ding dat de haren eruit trekt? Zal wel aan mee liggen maar na de eerste even tanden op elkaar vind ik het lekker....... en ik heb een mega-oud ding dus kan me voorstellen dat de messen zo bot als wat zijn. Moet eigenlijk eens voor een nieuwe kijken maar voor die paar keer per zomer dat ik epileer vind ik het eigenlijk zonde van mijn geld.
Ik heb dus hele lichte, blonde haren. Je ziet ze nagenoeg niet. Daarnaast draag ik alleen op vakantie een korte broek dusssssss.
Ik heb dus hele lichte, blonde haren. Je ziet ze nagenoeg niet. Daarnaast draag ik alleen op vakantie een korte broek dusssssss.
donderdag 16 september 2010 om 20:02
quote:AnneRoos74 schreef op 16 september 2010 @ 19:59:
Jacky Leuk dat je hier weer bent! Begrijp ik nu goed dat je helemaal gestopt bent met de boerderij?Euhmmmmmmm.... dat staat nog te bezien... ik moest gisteravond zo huilen dat Confession me heeft overgehaald om vanaf volgende week gewoon even daar te kijken.. maar dan moet het niet weer te gek worden hoor!! Eerst maar even een week afwachten.. misschien is het dan zelfs niet meer nodig
Jacky Leuk dat je hier weer bent! Begrijp ik nu goed dat je helemaal gestopt bent met de boerderij?Euhmmmmmmm.... dat staat nog te bezien... ik moest gisteravond zo huilen dat Confession me heeft overgehaald om vanaf volgende week gewoon even daar te kijken.. maar dan moet het niet weer te gek worden hoor!! Eerst maar even een week afwachten.. misschien is het dan zelfs niet meer nodig