3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
donderdag 16 september 2010 om 23:50
quote:spuka schreef op 16 september 2010 @ 23:43:
[...]
Maar ik bedoelde, je kwam zonder geroepen te worden door Bi)
Oh ja...
Ik heb het de hele dag al koud en heb heimwee naar daar.
Aan de andere kant ben ik dankbaar voor twee hele mooie weken en morgen zie ik mijn jongens weer.
Ben niet bruin maar poepiebruin. En dat ondanks altijd in de schaduw en factor 30.
[...]
Maar ik bedoelde, je kwam zonder geroepen te worden door Bi)
Oh ja...
Ik heb het de hele dag al koud en heb heimwee naar daar.
Aan de andere kant ben ik dankbaar voor twee hele mooie weken en morgen zie ik mijn jongens weer.
Ben niet bruin maar poepiebruin. En dat ondanks altijd in de schaduw en factor 30.
vrijdag 17 september 2010 om 00:02
Spuk en Freak, ben zo blij met mijn e-reader. Geweldig. Zitten 600 boeken in en ik had tijdens de vakantie steeds de mazzel goede, leuke, vermakelijke boeken uit te kiezen. In de zon goed te lezen en ook zo fijn dat je de letters kan vergroten. Kon lezen zonder bril.
Er kwamen op het strand geregeld mensen informeren hoe het beviel. Erg goed dus.
Er kwamen op het strand geregeld mensen informeren hoe het beviel. Erg goed dus.
vrijdag 17 september 2010 om 00:19
vrijdag 17 september 2010 om 00:39
quote:Helaholalalala schreef op 17 september 2010 @ 00:16:
Ik lees geregeld de krant op e-book. Ook heel handig!
Ook een goed idee.
Eigenlijk, zo'n ding is duur maar aan de andere kant bespaart het veel boekengeld. Ik koop denk ik nu alleen nog maar een boek als ik het echt onwijs goed heb gevonden. En dat komt niet zo vaak voor. De meeste boeken die ik lees vind ik goed of vermakelijk.
Ik lees geregeld de krant op e-book. Ook heel handig!
Ook een goed idee.
Eigenlijk, zo'n ding is duur maar aan de andere kant bespaart het veel boekengeld. Ik koop denk ik nu alleen nog maar een boek als ik het echt onwijs goed heb gevonden. En dat komt niet zo vaak voor. De meeste boeken die ik lees vind ik goed of vermakelijk.